audito 131k.s. Публикувано 27 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2011 (Редактирано) някои да ми обясни тея копчета на климатроника кое за к1де е аре някои са ясно,ама някои не са ми ясни като тожа копче дето пише ЕCON и отдолу и отгоре него,също и отдругата стана.съжалявам за качеството на снимката Редактирано 27 Юли 2011 от audito 131k.s. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 27 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2011 Колега оправи си размера на снимката че е много малка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audito 131k.s. Публикувано 27 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2011 Колега оправи си размера на снимката че е много малка неставаhttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=149166784&__lp=30&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=8&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&doorCount=FOUR_OR_FIVE〈=de&pageNumber=1там има снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pitkin Публикувано 27 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2011 (Редактирано) Econ e за зимата. Пуска топло. Аuto e за лятото. Пуска студено. Едното включва компресора и двете копчета ти подържат зададената температура. Компресора няма да се включи под 4 градуса навън, ако всичко ти е наред по инсталацията. Горното над econ пуска компресора и обдухва предното стъкло. Редактирано 27 Юли 2011 от Pitkin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audito 131k.s. Публикувано 27 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2011 Econ e за зимата. Пуска топло. Аuto e за лятото. Пуска студено. Едното включва компресора и двете копчета ти подържат зададената температура. Компресора няма да се включи под 4 градуса навън, ако всичко ти е наред по инсталацията. Горното над econ пуска компресора и обдухва предното стъкло.значи зимата пускам само еcon без auto а лятото обратно,е ауто не ели ажтоматично да духа.ами отдругата страна коп4етата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 27 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2011 От другата страна са копчетата за оборотите на вентилатора и за посоката на въздушната струя. Да си определяш от къде да ти духа- горе, към теб и в краката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audito 131k.s. Публикувано 27 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2011 (Редактирано) От другата страна са копчетата за оборотите на вентилатора и за посоката на въздушната струя. Да си определяш от къде да ти духа- горе, към теб и в краката.ахазначи зимата пускам само еcon без auto а лятото обратно,е ауто не ели ажтоматично да духа.ами отдругата страна коп4етатакое вклучва компресора Редактирано 27 Юли 2011 от audito 131k.s. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 27 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2011 (Редактирано) Абе не е баж така.Econ не пуска топло,Аuto не пуска студено!Занчи ECON не пуска топло,той просто изключва компресора.Това е икономичен режим.Никаква работа не върши защото:-лятото не изтудява и се потиш като за световно,-зимата или при дъжд се изпотяват прозорцитекато цяло може да се ползва ако примерно пътуваш да речем през нощта и на вън температурата е 21-22 градуса и няма слънце което да нагрява.Тогава си нагласяш да речем 22 градуса и ползвайки външния въздух вътре също е 22,но ако на вън е 35 и грее слънце няма как с ECON вътре да стане 21 защото той изключва компресора.Бутона Аuto не пуска студено.Това е автоматичен режим при който зададената температура се поддържа като едновременно "духа" от всички въздуховоди в купето.Този бутон по неписано правило винаги седи активен защото е най-комфортно с него.Дали ще е лятото в горещините или зимата в студа,не усещаш как температурата се регулира до зададената.бутоните над ECON са за-горния обдухва предния прозорец със силна струя (зимата за да не се изпотява и да разтопи снега)-долния активира реотаните на задния прозорецTEMP + и - предполагам няма нужда да ги обяснявам.Обратната стрелка е за рециркулация върти въздуха в купето без да вкарва външен.Особенно полезен при преминаване през тунел или в задръствания когато предния автомобил кара с чесън От другата страна + и - са за регулиране силата на вентилатора.Когато си на AUTO и натиснеш + или - Aututo логично се изключва.Когато постигнеш желания ефект просто натискаш AUTO.Най в дясно:-стрелката на горе е за да ти духа само от въздуховодите от горе в/у таблото-средния е за да духа само от централните въздуховоди-долния е за да ти духа само в кракатаТрите могат да бъдат едновременно активни,но не е приятно като усещане защото ти духа от всякъде.За това се слага на AUTO за да се регулира автоматично.Значи общо взето като си пуснеш климатроника единствения активен бутон трябва да ти е AUTO.Така е най-приятно.Топлото и студеното се регулират в зависимост от температурата която си поставил.Ако си нагласил 27 градуса ще духа топло,ако си нагласил 21 ще духа студено.Вярно е че зимата под 4 градуса компресора се изключва автоматично.