-
Мнения
5278 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно buzzi
- Рожден ден 18.06.1968
Друго
-
Kaра
Q5 177
Персонална информация
-
Локация
София
-
Интереси
да рови по колите
Последни посетители
24750 профилни разглеждания
buzzi's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
6
Community Answers
-
За София си е екстра, особено за човек със стаж на ръчна кутия над 35 год.. Доста често ми се случваше да изпускам леко колата напред. А сега си там ,където съм спрял. Само че, това работи при скорост 0 и сработила стоп машинка на педала на спирачката. И 1 км да има спирайки,не сработва. Отчитам че да се изключва само ,при изваждане на колана или спиране на мотора е предимство.По горе писаха че маневрите не са особено комфортни с активиран бутон.
-
Ровиш в нета ,схеми картинки видео и монтираш,врътка си е. Първо трябва да се провери дали модула ти поддържа тази функция. Три кабела са един + към произволно празно гнездо,обувките са специфични и към АБС и към бутона.
-
Монтирах днес auto hold ,големите майсторища искаха цял ден да им оставя колата,освен че съм дърт и не видим ми отне 3 часа . Бах тоя ден..... Не е лошо,сега умувам как да го направя да е перманентно включен,без колан . Май няма да ми се получи.
-
До теца на Орландовци има фирма и ги прави.
-
Мани майсторите,ебати юзерите !!! И господ не знае каква е колата ,за двигателя даже не смея да попитам. В този форум може да се прочете много,преди да се стигне до такава ситуация.
-
Намери телефона на Жоро Тошков от Пазарджик,той няма тайни за тия неща.
-
Ако е допълнително слаган ,може да не е монтиран правилно. Има една стойност с vcds но не помня канала,където битове се променят от 0 на 1. На видеото е мн малък екрана и не виждам.Някоя от командите не се вижда от еку.
-
Зависи как си представяш нещата. Масло на автомата на 60к ,на механичната част и задния диференциал не помня интервалите. S stronic си го представи на 2 части ,първа която управлява предавките и втора ,която предава движението назад и напред. Това е един агрегат с 2 различни масла. Накрая задния диференциал с едно масло. Тоест можеш да смениш маслото на механичната част на кутията и на задния диференциал с което сменяш всичко на куатрото.
-
Така е,маслата са 3 вида ,при пълна смяна на автомата 7 литра реално побира 6 , на механичната част на кутията 5 ,аз лично не можах да събера повече от 4,на задния около 900 гр.при s tronic e така за тия години кола ,за другите не съм гледал.
-
Да махнеш отлаганията за да разпръсква правилно дюзата. Коментира се ,че не оригиналното адблу води до такива задръствания на дюза и порт.Колко е истина не знам .Засега съм с ОЕ адблу,като намалее ще отворя да видя какво е положението. До момента 7000 от почистване.
-
Карам Q5 177 s-tronic2013 ,преди ваксината се движи като тролейче,има някъв живот и динамика амааааа! След ваксината вече има кола,нямам представа и не искам да знам колко магарета ,катъри и тн е . Важното е че върви мн приятно. При 190 имаш ремък на маслена помпа ,водна помпа със соленоид,по специфично зацепване на агренаж. Тоест по скъпо. Колата е приятна заради простора . Автомата си е гаден за мен,сменил съм всички масла и консумативи. Е гаден е,мн важно че сменя бързо.разход трудно под 10 в София зимата, лято около 9.
-
Вероятно,на съм карал никога автомат повече време. С последна версия на софтуера съм за кутията.
-
Привет на всички,заиграх се с моята 0B5 кутия и да споделя какво се случи. Колата е Q5 2013 177мъртвеца. s tronic. Напълно случайно попаднах при мен и напълно случайно реших да стане кола от това троолейче,бкакто му казва жената. Взех всички масла за автомата 6 литра за механичната час 5 л и 1 литър за задния диференциал. Външен маслен филтър с конзола ОЕ ,някакви тръбички и о пръстени. От Порше човек ми каза че понякога се пукали и реших да се подсигуря. Отделно взех комплект на майле външен и вътрешен филтър, гарнитура и болтове . Имах едно забавяне при смяна от задна на директна и понеже обичам да знам къде съм в конкретната ситуация реших да събирам маслото което източвам. От автомата източих малко на 5 литра,събрах и това от вътрешния филтър. От механичната част 3.5 литра. Заден диференциал 1 литър . Налях, след спазване на на изискването от 30 и малко градуса на маслото и работещ двигател на кутията 5.9 литра точно ,да съм загубил 20 грама. На механичната част 4 литра. На задния диференциал 1 литър. Направи ми впечатление потракването на автомата, преди да допълня до максимум. Постарах се много колата да е. напълно хоризонтална . Излишно е да споменавам за моментите на затягане на болтовете . Разходих малко това недуразумение и се върнах да поровя с софтуера . Намерих процедура по адаптация и я направих. И тролейчето тръгна . Колата стана по чувствителна при подаване на газ. На auto от drive select режима, реагира различно спрямо натискането на газта. Замислянето от R на D намаля наполовина.Вероятно искам твърде много . Да спомена ,маслото е било сменяни от предишния собственик преди 20 000 км Не открих особено замърсяване по магнитите и филтрите.. Външните филтри ОЕ и мейле са буквално еднакви,с изключение на надписите. Днес ваксинирахме двигателя и вече се движим като тролей по нанадолнище. Мн приятно и динамично. Тръгването се промени драстично. Да питам ,остарях и не виждам вече ,някой да е слагал auto hold ? Имам бутон но трябва да се пуснат 3 кабела . Схема или нещо по прегледно ако е попаднало на някой ще съм благодарен. Забравих да напиша всички масла са ОЕ. А това линка за адаптацията https://youtu.be/1e_AClLX3pI?si=NvkUoWCrSsK75F8r
-
Ако е ое пише на 220 000,любопитно ми е къде пише на 120 000хл. Ако ОЕ всичко бих сменил най малко на 150 000. При ОЕ комплектите наблюдавам липсващия шум на ангренажа в сравнение с другите. Имам предвид 143 и 170 и 177 коня моторите.
-
Папазов може в София. И не е толкова просто. Потърси във фейсбук или пиши на лс