Jump to content

Над 2200 rpm губи мощност !!!


ivanov_stz

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Автомобила ми е А4 1.9 TDI 110hp.

Когато започна по-рязко да ускорявам, между 1500rpm и 2200rpm ускорението е доста добро, но след като надхвърли 2200rpm двигателя умалява доста осезателно(това е при предавки от трета нагоре).

Под умаляване на двигателя имам в предвид, че започва да ускорява доста по-бавно и оборотите се вдигат доста бавно.

Когато изключа климата, нещата се подобряват малко, но ми се струва че проблема си остава.

Вие имате ли го този ефект (или дефект)?

Някои знае ли на какво се дължи.

Може и да е нормално, но аз немога да преценя понеже ми е първия дизел който карам.

Според мен ускорението трябва да е добро почети до 3500rpm, понеже там някаде дават максималната мощност.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери си първо дебитомера-откачи го...разгледаи го за видими промени по пинчетата,покараи колата с откачен дебитомер.Ако има разлика значи си работи дебитомера,ако е същата работа значи от там ти е проблема.

Друг възможен вариант е катализатора-да е запушен и от там също е възможен тоя проблем.

Като цяло едно ваг-ком-че ще те оправи :bia:

При мен така станаха нещата-оказа се че някои ми е пипал дебитомера и бяха счупени няколко пинчета и от там се тормозеше колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вакуумни маркучета прегледаи спукани протрити скоби по тях изпуснали клапама н75 задръстена геометрия на турбото на диагностика ще си каже

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вечния проблем на ТДИ-то през който естествено и аз минах.При около 3000 оборота или 120км. колата забива муцуна нали,няма никой.Гасиш палиш и тръгва яко и като стигне 3000 обората пак :zustimm: 99.34% съм сигурен че ще излезе зацапана геометрия,а грешката ще е че пренадува турбото.

Общо взето има няколко варианта:

-Вакумни пътища-трябва да ти прегледат всички вакумни пътища да няма някъде пробив или слаба връзка.

-Не работещ добре N75

-Зацапана геометрия на турбото

-Задръстен катализатор

Най-напред е хубаво да ти направят лог файл с Ваг-ком по време на движение.На 4 скорост от около 1200-1300 оборота мачкаш газта до край,и то ще си покаже.

При мен нещата седяха по следния начин.Започна да пренадува и ми откриха скъсана мека връзка по турбо пътищата.Смениха я и уж се оправи,обаче тц,понеже е рестартирана беше добре,на другия ден пак същото.Махнах катализатора за да съм сигурен че не е от него проблема.Оказа се че N75 не работи добре,смених го и нещата потръгнаха,много по бързо ускорение в ниските.Добре де ама след седмица две пак пренаду.Тогава погледнаха геометрията и се оказа че лостчето има много малък ход.Тогава се намеси Пепката (buzzi) и след около 15 минутки колата полетя.Запекли бяха лопатките.От тогава до сега лети яко и турбинката жужи супер яко.Та много се кефих на разход 6.5 градско,но се получават тези проблеми.От тогава си го настъпвам здраво това ТДИ и проблем няма.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепката не е майстор(по професия),любител е,но много ги чува нещата.Освен проблема с турбото ми оправи и центровката на помпата.Ето ти профила му пиши му сигурен съм че ще ти помогне.И на един друг колега му оправи същия проблем.

Buzzi

Редактирано от Konstantin993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...