Моя съвет е зимата когато ползваш парно и температурата е над 4 градуса недей да натискаш ECON защото ще ти се запотят прозорците.Освен това от сухия въздух става дискомфортно и ти се доспива.За това казах в началото че този бутон не се използва.Освен това е хубави зимата компресора да поработва за да не "запече" и да се налага да го ремонтираш.Втори съвет.Лятото когато караш дълго на климатик примерно над 100км след като спреш излез от колата и го остави на максимум топло за минутка две за да изсуши изпарителя и така да избегнеш лошите миризми.Ако все пак се появят такива лечението съм го описал тук ЦЪКИма и кодове на климатроника чрез които можеш да следиш температурата на мотора,на охладителната течност,оборотите на мотора,скоростта и т.н описани в тази тема ЦЪК но няма смисъл да се занимаваш с това сега.Дано съм бил полезен. Редактирано 27 Юли 2011 от Konstantin993 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audito 131k.s. Публикувано 27 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2011 (Редактирано) мн колега благодаря ти Редактирано 9 Октомври 2011 от Marcus Aurelius цитиране на цялото предходно мнение е излишно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 27 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2011 Колега погледни пак предния ми пост.Добавих още неща.Угасна ми тока и трябваше да ги пиша в последствие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audito 131k.s. Публикувано 27 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2011 (Редактирано) Абе не е баж така.Econ не пуска топло,Аuto не пуска студено!Занчи ECON не пуска топло,той просто изключва компресора.Това е икономичен режим.Никаква работа не върши защото:-лятото не изтудява и се потиш като за световно,-зимата или при дъжд се изпотяват прозорцитекато цяло може да се ползва ако примерно пътуваш да речем през нощта и на вън температурата е 21-22 градуса и няма слънце което да нагрява.Тогава си нагласяш да речем 22 градуса и ползвайки външния въздух вътре също е 22,но ако на вън е 35 и грее слънце няма как с ECON вътре да стане 21 защото той изключва компресора.Бутона Аuto не пуска студено.Това е автоматичен режим при който зададената температура се поддържа като едновременно "духа" от всички въздуховоди в купето.Този бутон по неписано правило винаги седи активен защото е най-комфортно с него.Дали ще е лятото в горещините или зимата в студа,не усещаш как температурата се регулира до зададената.бутоните над ECON са за-горния обдухва предния прозорец със силна струя (зимата за да не се изпотява и да разтопи снега)-долния активира реотаните на задния прозорецTEMP + и - предполагам няма нужда да ги обяснявам.Обратната стрелка е за рециркулация върти въздуха в купето без да вкарва външен.Особенно полезен при преминаване през тунел или в задръствания когато предния автомобил кара с чесън От другата страна + и - са за регулиране силата на вентилатора.Когато си на AUTO и натиснеш + или - Aututo логично се изключва.Когато постигнеш желания ефект просто натискаш AUTO.Най в дясно:-стрелката на горе е за да ти духа само от въздуховодите от горе в/у таблото-средния е за да духа само от централните въздуховоди-долния е за да ти духа само в кракатаТрите могат да бъдат едновременно активни,но не е приятно като усещане защото ти духа от всякъде.За това се слага на AUTO за да се регулира автоматично.Значи общо взето като си пуснеш климатроника единствения активен бутон трябва да ти е AUTO.Така е най-приятно.Топлото и студеното се регулират в зависимост от температурата която си поставил.Ако си нагласил 27 градуса ще духа топло,ако си нагласил 21 ще духа студено.Вярно е че зимата под 4 градуса компресора се изключва автоматично.Моя съвет е зимата когато ползваш парно и температурата е над 4 градуса недей да натискаш ECON защото ще ти се запотят прозорците.Освен това от сухия въздух става дискомфортно и ти се доспива.За това казах в началото че този бутон не се използва.Освен това е хубави зимата компресора да поработва за да не "запече" и да се налага да го ремонтираш.Втори съвет.Лятото когато караш дълго на климатик примерно над 100км след като спреш излез от колата и го остави на максимум топло за минутка две за да изсуши изпарителя и така да избегнеш лошите миризми.Ако все пак се появят такива лечението съм го описал тук ЦЪКИма и кодове на климатроника чрез които можеш да следиш температурата на мотора,на охладителната течност,оборотите на мотора,скоростта и т.н описани в тази тема ЦЪК но няма смисъл да се занимаваш с това сега.Дано съм бил полезен.значи като сляза да работи на топло така ли ,там 2 минути,екон каза само вечер като не е натиснато си работи компресора,ако се наложи какъв е тоя спреи Редактирано 27 Юли 2011 от audito 131k.s. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 27 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2011 Значи мисълта ми е че лятото когато пътуваш дълго и ползваш климатроника системата се овлажнява и в последствие вътре се образуват бактерии които рано или късно водят до лоша миризма.За да се избегне това след дълъг път за една две минутки пусни парното за да изсуши системата.Останалата част от въпроса ти не я разбрах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audito 131k.s. Публикувано 27 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2011 Значи мисълта ми е че лятото когато пътуваш дълго и ползваш климатроника системата се овлажнява и в последствие вътре се образуват бактерии които рано или късно водят до лоша миризма.За да се избегне това след дълъг път за една две минутки пусни парното за да изсуши системата.Останалата част от въпроса ти не я разбрах.екон спира ли компресора или не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 27 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2011 Да спира го! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audito 131k.s. Публикувано 27 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2011 Да спира го!ясно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audito 131k.s. Публикувано 28 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2011 климатроника има ли фреон,къде е тоя филтър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 28 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2011 климатроника има ли фреон,къде е тоя филтър Да, има фреон. То си е жив климатик с разликата в електронния модул за управление. А за кой филтър питаш? За дехидратора или за въздушния филтър. Дехидратора е ниско долу до компресора, вижда се като се махне кутията на въздушния филтър...или по-скоро само въздухоразборника му. Една цилиндрична лъскава част. А въздушния филтър се намира под капака на снимката където има стрелка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audito 131k.s. Публикувано 28 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2011 Да, има фреон. То си е жив климатик с разликата в електронния модул за управление. А за кой филтър питаш? За дехидратора или за въздушния филтър. Дехидратора е ниско долу до компресора, вижда се като се махне кутията на въздушния филтър...или по-скоро само въздухоразборника му. Една цилиндрична лъскава част. А въздушния филтър се намира под капака на снимката където има стрелкамерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danielle Публикувано 28 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2011 Да, има фреон. То си е жив климатик с разликата в електронния модул за управление. А за кой филтър питаш? За дехидратора или за въздушния филтър. Дехидратора е ниско долу до компресора, вижда се като се махне кутията на въздушния филтър...или по-скоро само въздухоразборника му. Една цилиндрична лъскава част. А въздушния филтър се намира под капака на снимката където има стрелкаКолега този филтер който си показал е филтер КУПЕ,а не въздушният,Да, има фреон. То си е жив климатик с разликата в електронния модул за управление. А за кой филтър питаш? За дехидратора или за въздушния филтър. Дехидратора е ниско долу до компресора, вижда се като се махне кутията на въздушния филтър...или по-скоро само въздухоразборника му. Една цилиндрична лъскава част. А въздушния филтър се намира под капака на снимката където има стрелка Колега този филтер който си посочил е филтер КУПЕ,въздушният не е там... не го обърквай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 28 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2011 Може би трябва да се уточня че става въпрос за филтъра за климатика ли? Мисля че си е ясно. Не съм имал в предвид филтъра за двигателя де А ти за кой филтър казваш? И къде е той? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 28 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2011 (Редактирано) Вие как се омешахте тука не е истина.... Редактирано 28 Юли 2011 от Konstantin993 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 28 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2011 Да бе....говорим за едно и също но на различни езици май Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danielle Публикувано 28 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2011 Може би трябва да се уточня че става въпрос за филтъра за климатика ли? Мисля че си е ясно. Не съм имал в предвид филтъра за двигателя де А ти за кой филтър казваш? И къде е той?Колега ти казваш,че това е въздушния филтер,а това е филтер купе за това ти казвам,че въздушен филтер се казва на дгук филтер..Този който предпазва от боклуци вуздуха който влиза в колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 28 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2011 Моля някой модератор да заключи темата!Мисля че автора на темата получи своите отговори и то подробно.От там нататък нещата станаха плачевни! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danielle Публикувано 28 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2011 Моля някой модератор да заключи темата!Мисля че автора на темата получи своите отговори и то подробно.От там нататък нещата станаха плачевни!+1 чудя се къде тия 20 мнения за климатроник... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts