Jump to content

Audi A4 2.0 TDI Avant 12.2005 губи мощност


p.kostadinov

Recommended Posts

Здравейте,

имам следния странен проблем с моето ауди. Когато започна да го натискам и турбината започне да се товари губи мощност. По таблото и на дисплейа на компютъра нишно не показва. Мисля че изключва турбото и спира да върви. Като натисна газта мултитроника превключва предавки надолу, оборотите се покачват обаче не ускорява. Естествено я закарах на диагностика и показа 2 грещки от които, много странно едната не може да се изтрие. Тази която не може да се изтрие показваше нещо от сорта: вътрешна грешка (кода мисля че беше 282). За първи път ми се случи като ходих на формулата в Турция. Тогава времето беше топло и точно като пристигнахме на пистата, около обед, изключи турбото. После като си тръгнахме имаше адско задръстване и чак към 20 часа стъпих на магистралата и докато се прибрах нямаше проблем, но беше и по-хладно вечерта. Сега като стана горещо се случва винаги, като загрее колата и я настъпя над 2000 оборота и почне да товари турбото. Мисля си че ЕКУ прегрява или някаква връзка се нарушава вътре от температурата. Иначе разхода си е нормален, няма никакви индикации по таблото и компа си показва ОК като дам контакт. Някой има ли информация по темата или за подобен случай? Някакви съвети откъде да я подхващам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега! Добре дошъл във форума! Наскоро има абсолютно същата тема пусната от друг колега ето заповядай прочети http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=103638 ! Иначе има много изписано по темата 2.0 TDI-PD просто се порови в разделите! Ако нямате добри майстори в Бургас, мога да ти препоръчам поне двама във Варна, които правят магии с колите!

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор,

аз преди да пиша поразрових, обаче форума е доста богат на теми и явно не съм стигнал то тия които ме интересуват. Наистина не знам добри и изпитани майстори в Бургас, понеже скоро се върнах в България и не съм ориентиран още в обстановката :dance: Всякаква информация за майстори и добри практики е добре дошла, дори и да не са в Бургас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор,

аз преди да пиша поразрових, обаче форума е доста богат на теми и явно не съм стигнал то тия които ме интересуват. Наистина не знам добри и изпитани майстори в Бургас, понеже скоро се върнах в България и не съм ориентиран още в обстановката :dance: Всякаква информация за майстори и добри практики е добре дошла, дори и да не са в Бургас.

Специално за мотора 2.0 TDI-PD има един майстор във Варна, личната му кола е с такъв мотор трябва да се регистрираш в Шкода форума и да потърсиш bega4kata (Самито) относно турбо и работи по мотора специално по твоя той е човека! Може и да погледнеш и тази тема, но е добре преди това да се регистрираш, за да може да виждаш снимките http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=23120

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батенца, какво им стана изведнъж на тия б7ци, форума се напълни с теми за невървеж :dance::)

И аз това се чуда :bia: ще им излезне лошо име ,твойта слуша ли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално за мотора 2.0 TDI-PD има един майстор във Варна, личната му кола е с такъв мотор трябва да се регистрираш в Шкода форума и да потърсиш bega4kata (Самито) относно турбо и работи по мотора специално по твоя той е човека! Може и да погледнеш и тази тема, но е добре преди това да се регистрираш, за да може да виждаш снимките http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=23120

Наложи ми се да отида набързо до Карнобат, и реших да взема аудито за тест. Тъкмо тръгнах и компютъра изпищя и показа иконката за катализатор/филтър за тв. частици. След като стъпих на магистралата като покарах малко спря да показва иконката (явно се продуха или де да го знам). Нарочно карах бавно, под 2000 оборота (макс. 115 км/ч) и нямаше проблеми нито на отиване нито на връщане, въпреки че на връщане в колата имаше багаж и 4 човека. Не изключи турбото и си имаше вътък колата, но без да минавам 2000 оборота. Има ли резон да не е температурен проблем ами да има връзка с тоя филтър за частиците? Мисля да ида до Бош, да видя те какво ще кажат със тяхната апаратура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като нищо, ще е от филтъра, ама нека "специалистите" от BOSCH да се изкажат! Може да ти пренадува нещо турбото, ама нека някой по компетентен се изкаже!

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като нищо, ще е от филтъра, ама нека "специалистите" от BOSCH да се изкажат! Може да ти пренадува нещо турбото, ама нека някой по компетентен се изкаже!

Нещо май ги недолюбваш Бош или? Не са ли надеждни? Електронните компоненти на ауди не са ли на Бош или бъркам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо май ги недолюбваш Бош или? Не са ли надеждни? Електронните компоненти на ауди не са ли на Бош или бъркам?

Те са БОШ, ама са кожодери! След като оставиш голяма сума по така наречените оторизирани сервизи разбираш, че там не правят ремонти, а само смяна на ново за старо, така се опитаха да ме рекетират, обаче се осъзнах, порових във форумите и сега съм доволен и знам къде има отношение, разбиране и най-вече майсторлък - от нищо нещо, дето се вика да се направи и без компромис в качеството! Казах ти по - горе, ако имаш път към Варна потърси Самито (bega4kata) или Иво (Ifidik), на който съм изключително благодарен и ще останеш доволен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те са БОШ, ама са кожодери! След като оставиш голяма сума по така наречените оторизирани сервизи разбираш, че там не правят ремонти, а само смяна на ново за старо, така се опитаха да ме рекетират, обаче се осъзнах, порових във форумите и сега съм доволен и знам къде има отношение, разбиране и най-вече майсторлък - от нищо нещо, дето се вика да се направи и без компромис в качеството! Казах ти по - горе, ако имаш път към Варна потърси Самито (bega4kata) или Иво (Ifidik), на който съм изключително благодарен и ще останеш доволен!

