Docho

Members
  • Content Count

    663
  • Joined

  • Last visited

About Docho

  • Rank
    Addicted to Audi
  • Birthday 08/04/1976

Друго

  • Kaра
    авантчета

Контакти

  • Website URL
    http://audi
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София
  • Interests
    AUDI

Recent Profile Visitors

6,752 profile views
  1. Ако си мислиш за китайски си предвиди пари и за още едно сваляне и качване на скоростна кутия. Смяната на съединител не е като смяна на запалителна свещ, щом не става я отвиваш и хайде в кофата. Вземи си Sachs, а този старЛАЙН го остави за някой автоджамбазин да го монтира на някоя уникална кола на реални километри.
  2. Марна означава хладка, т.е. нито топла, нито студена...доколкото знам значението на думата.
  3. Никога не е излишно да се сменя дехидратора, това е консуматив!
  4. Има една тема за климатичната система в Рено форума, която е много полезна: http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=44548.0 Първите няколко страници от темата са смислени откъм информация. След това темата е позасрана с коментари, но при четене лесно се отделя "зърното от плявата".
  5. Би било добре и да се смени дехидратора.
  6. Здравейте,

     

    Джантите налични ли са още за продажба, къде се намират и каква е цената им?

     

    Поздрави!

  7. Първо, моля за извинение, ако съм те подразнил с обръщението "професоре". Предлагам да не разваляме добрия тон и да коментираме по същество. А сега по темата на колегата - в първия пост той директно се насочва към смяна на дискове заради тресене на волана при плавно натискане на спирачките, когато е с висока скорост. Същия проблем го срещнах на Шкода Октавия. След демонтаж на гумите и проверка на джантите се оказа, че джантите са придобили буквално яйцевидна форма. Като уточнение - джантите бяха железни. Изправиха ги, после монтаж и баланс на гумите и проблема с тресенето изчезна. Та мисълта ми беше да провери първо джанти, гуми и после да плаща смяна на нови дискове. Освен това, ако отклонението на дисковете не е значително, могат да се престрържат без дори да се свалят: http://www.procutbg.com/%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%87%D0%BD%D0%B8-%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B5=0.html. Цитиране на предходно мнение!
  8. Оригинален от Порше, парт номера му е 06A145710P.
  9. Първо се проверяват гумите дали са балансирани правилно, след това джантите дали не са криви и чак тогава се бедят дисковете за изкривяване.
  10. В този линк: http://myweb.tiscali.co.uk/macnee/a3_interior.zip има pdf.файл с ръководство за целия интериор на А3 след 1997-а. Дадено е кое как се разглобява. Разгледай го, надявам се да ти е от полза.
  11. Тези тук също са добри: http://www.stelki.bg/product/307/gumeni-stelki-za-audi-80-b4.html