Jump to content

vladetelia

Members
  • Мнения

    25
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно vladetelia

  • Рожден ден 31.08.1984

Друго

  • Kaра
    audi a4

Персонална информация

  • Локация
    Видин

vladetelia's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ниско ти е диф. налягане. Дигни го на 1.2бара и даи автокалибрация.
  2. Така е колега по принцип си прав, но уви ефекта след регулировката е на лице. Втори ден пали "часовник" и аз не мога да си го обясня...
  3. Проблема решен, прекалено бедна смес на ниските, като е на газ. След корекция на ГИ всичко заспа. Благодаря на колегите които помогнаха със съвети.
  4. Колеги току що я пробвах, пак се задави и няма палене. Моля дайте идей, че почвам да се ядосвам. Дали да не пробвам да намаля малко разтоянието на свещите?
  5. Значи,бензиновия филтър е сменен, температурен датчик сравнен с външна температура показва вярно. Дебитомера сам го тествал с ваг ком втора газ до края 153г/с,нови свещи, чакам още идеи за проба. Мерси предварително
  6. Здарвейте колеги, проблема ми е следния. При първоначално стартиране 'когато е студена' колата пали, ако не подам газ до две три секунди, оборотите падат и гасне. След това няма палене докато не сваля свещите, завъртя няколко пъти на стартер и след монтажа им пали от раз и няма проблем цял ден. Сменил съм свещи, температурен датчик, чистих дросел.....Колата има газ, опитах да спра газта да не е от дюза, но уви, проверени маркучи. Всичко е на "6" обаче проблема остава. Ако някой може да ми помогне с съвет. На vag-com нищо не показва. Най-общо казано колата се дави и не мога да разбера причината.
  7. Колега кажи, ако си го дал.На мен ми трябва само чугуна да е здрав.
  8. Благодаря за съветите, всичко това беше направено.Проблема се оказа в датчика на Хол.След почистването му всичко заспа.(за сега)
  9. Мерси за отговора още утре ще пробвам. утре направо ще я закача и на VAG-KOM,че днес нямах преход към 4пин. букса.
  10. Здравеите всички,значи проблема ми е следният.Не ми подава ток бобината на 1 и 4 цилиндър те са на една бобина. Опитахме със смяна на бобината но резултата беше същия.та въпросат ми е дали може да е от комутатора или........ как да се замери комутатора или какво друго може да бъде.Благодаря предварително за помоща.
  11. щом казваш, че не е от радиаторчето значи е от термостата
  12. Ами имам идея от къде може да е проблема,значи при мен беше същата работа и се оказа, че westgate "как да го кажа" зацепва на моменти и за това се получава рязкото падане на налягането.При достигане на max. boost отваря по бързо от колкото трябва.То отваря колкото трябва обаче понеже износена или изкривена изпуска повече от колкото трябва.С две думи сваляш турбото сменяш клапата която е вътре в нея и мисля,че това ще ти реши проблема.
×
×
  • Create New...