-
Мнения
686 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно Kissman
- Рожден ден 15.12.1961
Друго
-
Kaра
Audi A4,B6
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
София
Последни посетители
3125 профилни разглеждания
Kissman's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Продавам Ауди А4,Б6,2001 год., 2.0.,бензин и газ
Kissman отговори в темата на Kissman - Продава - автомобили Ауди
Вече е на 5500 лв. -
Продавам Ауди А4,Б6,2001 год., 2.0.,бензин и газ
Kissman отговори в темата на Kissman - Продава - автомобили Ауди
Нова цена 6000 лв. -
Здравейте колеги,продавам си автомобила,понеже имам нужда от по-малък с оглед на намаляване на членовете в семейството. Автомобила е много добре поддържан и е в много добро състояние.Сменени са ангренажен ремък с ролки преди 10000 км.,цялостно пребоядисване преди 2 год.,всички екстри за модела,трети стоп,8 тонколони и субуфер,както и предпазни лайсни на вратите против надраскаване.През тази година, 2016 са сменени:температурен датчик,датчик на коляновия вал,датчик за нивото на маслото,пълен комплект окачване-носачи,биалетки,кормилна рейка,шарнирни болтове,както и пълна диагностика,проверка и профилактика на газовия инжекцион със смяна на ремонтните комплекти на инжекторите,всички филтри и маркучи,реглаж и настройка.При желание може да се направи пълна проверка на автомобила в произволно избран сервиз.Платени са всички данъци,технически преглед и Каско(остава една вноска) до края на януари 2017 год. Това е линка към mobile.bg,оттамможете да разгледате снимките. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11474015399705490&slink=flacj9
-
Защото газаджиите си гледат настройките на газта и не правят диагностика на бензин,поне на мен никога и никъде не са ми правили подобна диагностика.
-
Нали знаеш че когато колата не работи добре на бензин,тоест има някакъв проблем,и на газ няма да ти работи добре,поне така са ми казвали,понеже компютъра на газта взима информация и е вързан с бордовия компютър на колата.Така че смени си този датчик на коляновия вал и виж как ще са нещата и ако продължава да има нещо нередно пак ще дискутираме.
-
По принцип са подобни като че ли симптомите,но при мен преди време когато ми светна EPC се оказа проблем в датчика на коляновия вал и го смених.Но то си го изписва диагностиката като грешка-sensor и т.н. При теб ако е същото и го смениш може и да спре да ти прави така,виж какво ще покаже диагностиката.Успех!
-
Audi A4,B6,2.0 ,2001
-
Здравейте колеги,аз съм пускал няколко такива теми с проблеми с запалването и от доста години се борех с този проблем и от няколко дена вече мога да се похваля,че всичко е ок и се знае вече каква е била причината.Затова споделям тук отново,защото някой може да има същия проблем и майсторите да го мотаят и да действат по метода проба-грешка,както при мен ,понеже така им е по-лесно.При мен това се появи като проблем постепенно и неусетно още преди 3 години сигурно и въпреки усилията ми и ходене по много и някои горещо препоръчани сервизи,никъде не успяха да разберат от какво е проблема.Сутрин като е студено пали сравнително добре,но през зимата след запалване работи 10-15 сек.и загасва.След това пак я паля от раз и пак загасва.И така няколко пъти докато се успокои и заработва нормално.Когато качи температура и я загряла и спра някъде за половин час,един или два след това 8-10 секунди стартера върти и не пали,след което запалва.Някъде описват този проблем като топъл старт.Това не е нормално за мен и реших сериозно да се заема с решаването му.Сменени бяха акумулатор,свещи,бензинова помпа,температурен датчик,датчик на коляновия вал и сигурно и още неща,които вече не помня.И ефект никакъв.Някъде предположиха,че може да е от дюзите,но бързо отхвърлиха тази възможност,понеже ако е от тях няма да работи добре и когато е запалена,с тя си е спокойна,пъргава и т.н.И понеже колата има и газ объркването беше тотално и се превърна в омагьосан кръг-газаджиите казват,че проблема е при бензинджиите,понеже тя пали реално на бензин и след това минава на газ,а бензинджиите ме пращат за газ настройки и ме уверяват че проблема е в някои компоненти на газовия инжекцион и те са причина за проблема ми.И така загубих още много време,нерви и пари от тези "специалисти".И ето че миналата седмица последно реших да опитам в някой наистина специализиран сервиз за Ауди,Фолксваген и ако и там не стане щях вече да се примиря,че проблема е нерешим и явно много тънък и трудно откриваем.В един такъв сервиз ми отказаха директно защото колата имала газ...!? И в следващия я приеха.След като им обясних подробно какъв е проблема и какво съм сменял през годините те обещаха да я тестват подробно и да се опитат да открият проблема.И проблема се оказа в дюзите,но не че са чистене,а просто не затварят добре и след като загася колата през тях прокапва в два от цилиндрите и при запалване се мъчи и се дави.Това е ! Понеже новите дюзи са по 250 лв едната сложихме 4 втора употреба и нещата вече са перфектни и колата пали по всяко време и мърка като коте:-) Сервиза е предполагам известен на доста от вас,това е D-Bros и специално им благодаря,че подходиха съвестно,компетентно и с внимание.Малко са такива хора в днешно време и вероятно това ще е моя бъдещ сервиз.Дано съм бил полезен.
-
Точно тук ми отказаха,защото имала газ,,,,,Обясних им,че газта ще я спрем от бутилката и няма да има по системата...но,не искат.
-
Здравейте колеги,искам да намеря наистина коректен и добър сервиз,където да имат времето и търпението да диагностицират проблема на колата ми...нещо,което много други сервизи не успяха,понеже явно е нещо което е тънко и деликатно и диагностика не го хваща.Освен това имам и газов инжекцион и вече на някои места ми откзават като разберат че има газ !!?? Просто съм в безисходица,понеже сервизи много,но не успяват да открият проблема.А не ми се рискува с оторизираните сервизи на Ауди,просто защото очаквам същия ефект,а цените там са и ненужно високи.Благодаря.
-
Колега,пожелавам ти да караш още 10 пъти по толкова без да имаш проблеми,но си мисля че веднъж появи ли се проблем той си стои и е въпрос на време кога ще се появи отново и тогава няма да може с ВагКом да се реши,защото триенето на грешките не оправят проблемите.Оправя ги Мишо :-)