Мерси мното за инфото! Ще разцъкам тука Бош - Мош, може и до Варна да ида и ще пиша какъв е резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

229021_228810370466191_100000116882789_1095330_407155_n.jpg

Ако колега визираш символ като този до 20 -ката, не е задължително да е кат или дпф, може колата ти влиза в сервизен режим(каза че при каране до 2000 об няма проблем), свързан както по горе каза колегата с пренадуване, при мен проблема с пренадуванете беше от клапан н75. При всички случай трябва да я закачиш на диагностика/ваг ком/ и още по-добре да е в движение, да се види какво ще покаже.

Редактирано от AERO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

229021_228810370466191_100000116882789_1095330_407155_n.jpg

Ако колега визираш символ като този до 20 -ката, не е задължително да е кат или дпф, може колата ти влиза в сервизен режим(каза че при каране до 2000 об няма проблем), свързан както по горе каза колегата с пренадуване, при мен проблема с пренадуванете беше от клапан н75. При всички случай трябва да я закачиш на диагностика/ваг ком/ и още по-добре да е в движение, да се види какво ще покаже.

Това до двайсете километра, което свети може да е от много неща! Аз докато го угася ми струва един нов ЕГР клапан и също така ми записваше грешка, ако се не лъжа 1626 пикаеща дюза на 3 цилиндър и за това също светва!Смених и дюза и от 2 месеца всичко е наред!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

229021_228810370466191_100000116882789_1095330_407155_n.jpg

Ако колега визираш символ като този до 20 -ката, не е задължително да е кат или дпф, може колата ти влиза в сервизен режим(каза че при каране до 2000 об няма проблем), свързан както по горе каза колегата с пренадуване, при мен проблема с пренадуванете беше от клапан н75. При всички случай трябва да я закачиш на диагностика/ваг ком/ и още по-добре да е в движение, да се види какво ще покаже.

Не е такъв. Подобен на този е: DPF.jpg . До колкото знам когато се появи този символ трябва да покараш колата с над 2000 оборота за около 20-30 мин. за да се нагрее филтъра до 600 градуса и по този начин да изгори полепналите твърди частици и да се самопочисти. Върнаха ми днеска сутринта колата, след като вчера им я оставих за диагностика и тест, от Бош със диагноза "проблеми в компютъра". Казаха ми, че са тествали датчиците, променливата геометрия и т.н. и не са открили проблем там но "нещо не сработвало". Бяха много любезни и отзивчиви, не ми взеха никакви пари и ме пратиха за "второ мнение" във сервиза на VW, понеже там имали "по специализирана апаратура с повече опции" и евентуално можели да ровят по-дълбоко. Този, който ми прави диагностиката ми каза, че можело да е била "чипосвана" колата, понеже по ЕКУ-то има следи от опити за отваряне :birthday:, въпреки че то е с флаш памет и няма нужда да се слага нов чип а се флашва този които си е вътре. Но може и предния собственик да е имал същия проблем и да са пробвали някакви "специалисти" да отварят ЕКУ-то. След като си взех колата я потествах малко по един прав път и не направи фал. В ръчен режим я покарах на ниска предавка с около 120 - 140 за няколко минути но не изключи (днеска в Бургас е над 30 градуса). Странна история. Та в понеделник ще навестя фолксваген да видим те какво ще измислят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и аз съм сравнително нов в този форум и аз имам 2.0-140к.с и колата наистина много ме радва и разхода на гориво е доста добър но с тези ваши лоши мнения ме тревожите кажете ми каде вав варна е този човек самито-бегачката каде му е сервиза или пък някакв телефон да ми дадете просто да си разменим някоя друга приказка да знам как да си подаржам колата че да ми е добре на дошата.Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и аз съм сравнително нов в този форум и аз имам 2.0-140к.с и колата наистина много ме радва и разхода на гориво е доста добър но с тези ваши лоши мнения ме тревожите кажете ми каде вав варна е този човек самито-бегачката каде му е сервиза или пък някакв телефон да ми дадете просто да си разменим някоя друга приказка да знам как да си подаржам колата че да ми е добре на дошата.Благодаря предварително

Имаш лично

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Лоша работа,аз съм решил точно такава кола да купувам и сега като чета по форума почвам да се колебая. Ако има някой от Варна със А4 (Б7) 2.0 ТДИ Мултитроник и има желание да даде съвет,черпя по бира с риба на скара ... ))))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте отново. Доста време не съм писал нищо по темата понеже бях зает. За щастие сагата приключи с благоприятен за мен край :flehan: След като се прибрах в българия, веднага се обадих и си запазих час в сервиза на VW. Чак след една седмица ми дадоха час, явно голям наплив има при тях и има защо! Още от приемната хората показаха, че всичко е на високо ниво, дори записаха колко гориво имам в резервоара и после ми я върнаха със същото ниво! Механиците бяха много старателни, направиха доста пътни тестове, прегледаха доста неща и в крайна сметка откриха, че клапана за регулиране на налягането в турбината (разбира се прегледаха и турбината за луфтове и т.н.) не работи както трябва. Поръчаха ми нов и след 2 дена си прибрах колата. Всичкото ми струваше 200 лева (108 лв. е клапана). Утре заминавам на почивка малко и ще тествам как се държи. Мерси на всички за помощта и информацията.

Редактирано от p.kostadinov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...