Jump to content

Nikkie

Members
  • Мнения

    1343
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Nikkie

  • Рожден ден 23.06.1990

Друго

  • Kaра
    Audi 80(8A)

Контакти

  • Website URL
    http://www.audibg.com/
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Горна Оряховица

Последни посетители

4479 профилни разглеждания

Nikkie's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Как стои въпроса за посещението с други марки коли ?
  2. А някой наблюдение от автокъщите в Дупница има ли ?
  3. Не се лъжете да ходите до Труд. Нещо отвратително е. 2 поредни седмици ходих на оглед, толкова зле прикрити проблеми не бях виждал. Адски отвратително впечатление ми направи как се зареждат акумулаторите на колите, трансформатора върху мотора и капака пуснат отгоре, страшна работа. Не ми се говори пък как изглеждаха колите пред една автокъща, които тъкмо докараха с автовоз. А мнението на един собственик на автокъща, че окачването на А3(8l) е едно към едно с А4(B5), бе като за капак на всичко.
  4. http://www.carmarket.bg/audi-a4-1.9-tdi-131k.c-271224?rn=13&brand_id=8&model_id=66&price_to=7000&year_from=2002&engine_id=2&sort=1 Къде е уловката ? Дори копчетата на климатроника за здрави, което ме учуди най-много.
  5. Колкото и да търся, не успявам да открия читава фейслофтова, 4-врата А3-ка. Харесах една, 99та год, 110кс. За 5500лв. Но ми се желае да дам около 6500лв. за фейслифтова, от колкото по-малко пари, за кола която ще купя и след време ще съжелявам. Инак, покарах горе посечената адски се зарибих, но отсявайки емоцията ми се струва, че няма смисъл от подобна покупка. Колкото и да ми е трудно да склоня непреодолимото желание да я имам тая кола, ще изчакам докато не намеря това, което търся.
  6. Как ви се струва тази А4-ка ? http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11360746834653734&f1=details&slink=236wiw
  7. Как са 101к.с. двигателите? http://www.cars.bg/u926223 При 90к.с. зная, че не са с демпферния съединител. 101 с променлива геометрия на турбината ли е?
  8. Туко що попаднах на следното, http://www.cars.bg/u969722 Човека е писал, че се нуждае от пребоядисване, къде точно има проблем по боята, някой може ли да забележи? Направи ми впечатление, че има копчета на климатроника, които са обелени, но това не е проблем. Ако някой пък я е виждал на живо, ще ми бъде още по-полезен.
  9. Днес обикалях по автокъщите. Освен безбожно надутите цени, нищо друго не ми направи впечатление. Метнах едно око на една А3-ка 1999г., 110кс., 4вр. външно и вътрешно в добро състояние, не бих казал отлично. Нов внос, демек не е регистрирана. ЦЕНАТА - 6700лв. На друга автокъща разгледах по-внимателно А4-ка комби, фейслифтова, 2000г., като вътрешно пространство и удобство на седалките, ми хареса значително повече от А3-ката, което отново ме кара да се замислям. Цената - 6000лв., отново нов внос. Общо взето, гледайки обявите, си мисля че ще изпитам особени затруднения да си харесам 4 врата А3-ка.
  10. А някой има ли идея колко парса ще ми стъпе регистрацията ?
  11. Това ми изглежда читаво, http://www.cars.bg/u928777 Малко излизам от темата, но съвсем случайно попаднах на ей тая обява, http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11359817590007456&f1=details&slink=20w42l
  12. Доста малко са 4 вратите тройки в момента, поне от това, което има по сайтовете. По-късно ще поразгледам по-обстойно и ще постна, ако нещо ми се набие в окото. Дилемата дали да не се оглеждам за дизелова 4-ка quattro все още не мога да я преодолея, но по евтината поддръжка на 3-ката, като че ли накланя везните пред неутолимото желание да карам quattro.
  13. Края на месеца ми предстои покупка на ново возило. Насочил съм се към 4 врата, дизелова А3-ка. Бюджета е 7000лв. което означава, че цената на колата трябва да е около 6200-6300лв. Харесал съм следните, http://www.cars.bg/u921937 http://www.carmarket.bg/audi-a3-1.9tdi-362952?rn=9&brand_id=8&model_id=65&price_to=7000&engine_id=2&car_door_id=2&sort=1 Каква пара ще излезе първоначалната регистрация?
  14. Да, по дефолт трябва да си сработва, но до буксата не стига никакво напрежение. Пробвах със смяна на релето, нищо не стана. За + мога да вържа директно бутона на климатика, както казваш ти, но ми е тъмна Индия покрай платката с бутоните.
  15. Така, мисълта ми е, чрез контролирано от мен напрежение да включвам и изключвам ел. магнитния клапан, който е на Keihin 1. Целта, нормални обороти при включен климатик. Идеята ми е след запалката да сложа ключе, а след ключето, клапана. За целта обаче искам да разбера кой аджеба е най-прекия и удобен път за прекарване на проводниците.
×
×
  • Create New...