sepuko Публикувано 5 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2011 Ползвах търсачките, но така и не намерих някаква достоверна графика с кривите на въртящият момент и мощността в зависимост от оборотите за Audi A4. Лично ме интересува моторът от заглавието на темата, но мисля че тази информация генерално се пренебрегва и може да е полезно да има за всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danimont Публикувано 5 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2011 погледни тукhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=21281 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 5 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2011 Някакви проблеми ли имаш ?Мога да ти обобща графиките, мъртвец до 2000 оборота после понавървява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sepuko Публикувано 6 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2011 За сега слава богу неизвестни проблеми нямам, просто исках да видя, а не намирах. Стръмнината на графиката на въртящият момент ми помага да потвърдя някои подозредния, които имах относно поведението на маховикът ми, който е за смяна. Мерси за препратката! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2011 (Редактирано) Графиките, които си гледал, са силно идеализирани.Ето реални:1.8Т '99: http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=4851.8Т '01: http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=592Как диагностицираш маховик по дино-графики? Редактирано 7 Юли 2011 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sepuko Публикувано 7 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2011 (Редактирано) @robobugСъвсем невъзможно ми е да направя такова нещо. Предварително знаех, че е зле, но има едно придърпване когато давам повече газ от ниски обороти до 1800(достигане на пълния въртящ момент). Очевидно има много голям ъглов ход и тъйкато не става винаги предполагам, че е само едната пружина.P.S. Тия pdf-чета вече са върха! Те освен всичко до колкото гледам мерят не на валът, а на колелата, тоест отчитат се трансмисионни загуби и тежест на колелата. Редактирано 7 Юли 2011 от sepuko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 7 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2011 (Редактирано) Ето ти мойта преди и след...APU Avant Quattroa4stock.pdfa4-chp.pdf Редактирано 7 Юли 2011 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sepuko Публикувано 8 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2011 Това B5 ли е? Вариантът със 150 коня? Струва ми се нормално оригиналната графика да е за вариантът със 180. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TD0516G Публикувано 8 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2011 Ето ти мойта преди и след...APU Avant Quattroтова са киловати на колелата нали? може ли да кажеш наляганията преди и след чипа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 8 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2011 (Редактирано) Това са конски сили на вала преди и след чипа.След чипа налягането е 1 бар, като пиква до 1.1Колата е APU - 150к.с. Редактирано 8 Юли 2011 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valeri22 Публикувано 8 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2011 Това са конски сили на вала преди и след чипа.След чипа налягането е 1 бар, като пиква до 1.1Колата е APU - 150к.с.Какъв е шансът да изпуши турбината при подобно надуване ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2011 От гледна точка на турбината разликата между заводското налягане и тунинга е основно в оборотите.С подходящо масло и навременна смяна няма разлика в надеждността. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване