tox Публикувано 9 Май 2012 Доклад Share Публикувано 9 Май 2012 (Редактирано) Здравейте, Странно нещо ми се случи днес, нещо като дежавю в рамките на 3-4месеца. Един нещастник щеше да се нацели челно в мен влизайки в насрещното и се наложи да рипна на педала на спирачките, докато спряхме на 10см един от друг.АБС-а се включи, колата слава богу спря, но в следващия момент педала на спирачката стана на кокал и почна да съска откъм педала,а спирачки нъцки, няма ги почти никакви.Предистория: Преди няколко месеца отивам на ГТП, качват ме на валците: "Натисни!"-натискам, "Натисни по-силно"-натискам и в тоя момент нещо стана, не разбрах какво, но педала на кокал, съскане отново. Поинтересувах се, консултирах се и реших:сервото му е дошло времето. Купувам ново/втора употреба от колега, сменяме го и кво', греда.Педала твърд леко подсъсква...майстора вика и това е заминало, на което аз поглеждам несериозно като отговор, защото евентуалното закупуване на всяко следващо от мен серво и смяната му щеше да ми струва монтаж и демонтаж, което са не малко пари за майстора-нямаше как да се съглася. Все пак се обадих на момчето, което евалата му правя, че няма проблем да му го върна, макар че се кълнеше, че преди да реши да разпродаде колата е карал с него и било шестица. Викам си ОК, утре ще го мисля щото беше късно...Задна да излезна от гаража, натискам спирачката и опа педал мек без каквато и да е интервенция от наша страна. Просто като поработи колата незнам как се оправи. Да ама след днешната случка нещо в мене гложди, че съм си сменил моето старо серво профилактично, а проблема е някъде другаде. Съмнявам се в клапана, който е в пластмасовия маркуч от сервото към вакуум помпата. Беше пукнат преди време и смених маркуча с нов, като с топъл въздух разширихме маркуча и го набихме в щуцера на клапана. Стана като оригинално, но надали...Дайте идея и мнение, възможно ли е при две по резки натискания на педала на спирачката (екстремни) да заминава сервото, според мен не, не е възможно. Къде да търся причината, клапана?! БТВ турбото ми влиза постоянно в авариен режим , но е така, когато си иска, а тоя клапан е свързан с вакуумите на турбината и почва да ме съмнява дали той не е причината и за тази беля. Проверих вакуум помпата махайки въпросния маркуч, идеален вакуум си прави с забележката, че има леко омасление като махна маркуча, незнам защо при положение, че не е мръднало нивото на спирачната течност...Очаквам всякакви майсторски и нетолкова майсторски препоръки, съвети и мнения за това аджеба как е така спокоен шофьор като мен троши сервота на поразия!Извинявам се за романа, но държах да обясня накратко и двете случки.Между другото търся да закупя въпросния маркуч, заедно с клапана, някой ако може да ми го предложи нов или втора употреба или да каже откъде мога да го закупя и на каква цена. Колата е А3 AHF Редактирано 9 Май 2012 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 10 Май 2012 Доклад Share Публикувано 10 Май 2012 (Редактирано) Приятел, вакуумната система на тези коли хем е проста, хем не е. Клапаните за управление на турбото и ЕГР са част от играта и имат лоши навици - заминават си полека, не винаги от раз. Неплътности по системата могат да имат много неприятни странични ефекти както в твоя случай със спирачките. А щом чува съскане определено има пропуск някъде по системата.Маркуча с клапана не случайно е фабрично запресован. Не знам дали сте успели да го направите както трябва.Самото серво да си замине не е невъзможно, но вероятността е мижава в сравнение с тази за отказ на някой от клапаните за вакуум или сцепен вакуумен маркуч. Редактирано 10 Май 2012 от gsb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 11 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2012 Ясно, ще ги гледам обстойно отново маркучите.Само за яснота, съскането е при натискане на педала на спирачката и се чува вътре в купето. В момента, в който натисна педала се втвърдява и спирачките ги няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 12 Май 2012 Доклад Share Публикувано 12 Май 2012 За друго серво си,за съжалениеhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=114178&st=0&p=1711127&fromsearch=1entry1711127 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 13 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 (Редактирано) Лош шанс, ако е то деа Ще сменя първо маркуча от помпата до сервото, щото ме съмнява. Като го махна откъм помпата и го надуя и след това засмукам с уста въздуха минава спокойно и в двете посоки, като се чува "шляпане" около клапанчето.