Jump to content

Крива на въртящ момент и мощност за Audi A4(B5) 1.8T(APU) Quattro


sepuko

Recommended Posts

Ползвах търсачките, но така и не намерих някаква достоверна графика с кривите на въртящият момент и мощността в зависимост от оборотите за Audi A4. Лично ме интересува моторът от заглавието на темата, но мисля че тази информация генерално се пренебрегва и може да е полезно да има за всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега слава богу неизвестни проблеми нямам, просто исках да видя, а не намирах. Стръмнината на графиката на въртящият момент ми помага да потвърдя някои подозредния, които имах относно поведението на маховикът ми, който е за смяна. Мерси за препратката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Графиките, които си гледал, са силно идеализирани:hilezh:.

Ето реални:

1.8Т '99: http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=485

1.8Т '01: http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=592

Как диагностицираш маховик по дино-графики?

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

@robobug

Съвсем невъзможно ми е да направя такова нещо. Предварително знаех, че е зле, но има едно придърпване когато давам повече газ от ниски обороти до 1800(достигане на пълния въртящ момент). Очевидно има много голям ъглов ход и тъйкато не става винаги предполагам, че е само едната пружина.

P.S. Тия pdf-чета вече са върха! Те освен всичко до колкото гледам мерят не на валът, а на колелата, тоест отчитат се трансмисионни загуби и тежест на колелата.

Редактирано от sepuko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са конски сили на вала преди и след чипа.

След чипа налягането е 1 бар, като пиква до 1.1

Колата е APU - 150к.с.

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са конски сили на вала преди и след чипа.

След чипа налягането е 1 бар, като пиква до 1.1

Колата е APU - 150к.с.

Какъв е шансът да изпуши турбината при подобно надуване ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От гледна точка на турбината разликата между заводското налягане и тунинга е основно в оборотите.

С подходящо масло и навременна смяна няма разлика в надеждността.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...