butaloto Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 здр колеги днес гледах едно а8 4.2 32в автомат проблема е че като потегля бучи доста и оборотите се вдигат а след 2-5сек колата потегля по-добретова го установих при обороти между 1200 -2100 макс 2500питах се дали пробелема е в автомата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
glava_bg Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 (Редактирано) ахам, те там е белята Редактирано 5 Януари 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 пакети и ако се покара малко така може и ламели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
glava_bg Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 абе не е точно така ама карай. един пакет и два лагера на първо четене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 за съжаление требваше да се обеда по-лощия начин.Защо всички сервизи за автомати са пълни с Аудита не ми е ясно.На колегата нещата ако се направят сега,ще мине тънко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
butaloto Публикувано 3 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 а този проблем като цифри колко излиза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 зависи според майсторите и частите.Много взимат като труд за сваляне и качване на кутията,както и за ремонта и.1000-2000 лева в тоя ориентир някъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
butaloto Публикувано 4 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2012 проблема в кутията ли е точно или преди нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 4 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2012 в нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
glava_bg Публикувано 4 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2012 създава илюзия че е преди нея в турбината, но дефакто е пакета за първа и по-точно разбити лагери на пакета и износени дискове. Но от ZF казват че средния живот на кутията е 120-150 хиляди километра. Цената наистина е односителна комплекта дискове в БГ е около 450-490лв. ,по отделно маи ги няма ,а и е желателно да се сменят комплект. аксиалния лагер е от порядъка на 40лв. (SKF) игления и той е толкова . Филтъра е 30-тина лв. гарнитурата 20, маслото е от 18 до 28 ( ZF казват че трябва да е зелено което кара малко по дълго, но за нашия клонат става и червено ).Абе общо взето части и консумативи между 600 и 700лв. и труда няма да е по-малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
butaloto Публикувано 4 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2012 а така може ли да изкара 1000 1500км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
glava_bg Публикувано 6 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2012 а така може ли да изкара 1000 1500кмне е сигурно ,но ако изкара щетите ще са доста по големи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
butaloto Публикувано 6 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2012 май ще се откажа от автомат че един приятел му се счупила задната на пак на 4.2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване