Jump to content

buzzi

Members
  • Мнения

    5314
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно buzzi

  • Рожден ден 18.06.1968

Друго

  • Kaра
    Q5 177

Персонална информация

  • Локация
    София
  • Интереси
    да рови по колите

Последни посетители

29910 профилни разглеждания

buzzi's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

6

Community Answers

  1. Сигурно на нещо Японско .....
  2. Реално тая пробита фирма ,която прави филтри kn трябва отдавна да е фалирала и забравена. Вероятно само балъци пазаруват от нея и тя остава на пазара. И всичко ОЕ е връх най неземен,даже в космоса опира,особено филтрите....
  3. Освежаването идва с търсене на други дистроници и да заработят.Тия 3-5 хиляди винаги са били много фреш... не фона на 450.
  4. buzzi

    VAG-COM

    Другия вариант е да дръпнеш от нета няколко версии и да си копираш лейбълите на твоя vcds. ,за да направиш това трябва да ги инсталираш и в директорията да копираш всичко в папка label. После го сложи в директорията на твоята програма.
  5. Анализа ти е забележителен. Не помня колата ти,моля да ме извиниш. Нищо не помня вече,трябва ми време и детайли. И си спомням. Мисля че си пропуснал в анализа ,гледащия светлината. Едно е човек на 25 -45 друго е 45. и нагоре. Разликата е твърде голяма за ,човек на моите години. Техниката вижда едно,гледащия друго. И светят деева и китайците пробити. Мразя да спирам накриво. Да взимам предимство,да заемам повече ,от колкото ми трябва място при паркиране . Да заслепявам.Е това ми е болна тема. Затова ходих на реглаж. Хареса ми и според колегата фокуса и настройката е ок. Не виждам причина да ги махна. Поздрави
  6. Всичко е някакви и за някой пари. Вчера си настройвах фаровете на машина,скъпичка при това. Абсолютно и без никакъв компромис си светят лед d3s. Даже не ми се вярваше. Никакво разсейване на мишената ,чудесен прав и чупка след центъра лъч. Бях скептик,носех си ксенона да го връщам ,така и не го върнах. Китай е мотора на света от доста време. Или се приспособяваш или губиш. Сега ме е яд че не снимах...
  7. Трудно е да се гадае по симптоми,които се случват произволно . Имам в предвид , че е някои случаи не записва грешка компа на колата ,защото проблема е твърде кратък. В такива случаи карам и записвам лог-фйл и там обикновенно се вижда проблема . Имал съм кола която ,когато си пожелае вдигаше 1300 оборота на място или сама си даваше газ. . Е един скапан температурен сензор след 40 Мин каране показа -30 за 2 сек. И грешки няма. Та затова казвам да не разчиташ много на диагностиката. Съвременните бараки записват и като кихнеш,не е мн приятно. Успех
  8. Как се дави дизел? Тая барака не е чак толкова умна за да разчиташ на 100%, При всичко написано ,от тандем помпа ,цедката на кошницата в резервоара,горивен филтър,дюзи и това което споменах всичко е възможно. Защо караш с изключен дросел? По някаква причина не достига гориво . Имаш ли катализатор?
  9. Клемореда смени и датчика на маховика. На задна гасне ли ,при загряла кола? Ако да ,сменяй и двете неща и карай.
  10. Лагер съединител, съединител комплект и всичко ще е ок .
  11. Вероятно,аз търсех такава,в къщи всичко сме накичили с такива студено бели светлини. Сигурно щото съм кьорав вече...
  12. Моя е студено бял,6500 келвина,недостатък е в силен сняг ,като че ли снега отразява и прилича на стена .
  13. Да ти кажа бая е разликата ,мигача на фаровете при фейса като нашите малее определено . А леда свети много,тия дни ще опитам да снимам,ама това е мн относително. Може да се мернем по София и да видиш на живо и без това сме на 10 Мин един от друг.
  14. По скоро виж как е зацепен ангренажа,на 4 канал последното прозорче.
×
×
  • Create New...