tvard Публикувано 28 Април 2012 Доклад Share Публикувано 28 Април 2012 Попаднах на интересно четиво за нашите коли.http://80.72.92.162/parts/AUDI/SSP%20213_NEW%20TECHNOLOGY%201999.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 29 Април 2012 Доклад Share Публикувано 29 Април 2012 Супер е, мн полезно инфо. За съжаление е само за фейслифтовата с 5 клапановия мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 29 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2012 (Редактирано) Ето и за автоматичната кутия.http://80.72.92.162/parts/AUDI/5HP24A.pdfпп Ако попадна на нещо и за преди '99, ще го постна пп2 Има за още доста модели, ако някой се интересува да пише. Тук съм качил за D3пп3 Ето и няколко допълнителни за Д2 Редактирано 29 Април 2012 от tvard Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wengen Публикувано 1 Май 2012 Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 Не се отварят връзките! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 Моите се отварят идеално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a8fan Публикувано 4 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 Качете ги и някъде другаде, защото не се отварят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 4 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 Ето и оригинала:http://www.volkspage.net/technik/ssp/index_eng.php/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пепи А3 Публикувано 4 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 Много полезни неща има и всичко си е начертано.Свалях веднъж панелчето над задния страничен прозорец, там където е таванската ръкохватка за пасажера. Голям зор беше и като го свалих разбрах за какво е онова топче при болтовете. Те сложили едно топче, на него жило и като дръпнеш, откачаш една скоба, 2 педи назад скрита, дето иначе излиза със чук, секач и част от покрива на колата и след много, много псувни, разбира се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване