Jump to content

Vi-MAX

Members
  • Мнения

    201
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    БМВ 320Д 2003та

Контакти

  • Website URL
    http://www.vimaxtuning.com
  • ICQ
    26195591

Персонална информация

  • Локация
    СФ
  • Интереси
    Car Tuning , Extreeme

Последни посетители

1784 профилни разглеждания

Vi-MAX's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. ееййй много експерти, много нещо :mhihi: :mhihi: Всичко стана идеално, само дето агента се оказа леко неточен и се изпари без да си плати точно преди финала .... та нямам повече инфо как върви реално в момента, а пък снимките останаха в него .
  2. защо се е получило така... има много възможни причини за това . Да зяпочнем отначало - това АУДИ А4 1,8Т се управлява от BOSCH Motronic 7.5 , като големината на файла е 1мб , за разлика от предшествениците си - 512кб до 256кб за АГУ мотoрите. В този ред на мисли да объркаш файла е доста трудно, камо ли за професионалист . По въпроса за чексумите - да, има вариант да запали и с друга софт версия , но неминуемо се появяват проблеми - премигване на чек лампата , неравномерен празен ход, сечене при ускорение и тн . Точно с такава кола имам и доста интересна случка - при този модел чексумата се изравнява на няколко места, не е една за целия файл. При въпросната А4ка се получи много странно нещо - при програмирането на чипа в една от картите за гориво се получава объркване и въпреки това колата запали !! Това объркване в последствие се оказа , че е станало при архивацията на файла, както и да е факт беше , че дори с частично объркана чексума колата запали... По-добре да не беше палила в случая защото при ускорение забиваше супер бедна смес и вървеше на тласъци . Както и дае , видя се проблема , оправихме го веднага и от тогава колицата си върви безгрижно . Покрай тази случка разу4их доста добре точно този модел - в целия файл всички горивни карти са повторени няколко пъти , в зависимост от топлинните режими и тн . При различните софтуерни версии (дори при еднакъв ЕЦУ номер) има доста сериозно разминаване на позициите на тези карти в самия файл. При наличие на такова разминаване е възможно това да се отрази на перформанса , в смисъл ЕЦУто не обработва правилно постъпилите сигнали от ламбда сондите, дебитомера и другите датчици ..
  3. ако ще се слага "тунинг" блоу-офф трябва да е двойно бутален или рециркулационен му казват Ако е от обикновенните се появява леко клатене на оборотите на празен ход, понякога може и да позагасне на сфетофар
  4. масов проблем при тези 1,8Т мотори е "омекването " на фабричния блоу-оф клапан. Мого често след неговата смяна с нов налягането е постоянно и на високите обороти (скорости). Просто трябва да се има предвид този проблем , неговото влияние е ключово за добрия перформънс
  5. е точно за този софт номер става дума, даже и сумите на оригинала са ти дали За другото обади се като имаш време, само да не е през уикендите
  6. понеже много се спекулира с това , не е лошо да се обясни "от кухнята" . Понятието софтуер правен за "твоята кола точно" е вярно доколкото се пасват 2 номера - номер на самия комп и софтуерен номер (номер на чип) . От там нататък съответната тунинг фирма вижда - има ли го готов и пробван точно този номер и ако го няма то се прави по оригинала наново. И в двата случая единственото важно е да се спази съответствието на този номер , това е достатъчна гаранция за безпроблемо функциониране! Уверявам ви , че всички работят по един и същи начин и много вариации няма.
  7. Относно гаранцията бих искал да отбележа , че тя на практика е ВЕЧНА , тоест софтуера или работи или не. Не сме го написали умишлено на сайта , защото си представям какво ще стане . И в момента се получават безумни обаждания от сорта на "Спря ми климатика , дали в чипа не е проблема?"
  8. хех, с Тони сме френдове и държиме връзка постоянно , та който се е разтревожил дали ще му звъня или не - да не се притеснява Въобще надявам се темата да не се напълни с подобен тип подмятания без никаква идея за каквото и да било. Колата се намира в Скопие и това малко ще затрудни бързината на ъпдейтване. Общо взето идеята е да се използват ВАГ части - турбина от 2,5 ТДИ , дюзи от Туарег и тн дреболии . Естествено детайлите са си ноу-хау , но не се кой знае каква тайна, та спокойно
  9. започваме нов проект - А4 ТДИ 130кс ПДюза . Целта е 210-220кс , като ще се сменят доста неща - турбо, дюзи , интеркулер и естествено софтуер ще ви държа в течение със снимков материал
  10. определено няма да съжалява колегата ако я чипне колата , за останалото има предостатъчно теми по въпроса ми се струва .
  11. предизвикателството е по-скоро за софтуристите на газовата уредба, тъй като тя поема контрола над горивото при превключване. Имам познат вносител на Би-ГАС уредби и неговия Голф4 1,8Т успя да го настрои след 4 смяни и преработки на газовите дюзи. Само с по-голям размер успя да докара сместта до поносими граници и дане минава на бенз. Та решение има
  12. брат, те си се продават в И-бея такива ДВД дискове с над 10 000 файла , та не е такъв проблема . Виж какво има вътре е по-интересното . Защото не е важно да "чипираш" колата си с първия файл , който ти попадне без въобще да знаеш какво е правено по него и в резултат като дадеш газ да излизат кълбета неизгоряло гориво ... На мен такива файлове не ми трябват и колкото повече ги има по-лесно хората ще разберат какво е качествен софтуер и какво не е . Даже и твойта постъпка ме изуми , защото те мислех за човек , който се кефи на колата си и не е способен на експерименти (поне по форума се бараше за такъв ) Ениуей , в крайна сметка всеки има глава на раменете си, за да преценява сам За тези , които с готовност изпробват фрии файлове да имат една идея , че понякога нещата не свършват с хепи енд . Счупена турбина заради овърбууст, пукната ПД глава след прегряване и тн са класически "чип тунинг аварии" . Голям проблем е и прекомерното изпушване , което пак ще кажа е неизгоряло гориво , което догаря в топлата част на турбото като по този начин качва неговата температура 30-40% над нормалната . Ефекта от това е ясен на всички предполагам .
  13. става следното - ако си с газова инжекция (друг вариант няма здравословен) и софтуера е добре надут колата започва да беднее здраво след 4500 оборота и минава на бензин автоматично . проблема идва от това че с идването на буста има рязка корекция в аванса , на което газовата не може да реагира адекватно бързо. И така
  14. поредната тема за спорове май се отваря , от предните се стигна до извода , че скъпото не винаги е най-доброто . Ако само цената те спира имаш доста алтернативи на тези 900 еврака. От 180кс малко трудно се извличат повече от 205 реално , все пак се усеща
  15. бомба е верно , разгледах файла и няма никакво ограничение на налягането колко може толкоз дава Имай една идея при употреба
×
×
  • Create New...