Jump to content

A3 110 с чип или 131 коня


Recommended Posts

Здравейте колеги след дълго колебание и четене по форумите реших да премина и аз към марката audi . Въпроса ми е според вас кое ще е по добрия вариант AUDI A3 110 коня с чип или 131 PD. Кое ще върви повече и ще е по издръжливо? Да се има в предвид,че повечето ще е карам с нафта на черно.Разхода не ме интересува толкова колкото вървенето. Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не те интересува разхода 131 коня е твоя мотор.

Аз карам А4 с този мотор и е повече от добре, не ми се мисли с чип как ще е.

Но като ти се сторят малко, лесно могат да станат над 150.

Така, че и на него все някога ще му дойде времето

При А3-ката е със 6 скорости,а аз съм с 5 и икономията ще е още по-голяма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги след дълго колебание и четене по форумите реших да премина и аз към марката audi . Въпроса ми е според вас кое ще е по добрия вариант AUDI A3 110 коня с чип или 131 PD. Кое ще върви повече и ще е по издръжливо? Да се има в предвид,че повечето ще е карам с нафта на черно.Разхода не ме интересува толкова колкото вървенето. Мерси

Щом ще караш с "нафта на черно" се приготви например за нова горивна помпа...все пак е Ауди,а не локомотив на БДЖ.

Редактирано от Docho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държа много на вървенето,икономията е майка на мизерията,но ми е любопитно 110 като се чипоса,нали и тя ще стане към 130 коня,няма ли да е същото вървене като на 131?

Щом ще караш с "нафта на черно" се приготви например за нова горивна помпа...все пак е Ауди,а не локомотив на БДЖ.

Колега нафтата е от бензиностанция,просто ще я взимам по евтино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забрави за лоша нафта на 131 ПОМПА_ДЮЗА,защото ще ти излезе солено,само с чипосване няма да постигнеш кои знае какво,за по-сериозно вървене си има други турбини,дюзи ...131 върви отлично и без това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държа много на вървенето,икономията е майка на мизерията,но ми е любопитно 110 като се чипоса,нали и тя ще стане към 130 коня,няма ли да е същото вървене като на 131?

Колега нафтата е от бензиностанция,просто ще я взимам по евтино.

Това вече е друго,но във всеки случай внимавай какво сипваш. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ще сипваш такава нафта, по-добре 110 кс.

Колкото до чип на 110кс, това нещо върви повече от 131кс. С приятел правихме "лека" гонка, като неговата е автомат и бяха 3-ма в колата, а аз сам.

Не знам от място как е, но между 100 и 200км/ч си ме отвява. Не е някаква фрапантна разлика, но все пак се усеща, че има повече мощ от стоково 131.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова питах всеки ме плаши вика PD боклуци,скъпа поддръжка,запушва дюзи,работи много шумно и т.н. Нека да кажат колеги от форума с този двигател 131 коня дали са сменяли дюзи или това са само митове?

Щом ще сипваш такава нафта, по-добре 110 кс.

Колкото до чип на 110кс, това нещо върви повече от 131кс. С приятел правихме "лека" гонка, като неговата е автомат и бяха 3-ма в колата, а аз сам.

Не знам от място как е, но между 100 и 200км/ч си ме отвява. Не е някаква фрапантна разлика, но все пак се усеща, че има повече мощ от стоково 131.

Това ми беше идеята,Благодаря ти много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова питах всеки ме плаши вика PD боклуци,скъпа поддръжка,запушва дюзи,работи много шумно и т.н. Нека да кажат колеги от форума с този двигател 131 коня дали са сменяли дюзи или това са само митове?

Принципно ПД уж е по-капризна технология, както много обичат да се изразяват. Не е препоръчително да слагаш нафта с неизвестен произход, разходите впоследствие може да са соленички. Докато при 110кс. и олио да сложиш, пак ще върви :zustimm:

В момента имам 131, а преди това 110кс. Не съм имал проблеми с дюзи, но не си позволявам да слагам каращисана нафта. Докато при 110-ката беше обратното, сипвах и какво ли не, оказа се много корав мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова питах всеки ме плаши вика PD боклуци,скъпа поддръжка,запушва дюзи,работи много шумно и т.н.

гроздето им е кисело май...хаха ПД били боклуци.

