anatoli kanchev Публикувано 19 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2011 Първо да кажа здравейте.като цяло колата работеше и обръщаше добре,до момента кагато разбрах и реших на 10000 км,че се сменявят някви филтарчета на газта.та смених филтрите и започнаха Ядовете.миналата зима ги смених и започна да ПРИСЕЦВА/ПРИДАРПВА/ДАВИ СЕ при обръщане ГАЗ/БЕНЗИН,но все пак обръщаше Вчера след напълване на ботилката до горе и след 15тина км каране на газ изведнъж почна да пищи все едно няма гази сама обърна на бензини до там.днес я мъчих да обърне нагаз но НЕ неиска и това е.прави следното:на бензин я пала след 2 мин на загрял двигател пробво да обърне,леко примърдват оборотите все едно ште обърне но НЕстава,и пак си обръща на бензин.когато се мъчи да обърне светка индикацията на копчето че е на газ примърдват оборотите и пак светка че е на бензин Моля за съвет преди да ме рекетира някой "сервиз"!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 19 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2011 Добре де, защо реши сам да сменяш филтъра на изпарителя, гумите сам ли си сменяш или ходиш на гумаджия, ами с газта е същото, профилактиката на изпарителя не се заключава само в смяна на филтъра, ние рекетьорите освен смяна на филтъра задължително разглабяваме и почистваме клапана който задейства подаването на газ, пропускайки това почистване лишаваш котвата на клапана от достатъчен ход за да пропусне газта, резултата е недостиг на налягане.Така че съвета е да не пипаш неща които не си сигурен как се правят, икономията която реализираш от работата на газ е предостатъчна за да отделиш 20 лева за нас рекетьорите, и да си гарантираш безопасността и здравето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strong Публикувано 19 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2011 Евала колега,но все си мисля че не всички газаджии го чистят този клапан,когато сменят филтрите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anatoli kanchev Публикувано 20 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2011 (Редактирано) Добре де, защо реши сам да сменяш филтъра на изпарителя, гумите сам ли си сменяш или ходиш на гумаджия, ами с газта е същото, профилактиката на изпарителя не се заключава само в смяна на филтъра, ние рекетьорите освен смяна на филтъра задължително разглабяваме и почистваме клапана който задейства подаването на газ, пропускайки това почистване лишаваш котвата на клапана от достатъчен ход за да пропусне газта, резултата е недостиг на налягане.Така че съвета е да не пипаш неща които не си сигурен как се правят, икономията която реализираш от работата на газ е предостатъчна за да отделиш 20 лева за нас рекетьорите, и да си гарантираш безопасността и здравето. мерси за редовете който си написал,но никаде не съм написал че съм ги сменял САМ.Ходих но оторизиран сервиз там където ми беше монтирана газта и си заплатих всичко.можеби погрешно сам се изказал.сервиза се намира на :околовръсното до светофара на сушодол едно младо момче се занимава,като цяло съм доволен от него близо 2г нямаше никакви проблеми.мисълта ми за рекетъорството беше че нямаш ли познат майстор (пример) за едно кабелче което е вързано за акомулатора преди време се беше откачило и правеше съштото нешто,но сега кабелчето се е ok.та аз като неразбирам ше разглобят нешто ше се преструват че прават нешто ше вържат кабелчето и ши ми каже 50лв ти срува.а той всъшност ще е закачил кабелчето самопримерно.попринцип има и съвесни хора не казвам че всички са некорекни.Аз съм от младост,ако си близко даи един телефон Редактирано 20 Ноември 2011 от anatoli kanchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване