Jump to content

Въпрос относно фарове за А3


Stefan_

Recommended Posts

Здравейте, колеги, от скоро карам А3 и реших, че е време да обърна малко внимание на визията на колата. Като за начало да кажа, че съм с 2 оригинални фара Хела, но като взех колата ми направи впечатление, че единият е мръсен отвътре и причината за това е липсата на задния капак на самия фар - явно от там влиза мръсотия. Та поради тази причина вечер като карам ми прави впечатление, че единият фар свети доста по-слабо от другия. Както и да е, реших да взема нови, но тъй като не съм наясно особено с тази материя, ще попитам вас. След дълго умуване и гледане избрах да взема фарове тип Angel eyes, по-точно този модел Колата е черна и за това мисля, че тези ще и отиват най-много.(сега някой да не си помисли, че правя рекалма на сайта :hilezh: ) и имам няколко въпроса.

Първо струват ли си тези фарове за тази цена и ако не, евентуално да ми препоръчате някакви други в този ценови диапазон. Също така самите фарове стъклени ли са, защото от много хора чувам, че пластмасовите не издържат много и се драскат прекалено лесно. Следващото нещо е окабеляването...по-точно самото поставяне, ще пасне ли всичко или ще трябва допълнително да се купуват разни работи и евентуално разходите за тях. Също и как стой въпросът с ел.регулирането, гледам, че в сайта пише, че имат такава опция, но по-добре да си питам :) . И последно, понеже в последно време плъзнаха разни новини, че ще спират коли от движение заради фалшив ксенон, ще имам ли проблеми с тези фарове?

Може на някой въпросите да му се видят тъпи, обаче не виждам къде другаде да питам :( и последно евентуално от Пловдив къде мога да си взема стикери на клуба? :)

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. За конкретния производител (DIEDERICHS?) не мога да споделя впечатления, но аз съм със такъв Sonar, (има и в черно), който поне по снимка ми прилича да е абсолютно същия фар. Карам с тях от това лято.

Моите са пластмасови, все още не са успели да се издраскат/повредят, пътувам често, а поне на дълъг път и с моя пусти късмет постоянно бивам обстрелвам от "шрапнели".

Откъм окабеляване не ти трябва нищо допълнително, всичко си идва с фара. Също така не се налага да изрязваш калника както е при фейслифтовите фарове или имитацията на Depo, влизат си без никакво преправяне по ламарините, което лично за мен беше голям плюс, тъй като не исках да режат каквито и да е ламарини по колата. Относно регулацията, фаровете дойдоха без моторчета, а тези на оригиналните фарове не съвпадаха, четох на няколко места че с моторчета от фейслифта ставало, но все още не съм си намерил за да пробвам (иначе фаровете си имат "лостчета" където да се захванат моторчетата).

С ксеноните засега проблеми не съм имал, минах си нормално на прегледа, и на уреда за реглаж на фаровете всичко беше перфектно, дори не се наложи да се донастройва нещо след монтажа. Късите крушки са H1, на рефлекторните фарове бяха H7, така че се наложи да си купя нов чифт ксенонови крушки. Кофти момент при мен беше с баласта, понеже съм с Луксима Премиум кит, а там самият баласт е като шайба с резба. В самият кит имаше бургийка с нужният диаметър, пробиваше се дупка в пластмасовия капак на фара и самият баласт се навиваше там, за да не се размотава свободно. Новите са фарове са гумени калпачета вместо твърд пластмасов капак и няма възможност да се закачи баласта за фара както при старите. Малко си поразширих дупката в тапичте, колкото да минат кабелите заедно със stop-error кабелчето и да седят под капачето, а баласта го фиксирах настрани с подръчни средства. Кофти, но нямаше избор в конкретната ситуация.

Все още не са ме спирали заради ксеноните, минах на няколко стенда за реглаж на фарове и навсякъде ми казаха, че всичко е в нормите, засега никой не се е оплаквал, че го заслепявам.