е

да не е толкова дурако устойчив като легендата 110 коня :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам,никой не е писал,че е сменял дюзи за сега.Нафтата е такава каквато всеки от вас сипва бе хора с напълно ясен произход.Аз лично си мисли за един PD 131 коня,ще е по добър вариант.Лошото е ,че няма много избор в БГ. Има само 2-3 дето хващат окото и то само на снимките на място не се знае.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е важно какви пари си отделил за 1.9 TDI 131 к.с. дизелов мотор, защото ако смяташ че за 6000 лева ще вземаш нещо :zustimm: , 7000 лева :bia: , може би над 8000 лева нещо ще излезе, но ми е съмнително! Читав мотор 131 коня трудно се разделят в чужбина с него, че и в България! Тук в България по автокъщите има такива измислени и изтормозени А3 и А4 с такива мотори, че спокойно може да се издаде приключенски роман!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нафтата е такава каквато всеки от вас сипва бе хора с напълно ясен произход.

Ако човека който ти я дава го познаваш и му имаш доверие бива. Ако не е така, не си мисли че шофьора на камион не е тарикат и не меши с вода. Тая песен съм я слушал вече - на 110-ката никакви проблеми, същата нафта на чисто нова Дачия едвам върви.

Скоро чух за хора, които "продават" уж "румънска" Евро5 нафта в големи к-ва. Разделят я м/у 5 коли. Оказва се обаче, че к-вото вода било огромно, и гърловините на тубите били омазани с нафта, за да се заблуждават. Приключенията после били големи. :zustimm:

Хайде спирам с оффтопика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЕЕ колега познавам човека много добре,братовчеди сме,а и виждам от къде е налива.Плюс това той кара вече 2 години audi А6 с такава нафта и няма грижи.Това не ми е такъв проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е важно какви пари си отделил за 1.9 TDI 131 к.с. дизелов мотор, защото ако смяташ че за 6000 лева ще вземаш нещо :bia: , 7000 лева :bia: , може би над 8000 лева нещо ще излезе, но ми е съмнително! Читав мотор 131 коня трудно се разделят в чужбина с него, че и в България! Тук в България по автокъщите има такива измислени и изтормозени А3 и А4 с такива мотори, че спокойно може да се издаде приключенски роман!

Колега само като ги гледам тия дето са по 6000-7000 на какво приличат и 4000 няма да им дам.Ясно ми е че хубавите са скъпи. Имам 9000лв и не давам и стотинка повече.:bia::zustimm: Но не виждам за тия пари каква по-хубава бих си взел?

Вземи си 131коня с 6 скорости (ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!!!) и й сложи чип и ще ти пада кръвното когато я настъпиш.

И аз така мисля,но ще се въздържам от чипове за сега. Иначе ми се иска Е46 320 сд ама хубавите са от 14 000лв нагоре.Затова и на audi А3 ще съм много доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както ти казах, гледаш задължително 6 скорости, а за 9к ако пообиколиш с известна доза късмет ще се сдобиеш с Голф 4 1.9TDI ARL 150коня, който не си седи на гумите :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая Цък последната снимка ме накара да ти я предложа!

Иначе ми се иска Е46 320 сд ама хубавите са от 14 000лв нагоре
с трици маймуни не се ловят! Тези дето са по 14 000 лева са търкаляни през таван пълни бараки на по 300 к + ! На БМВ си заслужава да вземеш 330 Xd като 4 вратка, а не Cd! Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя смешен документ има доста голяма вероятност да не е реален, но ако се погледнат ремъците веднага ще се види дали са толкова нови, колкото ги описва този господин!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както ти казах, гледаш задължително 6 скорости, а за 9к ако пообиколиш с известна доза късмет ще се сдобиеш с Голф 4 1.9TDI ARL 150коня, който не си седи на гумите :zustimm:

Колега не се обиждай ама за голф 4 и 1,50лв няма да дам.Просто неми харесват пък и съм карал. audi A3 според мен е поне 10 пъти по добре. Всеки си има вкус и мнение

Тая Цък последната снимка ме накара да ти я предложа! с трици маймуни не се ловят! Тези дето са по 14 000 лева са търкаляни през таван пълни бараки на по 300 к + ! На БМВ си заслужава да вземеш 330 Xd като 4 вратка, а не Cd!

Да тази е гледах допадна ми,чудя се хем изглежда добре,хем много съмнително.Не ги разбирам защо някой ще даде още 900 лв примерно да набие в нея и да е продава,няма ли да му е по-добре като е вкара да е продаде така? А за 330хд съм на 100% с твоето мнение.Но казах нямам 14 000лв ++ за такава кола.

Дайте едно мнение за тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11283866420524990&f1=details ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха ха ха, този документ ме застреля! :zustimm:

М/у другото и АРЛ-а не е много за предпочитане, защото ядат валове. Същото важи и за 131кс. Не е толкова разпространено както при 2.5, но е факт. Онзи ден видях такъв АРЛ 4x4 с тръгнал вал.

Редактирано от KGK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си купиш 110кс имам цял кит за нея за 180к.с. - продавам го, ще върви като обезумяла, но турбините се сменят често!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...