buzzi

Members
  • Content Count

    4,870
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About buzzi

  • Rank
    оператор водна струя към чистотата
  • Birthday 06/18/1968

Друго

  • Kaра
    Seat Exeo 2.0 CR

Персонална информация

  • Location
    София
  • Interests
    да рови по колите

Recent Profile Visitors

19,440 profile views
  1. Не няма опасност,лошото е че ще се появи пак ,когато най малко очакваш. Пробвай да смениш и датчиците на рейла,имат няколко ревизии,за оригинални говорим. Имаше ефект на колата, на която ги смених. Но колегата по горе споделя за сензори на колянов и разпределителен вал. Никъде не съм мярнал за проблеми с тях ,без записана грешка.Може и да си имат бъг някакъв.
  2. Не е нископрофилните
  3. При тази скорост и правоъгълника става кръг.
  4. Това което съм написал по горе е от инструкциите,нищо не съм измислил.
  5. Да се нулират сензорите ,при специфична грешка за колебание в налягането на рейката в росстеч е посочена тази процедура.На б8 2 .0 CAHA свърши работа.
  6. Виж дали джантите лягат добре в централния отвор на главината и милиметър да има ще тресеш.
  7. Като блокират,махаш вакума от сервото,ако отпуснат е серво . Държат ли още развий от АБС -а някоя тръбичка на входа му,виж дали ще охлаби някое от колелата.Ако пак не се получи развий на изхода на АБС -а ,тогава трябва да отпусне и АБС е за промиване или смяна . Ако отпусне с вакума имаш счупена пружина или разтегната мембрана на сервото.При втория вариант на теста помпата не работи правилно.Ще ти трябва повдигач,иначе ще си спретнеш супер фитнес програма .
  8. В basic settings на engine,опитай reset all stored value би трябвало да е от последните опции в менюто на загасен двигател на контакт.
  9. Трябва да гледаш стойностите на налягането.
  10. Аз смених радиатор на една б7 след такива показания,стария беше бая запушен,може да смениш датчика превантивно , налягането трябва да около 12 -17 бара ,показва ли 33 бара има запушване .
  11. В Ross tech са описани възможните причини,една от тях е кабелния сноп.
  12. Картерната вентилация бих погледнал за запушване в някаква степен. Иначе да,като се появи компресия след ремонта,има го тоя момент с маслото. Добавка в маслото може да облекчи положението.
  13. Кабелния сноп провери,предполага се че са сменени о пръстените ?