Jump to content

пак гасне когато си иска


knopp

Recommended Posts

КАкто си карам, решава и хоп изгасва. Нямам искра на делкото. Имал съм и случаи сутрин като запаля, докато си пусна радиото и хоп. Няма значение, топла ли е или студена. Меря на бобината има "+" меря на хола също, слагам един диод между + са на хола и сигнала, чувам едно цъкване от бобината (хвърля искра), въртя, диода мига и колата пали.Това ми го прави веднъж месечно.Смених профилактично комутатора, карах около месец, и вчера изгасна пред нас. Няма палене без да пипам пак хола. Днес мисля да премеря пак бобината, и ако всичко е ок, сменям хола.Тъпа история, уж всичко е наред, а като реши не пали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време имах сходен проблем.По време на движение гаснеше и палеше след размърдване на буксата на хол-а.Оказа се оголен кабел от буксата до датчика /вътре в делкото/ и понеже последната беше леко счупена се размърдваше и се замасяваше едното кабелче и край на сигнала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слизам да проверя защо не пали, завъртам и си запали. Нищо не съм пипал, както от вчера не палише, така съм я оставил. Явно като постои и се оправя, ама го прави и студена.

Купих си датчик на Хол, и ще го сменя да видим какво ще стане. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай си букси,свъзки,кабели,защото понякога правят такива проблеми и може да си купиш нещо,което не ти трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Таман щях да пускам нова тема и намерих тази. Имам ауди 80 89г 1.8 моноинж. От миналата зима започна да ми прави проблеми с гаснене. Гасне когато си иска - загряла, незагряла, на празен ход, в движение, често в момента на натискане на съединителя като потеглям..... Зимата определено гасне доста често, но лятото също се случва /рядко - 2-3 пъти в месеца да кажем/. Като е студено/минусови температури/ някой ден може да няма проблеми, но обикновено по 4-5 пъти на ден гасне. Особено сутрин като я запаля докато загрее гасне 1-2 пъти. Първите 1-2 км също обича да гасне. Но както споменах и да загрее не е гаранция. Като съм в движение гасне и запалва веднага пак от инерцията. Ако съм на място обаче и изгасне някой път се задавя и пали трудно. Обикновено обаче на място като изгасне мога веднага да я запаля като завъртя ключа.

Прави го и на газ, и на бензин. Колата не губи цялостно ток обаче, таблото продължава да свети след като изгасне. Проблема явно е някъде в запалителната система. Точно тук идва най-лошото - до момента съм сменил направо цялото делко/включително датчика на Хол/, капачка, палец, свещи, кабели - няма съществена промяна. Промени се само това, че вече по-рядко прави проблем в движение. Не съм сменил само бобината, но не виждам смисъл, не вярвам да е от нея. Вече незнам какво да я правя. Карах я на елкон, казаха че е от датчика на Хол, затова почнах от него. След това едно по едно сменях и останалите неща, и всеки път следваше ново разочарование. Незнам дали някоя жица не прави проблем, не съм ги замервал, но съм мърдал тези които влизат в Хол-а при запалена кола и не изгасва. Буксите на куплунга също изглеждат чисти, не са замърсени. Ако някой има идеи да помага моля. Много си обичам колата, нищо че е стара, но ако не отстраня този проблем ще се сменя. Просто вече не се търпи. Миналата зима изтраях, като се стопли времето няма грижи - рядко прави парчета, ама тая зима от рано застуди и се почна отново...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...