Това нормално ли е и дали пък не може да е от него? Щото както споменах колата влиза в авариен режим от едно известно(дълго) време, а от тоз маркуч излиза едно малко, което отива нанякъде към упрвлението на турбот Редактирано 13 Май 2012 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 13 Май 2012 Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 Ako губиш въздух положението е лошо,нямаш управление на турбото и ЕГР,ако не е затапен,каква е грешката записана на компа?Но съскането в краката е неприятен симптом. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 13 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 (Редактирано) Ako губиш въздух положението е лошо,нямаш управление на турбото и ЕГР,ако не е затапен,каква е грешката записана на компа?Но съскането в краката е неприятен симптом.ЕГР е затапен.Почти от самото начало откакто карам колата излиза грешката е 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10,В началото чистих геометрия, колектори(не бяха мръсни), смених актуатор, N75...после пак чистих турбо...и накрая й еах майката...неам нерви да се набивам с пари и нищо накрая и си я карам така, ако ще гърми да гърми . Но сега тоя маркуч ме съмнява дали не е първо източника на всичките ми проблеми с турбото. А Пепи как си обясняваш при нищо и никаква ситуация да се чупи серво 2 пъти? Нещо не ми се връзва, ама ич Как работи клапана на маркуча, ако е пробил не може ли от него да съска на педала или викаш съска ли в краката, мембраната е аут 100%? Редактирано 13 Май 2012 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 13 Май 2012 Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 17958/P1550/005456Contents 1 17958/P1550/005456 - Boost Pressure Control Valve (N75): Control Deviation 1.1 Possible Symptoms1.2 Possible Causes1.3 Possible Solutions 17958/P1550/005456 - Boost Pressure Control Valve (N75): Control Deviation Possible Symptoms Irregular behavior Reduced power output Limp mode Possible Causes Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking Charger Pressure Control defective Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective [*] Turbocharger defective Possible Solutions Check Hoses/Pipes to/between Components Check Charge Pressure Control Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) [*] Check turbocharger Category: Fault Описано е ясно възможните причини,изпускането на въздух или неправилно сложени вакуми е една от тях.Шанса да се счупи серво втора ръка е 50/50,божа работа ,най вероятно си губел вакум за 20лв маркуч се дал 200,дееева и простотията,Но съскането в краката е от уплътненията на сервото към педала,категорично,но за да се вкамени трябва доста да съска,а от скъсан мъркуч вакумен,естествено е да имаш каменен педал.Понякога нещата са мн смотани.ПП не ме цитирай целия коментар,нали знаеш че се опитваме да сме по правилата на форума.Ако мога да съм ти полезен пиши и на ЛС. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 13 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 (Редактирано) Абе уж гледам да пазя правилата, ама те Относно грешката: това, което ми показваш съм го гледал като ръководство step by step като почнах да търся проблема с пренадува, до момента нищо Само уточнение, ако не съм обяснил правилно: съска не постоянно, а само при натискане на педала. Ефекта е следния при обиране на педала, самия педал ми "бута" крака, такъв е ефекта на втвърдяването. После няма съскане докато не качи вакуума 5-6сек...и пак само едно изсъскване. Може ли да се установи при свалено серво дали е заминало и ако не е да се сглоби наново? Пепи пиши на ЛС, кво ще ми струва смяната на серво, ако се стигне до там . Редактирано 13 Май 2012 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 13 Май 2012 Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 ще го мислим,първо да поразгледаме ,па после ще пишем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 13 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2012 (Редактирано) Колеги, може ли някой да ми каже има ли разлика между серво апарати с номера: 1j1614105k и 1J1614106E И 1J1614106H,тъй като ми трябва бързо да разбереа, а в момента ЕТКА да погледна.Общо взето интересува ме 1j1614105k за какво го дават и става ли за А3 AHF.Мерси Редактирано 13 Юни 2012 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
idpapi Публикувано 21 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2012 Гледай да е едно към едно на външен вид,не е задължително да е същия номер,то все си просто серво с една мембрана и пружина вътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts