Jump to content

как да намаля разхода на масло


Recommended Posts

Колеги,дайте съвет как да се преборя поне малко с този куц мотор,ще съм доволен и на най-малкото...Изчел съм всички мнения на колеги с такъв мотор и някои казват че имало ефект ако мина на масло 5W40 Megiun,аз сега съм с Кастрол 5W40 и това в което съм убеден е че трябва да продължавам и занапред с пълна синтетика.Има и едно също добро масло което може евентуално да реши донякъде този проблем(поне така ми се иска)-Кастрол EDGE Formula 10 W 60 ,защото го дават за много натоварени режими на шофиране и моята логика е че след като издържа на по-високи темперстури от останалите масла това би намалило загубите.За да предотвратя коментари свързани с по-сериозни ремонти искам да уточня че миналото лято е правен ремонт на главата-шлайфане,смяна на гумички и т.н и ефекта беше временен...Другия вариянт е просто да свикна и на път за морето да имам литър резервно масло в багажника...както и правя просто за мое успокоение и сигурност че на път няма да съм неприятно изненадан от жълтата лейка..:-(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай Мотул 5W40 X-cess, което се води Group IV oil.(PAO)

Meguin=LIQUI MOLY, скъпо, Group III oil - почти сигурно(вижда се и от спецификациите, които покрива), накратко не бих сложил такова.

Редактирано от exstasy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е колко ти гори по принцип, виж си в книжката какво пише, ако ти пише толкова колкото гори че гори, просто си сипваш и това е, друг избор нямаш. ако не, както казваш, смени маслото с това което си предложил, също е съответно за твоя двигател и виж тогава какво ще се случи. всичко най :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На този двигател "по книжка" му дават литър на 1000 километра....и никакви ремонти не го оправят /в единични случаи има някакво подобрение, но то е временно и финансово неоправдано/....така си е фабрично от завода. Сега за да не ме обвини пак автора в нещо, ще го посъветвам да послуша колегите от другата тема и просто да свикне с този разход на масло и да е подготвен периодично да долива....тва при положение, че държи да кара тази кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно се придържа към написаното в книжката-почти литър на 1000 км си отиват,минус 200-300 мл....:-( а този Мотул който препоръча тук един колега с какво е по-добър от Кастрола и да очаквам ли някакъв ефект?Четох големи реклами и за американскто масло Политрон...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти масло сменяш ли или само доливаш :respekt:

[/quote

сменям на 10-15000 км,но разбрах намека ти...да,така е - с толкова често доливане реално аз винаги карам с чисто масло :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само да уточня че съм бил в грешка - по книжка го дават 0,5 л на 1000 км за доливане евентуално...Учудвам се няма колеги които да имат същия двигател и да споделят мнение тук...айде колеги,помагайте!!! :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.И аз сьм сьс сьщия двигател от 3 години.От начaло и на мен ми гореше около 500-600мл. на1000км.Бях с кастрол който сякаш се изпаряваше,защото нямаше син пушек от ауспуха.За начало го смених с мотул 5-40 х-сеss,купих го от колегата АСЕ.Смених гумения ботуш на картерната вентилация тьй като беше скьсан и отведох сьщите газове в атмосферата.След това монтирах маслен радиатор, тьй като според мен в следствие на високата температура на маслото то се изпарява.По този начин намалих температурата на маслото.Следващия пьт мисля като теб да сипя кастрол 10-60,защото то е по устойчиво на висока температура.Резултата е 200-300мл. на 1000км.разход на масло при положение, че имах теч на масло от гарнитурата на клапаните.От тази седмица сьм с нова гарнитура благодарение на колегата КОКО100С4 и теча е в миналото.А за двигателя мога да кажа само добри думи.Много е тих,има достатьчно висок вьртящ момент на ниски обороти за атмосферна бензинка,вьрви доста даже и да е комби.Поздрави и успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колега,и аз съм доволен от двигателя като работа единствено с тази забележка и ще започна с пробата свързана с маслото-ще го пробвам това 10/60 да видя как ще се държи че другите манипулации които си правил ми се виждат малко сложни и предполагам свързани с доста пари...а и не съм убеден че имам проблем точно с тях.Благодаря :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...