Jump to content

buzzi

Members
  • Мнения

    5278
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно buzzi

  • Рожден ден 18.06.1968

Друго

  • Kaра
    Q5 177

Персонална информация

  • Локация
    София
  • Интереси
    да рови по колите

Последни посетители

24750 профилни разглеждания

buzzi's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

6

Community Answers

  1. За София си е екстра, особено за човек със стаж на ръчна кутия над 35 год.. Доста често ми се случваше да изпускам леко колата напред. А сега си там ,където съм спрял. Само че, това работи при скорост 0 и сработила стоп машинка на педала на спирачката. И 1 км да има спирайки,не сработва. Отчитам че да се изключва само ,при изваждане на колана или спиране на мотора е предимство.По горе писаха че маневрите не са особено комфортни с активиран бутон.
  2. Ровиш в нета ,схеми картинки видео и монтираш,врътка си е. Първо трябва да се провери дали модула ти поддържа тази функция. Три кабела са един + към произволно празно гнездо,обувките са специфични и към АБС и към бутона.
  3. Монтирах днес auto hold ,големите майсторища искаха цял ден да им оставя колата,освен че съм дърт и не видим ми отне 3 часа . Бах тоя ден..... Не е лошо,сега умувам как да го направя да е перманентно включен,без колан . Май няма да ми се получи.
  4. До теца на Орландовци има фирма и ги прави.
  5. Мани майсторите,ебати юзерите !!! И господ не знае каква е колата ,за двигателя даже не смея да попитам. В този форум може да се прочете много,преди да се стигне до такава ситуация.
  6. Намери телефона на Жоро Тошков от Пазарджик,той няма тайни за тия неща.
  7. Ако е допълнително слаган ,може да не е монтиран правилно. Има една стойност с vcds но не помня канала,където битове се променят от 0 на 1. На видеото е мн малък екрана и не виждам.Някоя от командите не се вижда от еку.
  8. Зависи как си представяш нещата. Масло на автомата на 60к ,на механичната част и задния диференциал не помня интервалите. S stronic си го представи на 2 части ,първа която управлява предавките и втора ,която предава движението назад и напред. Това е един агрегат с 2 различни масла. Накрая задния диференциал с едно масло. Тоест можеш да смениш маслото на механичната част на кутията и на задния диференциал с което сменяш всичко на куатрото.
  9. Така е,маслата са 3 вида ,при пълна смяна на автомата 7 литра реално побира 6 , на механичната част на кутията 5 ,аз лично не можах да събера повече от 4,на задния около 900 гр.при s tronic e така за тия години кола ,за другите не съм гледал.
  10. Да махнеш отлаганията за да разпръсква правилно дюзата. Коментира се ,че не оригиналното адблу води до такива задръствания на дюза и порт.Колко е истина не знам .Засега съм с ОЕ адблу,като намалее ще отворя да видя какво е положението. До момента 7000 от почистване.
  11. Карам Q5 177 s-tronic2013 ,преди ваксината се движи като тролейче,има някъв живот и динамика амааааа! След ваксината вече има кола,нямам представа и не искам да знам колко магарета ,катъри и тн е . Важното е че върви мн приятно. При 190 имаш ремък на маслена помпа ,водна помпа със соленоид,по специфично зацепване на агренаж. Тоест по скъпо. Колата е приятна заради простора . Автомата си е гаден за мен,сменил съм всички масла и консумативи. Е гаден е,мн важно че сменя бързо.разход трудно под 10 в София зимата, лято около 9.
  12. Вероятно,на съм карал никога автомат повече време. С последна версия на софтуера съм за кутията.
  13. Привет на всички,заиграх се с моята 0B5 кутия и да споделя какво се случи. Колата е Q5 2013 177мъртвеца. s tronic. Напълно случайно попаднах при мен и напълно случайно реших да стане кола от това троолейче,бкакто му казва жената. Взех всички масла за автомата 6 литра за механичната час 5 л и 1 литър за задния диференциал. Външен маслен филтър с конзола ОЕ ,някакви тръбички и о пръстени. От Порше човек ми каза че понякога се пукали и реших да се подсигуря. Отделно взех комплект на майле външен и вътрешен филтър, гарнитура и болтове . Имах едно забавяне при смяна от задна на директна и понеже обичам да знам къде съм в конкретната ситуация реших да събирам маслото което източвам. От автомата източих малко на 5 литра,събрах и това от вътрешния филтър. От механичната част 3.5 литра. Заден диференциал 1 литър . Налях, след спазване на на изискването от 30 и малко градуса на маслото и работещ двигател на кутията 5.9 литра точно ,да съм загубил 20 грама. На механичната част 4 литра. На задния диференциал 1 литър. Направи ми впечатление потракването на автомата, преди да допълня до максимум. Постарах се много колата да е. напълно хоризонтална . Излишно е да споменавам за моментите на затягане на болтовете . Разходих малко това недуразумение и се върнах да поровя с софтуера . Намерих процедура по адаптация и я направих. И тролейчето тръгна . Колата стана по чувствителна при подаване на газ. На auto от drive select режима, реагира различно спрямо натискането на газта. Замислянето от R на D намаля наполовина.Вероятно искам твърде много . Да спомена ,маслото е било сменяни от предишния собственик преди 20 000 км Не открих особено замърсяване по магнитите и филтрите.. Външните филтри ОЕ и мейле са буквално еднакви,с изключение на надписите. Днес ваксинирахме двигателя и вече се движим като тролей по нанадолнище. Мн приятно и динамично. Тръгването се промени драстично. Да питам ,остарях и не виждам вече ,някой да е слагал auto hold ? Имам бутон но трябва да се пуснат 3 кабела . Схема или нещо по прегледно ако е попаднало на някой ще съм благодарен. Забравих да напиша всички масла са ОЕ. А това линка за адаптацията https://youtu.be/1e_AClLX3pI?si=NvkUoWCrSsK75F8r
  14. Ако е ое пише на 220 000,любопитно ми е къде пише на 120 000хл. Ако ОЕ всичко бих сменил най малко на 150 000. При ОЕ комплектите наблюдавам липсващия шум на ангренажа в сравнение с другите. Имам предвид 143 и 170 и 177 коня моторите.
  15. buzzi

    Смяна Led стопове a4 B8

    Папазов може в София. И не е толкова просто. Потърси във фейсбук или пиши на лс
×
×
  • Create New...