Jump to content

Карбуратор Кейхен 1


_Joro_

Recommended Posts

Колеги появи ми се следния проблем след дълго каране на газ, газта свърши цъкам на бензин запали и не след малко започна да мирише яко на бензин.Как да е стигнах до вкъщи минавам покрай предницата и вони страшно много, а и ми направи впечатление че гори страшно много бензин отврих капака и видях че всичко е обляно в бензин. Теча идва от болта който регулира иглата на поплавъка и уплатението което е на щтангичката на ускорителната помпа. Отоворих карба видях че иглата е паднала сложих я запалих няма проблем подадох газ и пак протече. Къде да търся проблема в 2 те о-пръстенчета на винта или в това уплатнеие на щангичката? Ако някой може да даде съвет ще съм много благодарен :bia:

jdv1317393327v.jpg

bfi1317393366n.jpg

Редактирано от _Joro_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз имах същия проблем :lol: Аз смених моите такива който продават издържащи на масло и бензин ( От Хубата ). Но остана проблема с пръскането от ускорителната помпа и затова си взех ремонтен комплект от Евро 07 и работата заспа :)). :)

Редактирано от Dani_gada
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а този ремонтен комплект какво точно съдържа и колко пари е ориентировъчно, защото щом ако и аз сменя о- прастените значи е скъсана мембрана на помпата.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а този ремонтен комплект какво точно съдържа и колко пари е ориентировъчно, защото щом ако и аз сменя о- прастените значи е скъсана мембрана на помпата....

Ми около 30 лв , проблема е да намериш :lol:. Моята си я взех от Евро 07 в Стара Загора ,но мисля че комплекта го взех с някакво намаление и може да е малко по скъп. Комплекта вклячва платно на ускорителната помпа, О-пръстени ,гарнитурки за двата вида карборатори( кеихен 1 и 2)и ако не бъркам иглата пот болта. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес след работа ходих до euro 07 и ми казаха 42 лв комплекта. Ще го взема тея дни, и ще сменя всичко дано да спре да тече. А този болт който регулира поплавъка колко трябва да се навие?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А този болт който регулира поплавъка колко трябва да се навие?

Там е проблема :huh:, става с проба грешка. Навиваш до последно , но не прекалявай да не изкривиш поплавъка, след това развий 1- 2 оборота. Виж как е работата на двигателя, дали се дави и дали се форсира. повтаряш тази операция докато ти хареса :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съветвам те, след като подмениш чаркалаците по карбуратора, да отидеш и да ти го регулира някой, който има представа какво прави. Не се занимавай сам, защото реглажа не е "докато ти хареса", както каза колегата по горе. Ще си докараш здрав разход на гориво и не особено комфортно каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, днес смених гарнитурката, иглата, платното на ускорителната помпа(старото беше нацепено като се вгледах в него) двете гумички на помпата сглобих въртя да подкачи бензин запали, поработи 10 сек и след това поросто изгасна видях че целия карбуратор е в бензин спрях и бензина въртях малко и запали работи перфектно, изогри бензина в карба натискам пак копчето и след няма и 4 сек работа пак се удавя и гасне и като преди да изгасне хвърля бензин от 2 та отвора горе на карба (оградил съм ги в зелено) пробвах да регулирам с винта поплавъка като е мн на горе и посредата и най доло пак го прави. Някой ако има идея какво става да съвет благодаря преварително. Друото което ми направи впечатление е че в новия комплект който взех регулировачния болт посредата има дупка без филтърче, а стария ми има... да не би от това да става някой мизерия нз.

cqs1318412788u.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо, когато се махне капака на ускорителната помпа от страната на карбуратора, мисля че беше където ляга платното на помпата има една малка гарнитурка. Ако, тази гарнитурка липсва и сложите старото платно с нови о- пръстенчета пак ще ви тече от там. Забелязах, че новото платно е по дебело от старото и няма нужда от тази гарнитура, та моя съвет е когато сменяте платното на помпата, махнете гарнитурката за да може да легне хубаво новото платно. Поздрави :):gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

реших проблема, поплавъка ми е леко изкривен и не затваря никак и за това се дави.днес го смених и е тип топ

zdr kolega otkade nameri poplavak i as imam sa6tiq problem i kolko pari struva

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше обява за разпродажба на едно ауди на части и от там. Но проблема сега ми е друг че карбуратора не тече, но колата неиска да работи на бензин или се дави или не и стига горивото оборотите на празен ход играят или ако ги управя като трагна нямам никава тяга и гасне. нз какво става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

това ти е от поплавака ,тои трабва да се реголира , защото като дадеш гас и смуче всичкия бензин

Да живее археологията!!!

:steinigung: :steinigung: :steinigung::hilezh:  Първо питай дали все още си кара колата!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...