buzzi

Members
  • Content Count

    5,183
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About buzzi

  • Rank
    оператор водна струя към чистотата
  • Birthday 06/18/1968

Друго

  • Kaра
    А4 B8.5 Allroad 2.0

Персонална информация

  • Location
    София
  • Interests
    да рови по колите

Recent Profile Visitors

22,314 profile views
  1. Точно това си мисля, че ще излезе,някоя дюза не държи и разтоварва много.
  2. Аз карам такъв мотор на а4 8.5 Allroad,подразбира се че е куатро,при този мотор мисля че е оправен проблема със стружките,поне не съм чел за такава драма,но виж за проблем с маслото вече няколко пъти . Според мен дългите интервали за смяна на масло са причина за това. Имам си моя философия за маслото и за момента малко над 20000 км нямам драми . С ваксиниране на компютъра мотора става достатъчно адекватен да те извади от ситуация. Разхода ми е съвсем нормален около 140 км/ч 7.3 л,при по ниска скорост около 90 и без ръчкане е около 5л. Мотора е с удължен шестограм на маслена помпа 100 мм.Мисля че е последна версия преди да сложат ремъка да върти маслената помпа ,който се сменя с ангренажа. По спомен сервизен интервал с ОЕ ангренаж 210 000 км. Audi drive select,чувствително променя поведението на колата. Ако има достатъчно екстри не виждам причина да се чудиш. Предполагам около литър повече гориво заради по голямото купе. Късмет
  3. Вероятно е запушено у то на смукателния колектор. Сваляне и миене
  4. Ето една от утайките на Марешки нафта. Нещо са объркали някъде. Чернилката не я гледайте,това шише е като цяло замърсено
  5. Бая време търсих кое точно е компромиса. Всичките тестове и ревюта са в някакви условия,които в Бг са трудно достижими,сравнявайки пътищата по Германия или което и да е нормална страна. Махнах Гудиър на 2 години летни ,слагайки ханкока не можех да повярвам в разликата която намерих . Вероятно при някви условия би имало разлика,според мен е толкова малка че едва ли си заслужава толкова внимание, особено при 4по4 задвижване. Не мога да дам мнение за марките ,които си посочил. Коментара ми е като цяло за всесезонните гуми. Имам поне 5 клиента с такива гуми,никакви грижи,ама никакви. Лудостта с смяната на гуми ,място за съхранение,и тн грижи ме принуди да се реша на тази стъпка. Избрах малко по висок клас гуми ,разлика от 100 150 лв за 4 гуми не е толкова голяма.С удоволствие бих се повозил на гуми от по 300 -400 лв на брой ,ама едвам минавам 13 15000 х на година,не виждам смисъл. Високоскоростния индекс е също важен за мен. Преди месец направих един приличен удар на едната гума отстрани,проверката не показа никакви отклонения.Може би индексът XL е допринесъл за това. Успех с избора!
  6. Аз карам с ханкок,за момента не намирам никакъв проблем,4000 км от пролетта. Леко скептичен бях ,но не виждам нищо,което да ме притесни до момента. Може би една идея са по шумни при по-висока скорост,но малко спорно. На куатро ги карам.Вероятно и за това не го мислих много. Любопитно ми е зимата,но ще видим. То ясно че никой няма да каже купувайте всесезонни,защо да не си купите 2 комплекта гуми вместо един. Мисля че са добър избор. При баланса най висок грамаж на страна 25гр. Естествено че са оптимизирани с въртене на гумата.
  7. При смяната виж какво има в строя. Събери в шише 7 изчакай да се утаи
  8. Ако им какво да се снима ,ще постна тук. Нещото ,което прилича на олио на дъното е с леко бял към прозрачен цвят,контрастира добре на лимонадения цвят на нафтата . Може да се опитам да го изолирам със маркуч и да го източа. Да видя ,поне гори ли или не . Не ме притеснява цедката,виждал съм какво ли не . Интересно ми е кое прави нафтата на пяна и вероятно от въздуха в нея да предизвиква тази грешка. Не знам как да си обясня. Течностите не се свиват. Отправената кола е ситроен 2010.,в тълкуването на грешката пише теч на гориво. Освен въздух друго не се сещам за момента. Втори ден върви на самолет- баничарка.
  9. При мен има 2 коли .Едната със същата грешка като на колегата,другата дойде с тракаща дюза. Първата се оправи с смяна на нафтата,от филтъра източихме нещо, което прилича на лимонада с 2 пръста мазнина на дъното в шише от 1.5 литра .Проблема се появяваше само като загрее колата. Какво е общото между двете. Заредили са на Марешки в много близко време, в рамките на 2 дни. Втората още не съм я гледал. Но и тя на студено е по стабилна,загрее ли почва да трака. Ще гледам горивото в понеделник. Направо залагам на това.
  10. Като може да бъде лесно,защо трябва да е трудно. Едно магаре пада за 20 Мин.
  11. Покривам от външната страна от над 10г,на всички коли,пазя от жега в купето и напукване на табло. Защипвам с вратите,до сега нямам опит за кражба ,а ако го вземат,да си го монтират отзАди.
  12. 18 цола 5*112 Вътрешен централен отвор 57.1 ЕТ 42 Нормални следи от употреба. Нямат гуми на тях. Намират се в София,в сервиз за гуми,могат да се проверят за каквото пожелаете. Имам и преходни алуминиеви фланци57.1 към 66.7 4 бр 200лв Линк към обявата на лично. 0888708765 Цена 650 лв
  13. И после минах тези километри при средна скорост 130-150,на 160 почва да сваля яко ,но не е икономически оправдано,и сега се чудя как да вдигна температурата при по ниска скорост.
  14. Да продължа с експериментите,вчера на път за морето на 98 процента запълване ,спрях на Лукойл след караулката и излях съдържанието на втората опаковка на протек. Разликата е че с каристата стартирах сервизна регенерация,на таблото светна символа за дпф.резултата е интересен за мен. Ще опитам да намаля размера и качвам Май ми свърши мястото ще трия нещо старо ..
  15. Решението е начин на каране и наблюдение чрез софтуер,лесно достъпен и юзър френдли интерфейс. Може да се нуждаеш от сервизна регенерация,може да опиташ почистване,може да имаш проблем с някой сензор и всичко това да доведе до абсолютно същата ситуация и с чисто нов ДПФ . Решенията са във темата. Всичко е до наблюдение и диагностика. Какво ще предприемеш зависи от това дали филтъра ти е приключил поради изчерпан ресурс или проблем с горивната система. А това нямам как да знаем и да предложим готово решение.