След смяната направо прогледнах, имах чувството, че до сега съм карал на свещи. Светлината е фокусирана и не се разпръсква на всички посоки, както беше при рефлектора. Според мен си оправда напълно финансовата инвестиция. :gruebel:

Постарах се да отговоря на всички въпроси, ако те интересува нещо допълнително - питай патило. B)

Редактирано от STRSHR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. За конкретния производител (DIEDERICHS?) не мога да споделя впечатления, но аз съм със такъв Sonar, (има и в черно), който поне по снимка ми прилича да е абсолютно същия фар. Карам с тях от това лято.

Моите са пластмасови, все още не са успели да се издраскат/повредят, пътувам често, а поне на дълъг път и с моя пусти късмет постоянно бивам обстрелвам от "шрапнели".

Откъм окабеляване не ти трябва нищо допълнително, всичко си идва с фара. Също така не се налага да изрязваш калника както е при фейслифтовите фарове или имитацията на Depo, влизат си без никакво преправяне по ламарините, което лично за мен беше голям плюс, тъй като не исках да режат каквито и да е ламарини по колата. Относно регулацията, фаровете дойдоха без моторчета, а тези на оригиналните фарове не съвпадаха, четох на няколко места че с моторчета от фейслифта ставало, но все още не съм си намерил за да пробвам (иначе фаровете си имат "лостчета" където да се захванат моторчетата).

С ксеноните засега проблеми не съм имал, минах си нормално на прегледа, и на уреда за реглаж на фаровете всичко беше перфектно, дори не се наложи да се донастройва нещо след монтажа. Късите крушки са H1, на рефлекторните фарове бяха H7, така че се наложи да си купя нов чифт ксенонови крушки. Кофти момент при мен беше с баласта, понеже съм с Луксима Премиум кит, а там самият баласт е като шайба с резба. В самият кит имаше бургийка с нужният диаметър, пробиваше се дупка в пластмасовия капак на фара и самият баласт се навиваше там, за да не се размотава свободно. Новите са фарове са гумени калпачета вместо твърд пластмасов капак и няма възможност да се закачи баласта за фара както при старите. Малко си поразширих дупката в тапичте, колкото да минат кабелите заедно със stop-error кабелчето и да седят под капачето, а баласта го фиксирах настрани с подръчни средства. Кофти, но нямаше избор в конкретната ситуация.

Все още не са ме спирали заради ксеноните, минах на няколко стенда за реглаж на фарове и навсякъде ми казаха, че всичко е в нормите, засега никой не се е оплаквал, че го заслепявам.

След смяната направо прогледнах, имах чувството, че до сега съм карал на свещи. Светлината е фокусирана и не се разпръсква на всички посоки, както беше при рефлектора. Според мен си оправда напълно финансовата инвестиция. :gruebel:

Постарах се да отговоря на всички въпроси, ако те интересува нещо допълнително - питай патило. B)

Благодаря много за изчерпателния отговор, колега. Тези дни ще отида да видя няколко модела фарове "на живо" и евентуално да взема някои.

Сега се сетих за още един въпрос. От няколко дни търся из интернет информация относто сгъваемите ключове...Искам да си направя един такъв от келешлък ;D, но не мога да намеря точната информация. Предлагаха ми кутиики за по 35 лева с заготовка, като после ще трябва да се занесе на ключар за нарязване. Понеже алармата ми е на отедлно дистанционно ще има ли някакъв начин да се вгради в ключа и да използвам само него и евентуално колко пари ще излезе цялото нещо B) ? Също и ако някой колега от Пловдив може да ми препоръча място, на което да ида и да питам и евентуално да се извърши цялата процедура ще съм много благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Пловдив нямам информация, трябва другите колеги да те посъветват, иначе от форума колегата juliani извършва подобни услуги, но се намира в Перник. :gruebel:

Редактирано от STRSHR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

аз преди 3години си смених фаровете на сурена на рогошко в Пловдив там ми взеха за оригинални 375лв за броика.

Редактирано от AU emo DI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Аз се интересувам за фаровете, които само новите Аудита имат с тези извитите светлинки :), например ето като тези на снимката http://www.automedia.bg/files/news/body/2011-Audi-A8-00.jpg

Могат ли да се сложат и на по-стара а3-ка, преди последния фейслифт, да речем 2007-2008ма година.

Редактирано от 1948
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...