Jump to content

каране на кола в БГ регистрирана в германия!??


Recommended Posts

Любо, тази статия и аз я четох в съботния 24 часа.Само не разбрах за какви 80-100000 долара за А8 става въпрос, като бяха дали снимки на старите 8-ци преди 99 година..... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едното Ауди/което е снимано/ е на председателя на Агенцията за енергийна ефективност Таско Ерменков,а другото е служебно ,може би.Сигурно става въпрос за други коли които не са на снимките. :) Още повече те казват че това са само малка част от внесените по тази схема коли.

Редактирано от liubo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а рс6 ми миришат чорапите а и рс4 бяга повече!трябва да потърся такава врътка с митничари ама ми се види сложна работата та за тва ще поизчакам и ще потърся някакъв приемлив не толкова рисков вариант! :P

Слаф тва е луда работа бате да го направя и то преди граница :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а рс6 ми миришат чорапите а и рс4 бяга повече!трябва да потърся такава врътка с митничари ама ми се види сложна работата та за тва ще поизчакам и ще потърся някакъв приемлив не толкова рисков вариант! :P

Слаф тва е луда работа бате да го направя и то преди граница :)

еми купи тогава мотора от рс4 и го бодни на твойта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

контакт с лозанов мога да ви направя но там говориме само за две годишен лизинг и след това трябва да се регистрира тук ако не се продава,а и не е сигурно ,че има в наличност рс4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доста яко ни шиба гадната ни държавичка :D както Насти е обяснил - нещата на 1000% въобще няма да се променят , просто ще минат под друга графа. Едно е сигурно , че ДДСто ще отпадне , щото то веднъж вече си е платено в границите на ЕУ - при закупуването.

За немски номера освен ГО в Германия,ТЮВ , целогодишна зелена карта и няколко пълномощни колата се вписва и в нечии паспорт. Тънкостта е , че този човек не може да мръдне едва ли не от БГ , а пък колата без него направо абсурд. Мился , че трябваше на няколко месеца колата да излиза извън БГ . Иначе БУЛИНС ги застраховат, това не е проблем.

Остава и проблема, че всеки КАТажия ти се мета като вратар при дуспа .... :D и всеки път едни обяснения , пълномощни и тн тъпотии

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да бе така е и аз го установих вече!ама мене друго ме притеснява повече-момента с плащането на ддсто и акциза при евентуална кражба или total shaden !! :D

ебати лаиняната държава тряя да си мутра за да можеш да си позволиш да караш нещо по така или да имаш доста излишни пари да почерпиш държавата :D

ама не съм се отказал още де просто ще изчакам малко още!! :D

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да бе така е и аз го установих вече!ама мене друго ме притеснява повече-момента  с плащането на ддсто и акциза при евентуална кражба или total shaden !! :)

ебати лаиняната държава тряя да си мутра за да можеш да си позволиш да караш нещо по така или да имаш доста излишни пари да почерпиш държавата  :D

ама не съм се отказал още де просто ще изчакам малко още!! :hilezh:

и аз така ;):D ще почекаме , пък дано се опраат нещата . ПОне няма да се влошат - то има ли накъде повече ... ? :wall::wall:

другия вариант , който става и сега е да си вкараш само мотора разглобен... Идиотщината тук е , че за внос на разглобен мотор (като резервна част) се плаща 20% от цялото , докато за купе БЕЗ мотор се плащат 80% !!!!!! Аз лично логика не виждам , да плащаш 80% от нещо , което го няма .... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...