Jump to content

Аudi A3 обороти


Pavcho20

Recommended Posts

дебитометър може да имаш прецакан , ако караш на GAZ да прави проблем , вазможно е и електрониката , най-добре отиваш на Ел-ком закачат я и ште ти кажат :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчисти си дросела колега и му направи адаптация. Тва е възможно най-евтиното като за начало с което можеш да пробваш. А и дебитомера почисти заедно със дросела. Провери и за грешки в компа. Успех :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да наистина няма да е зле да споделиш какъв е мотора като за начало. А иначе дебитомера би трябвало да ти е след въздушният филтър. Към него има закачена една букса. Ама там трябва да се внимава много като се пипа. Нежна работа е вътре и ако прецакаш нещо, а дебитомера реално си бачка, ще береш голями ядове и разходи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може да попитам и аз - какво представлява адаптацията на дросела след почистването му и как се прави. И почистването на дебитомера удачно ли е да се направи с Меглио например и подсушаване с въздух? Благодаря предварително :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може да попитам и аз - какво представлява адаптацията на дросела след почистването му и как се прави. И почистването на дебитомера удачно ли е да се направи с Меглио например и подсушаване с въздух? Благодаря предварително :bia:

Колега!!! Дано да съм те хванал преди да почистиш дебитомера с МЕГЛИО :). Сега по добре не я прави тая операция. Чел съм из форума че някой бил го правил с меглио ама аз лично както и много други може би ще ти кажат, не смятам че това е най удачният вариант. Намери си спрей, Контактен или такъв за Карбуратори (аз моят го чистих с такъв за карбуратори). Тея спрейчета имат предимството че са летливи течности и няма да имаш нужда от подсушаване. Второто предимство е че са под налягане и имат силна струя, което от своя страна ще ограничи максимално пипането на пластината във самият дебитомер което всъщност е най важното. Вземаш един спрей, разглабяш дебитомера и изваждаш основното тяло, обръщаш го на една страна и ще видиш в долният му край (буксата е горния) една метална пластина навряна навътре в пластмасата. Там пръскаш със спрея и ще видиш колко мръсотия пада. Другото, за което не съм сигурен за твоя дебитомер, би трябвало да има един резистор (не съм сигурен дали е точно резистор) от страни на тая пластмаса. По неговата жичка също се трупат сажди. Там пак пръскаш и може съвсем леко със клечка за уши да я почистиш докато лъсне. Последното за чистене е металната мрежа която е в корпуса на дебитомера. Ще я видиш. Пръскай и нея. Повтори тея процедури поне 2 пъти. В крайна сметка гледай да не ти остане спрей (10-на лева е ама си заслужава). Изчакай около 10-15 минути да изсъхне всичко и сглобявай. Първото палене може да малко трудно и да ти тресе мотора ама за около 3-5 секунди всичко ще се нормализира.

Относно адаптацията на дросела прави се чрез ВАГ-КОМ ако имаш такъв и кабел разбира се. Ако имаш пиши ще ти обясня как става, а и има доста теми за това. Ако нямаш ВАГ и кабел и смяташ че дросела ти не е адаптиран и не се държи нормално, откачи акумулатора за 2-3 минути и пак го закачи. След определен пробег и запалвания на мотора той сам ще се обучи и адаптира. Ако си чистил дросела без да го сваляш от колата и не си му откачал буксата нямаш нужда от адаптация. Айде ще чакаме резултат от чистенето на дебитомера и дано постигнеш някакъв ефект. Успех :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, много благодаря за изчерпателния отговор. Попитах тук защото имах предвид 1.6 мотор, макар и с друг код, а не за този от подписа ми, извинявам се че не уточних. Питах по-скоро от любопитство и за сравнение с това което съм виждал, а не че съм тръгнал чистя дебитомер. Иначе онзи ден чистих дросела на "новия" APF на девойката, но като че ли нямаше нужда от намеси след това. :bia: Успех и на автора с оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега а стапковия мотор каде се намира да не базикам нещо друго :)

Там се намира на дросела. Често играенето на обороти се влия от него и особено при загрял мотор. Има едни пътечки вътре дето след като загрее колата има един палец който се мести на тях (нямам идея как да го опиша по ясно, надявам се да си ме разбрал). И ако тея пътечки са ти износени, замърсени или клеясали тогава почват да играя оборотите на празен ход. Ако нямаш проблеми на загрял мотор по добре не пипай там. Иначе ако все пак решиш... отваряш капчката на моторчето мисля че на 4 винта беше и аналогично на дебитомера пръскаш със контактен спрей докато лъсне цялата електроника. Ако след това няма никакви подобрения няма какво да направиш за него. Няакои от колегите във форума може и да възстановяват изтритите писти ама нямам идея как да стане това. Фина работа си е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е да ама играят оборотите пи студен двигател.незнам но ще се помаца да го отворя и да го видя.има ли снякакво страницни ефекти ако не го барам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е да ама играят оборотите пи студен двигател.незнам но ще се помаца да го отворя и да го видя.има ли снякакво страницни ефекти ако не го барам?

Пипай внимателно и нямаш грижи. Ако запъва не отваряй като душманин. Аз обаче продължавам да си мисля че няма смисъл да го отваряш. А защо не закачиш колата на ВАГ-КОМ. Може да си решиш някоя мъка предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

казанлък

Е далече си ми, иначе бих ти я закачил. Иди някъде. 20-на лева най много да ти вземат, ама поне може да излезе нещо съществено :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...