BATSAWA Публикувано 9 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2012 (Редактирано) Здравейте колеги, наскоро си купих прекрасно А4 куатро 1997г, но имам проблем с компа на ABS-a.Най вероятно е изгорял и не мога да намеря такъв. номера завършва на 111М.Четох някъде, че при проблем с ABS при куатрото, колата минава в авариен режим и изключва турбината(така е и при мен). Ако някой може да помогне, ще му бъда много благодарен. Редактирано 10 Юни 2012 от RaDi_b4 Редакция на заглавието! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2012 Здравей,едва ли двете неща имат връзка,ЕКУ и АBS,няма как да говорят едно на друго,на новите коли може би ,ама на нашите не ,всички модули работят индивидуално,грешките в тя са за самите тях.По скоро опиши какви са проблемите ,много хора разбират и ще те насочат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neddko2 Публикувано 10 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2012 (Редактирано) Колега имам точно този номер АБС Който завършва на 111М цена 200лвПри интерес тел:0893/578378,0879/363230 Недко Редактирано 10 Юни 2012 от neddko2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 10 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2012 ЦЪК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BATSAWA Публикувано 11 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2012 (Редактирано) Здравей,едва ли двете неща имат връзка,ЕКУ и АBS,няма как да говорят едно на друго,на новите коли може би ,ама на нашите не ,всички модули работят индивидуално,грешките в тя са за самите тях.По скоро опиши какви са проблемите ,много хора разбират и ще те насочат Колеги,благодаря за мненията,а относно проблема ми:Когато пипна само газта и турбината веднага се изключва, не надува въобще. При принудително включване( размяна да вакуумчета на разтоварващия клапан и датчик еди кой си), турбината си работи нормално, но гори като ламя и засега гледам да не я товаря повече от 3000 оборота.Има връзка със всички агрегати и датчици, освен компа на ABS. Утре ще сменя въпросният модул и ще споделя резултата.ЦЪКRadiB4, благодаря за поправката, относно темата Редактирано 11 Юни 2012 от BATSAWA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlladii Публикувано 11 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2012 Колега ABS модула може да се ремонтира без проблем.Тоя дето ще го сложиш пак ще се прецака скоро време това си е дефект на тези ABS-си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 11 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2012 И без диагностика на мотора няма да се разминеш.турбината е винаги включена ,понятие като изключена турбина не съществува,просто компа не я брои за слива.Какви грешки има в мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BATSAWA Публикувано 14 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2012 Колега ABS модула може да се ремонтира без проблем.Тоя дето ще го сложиш пак ще се прецака скоро време това си е дефект на тези ABS-си.Благодаря ти колега май ще се оправяИ без диагностика на мотора няма да се разминеш.турбината е винаги включена ,понятие като изключена турбина не съществува,просто компа не я брои за слива.Какви грешки има в мотора?ами не чете ABS,Турбината свири, а не надува мъркуча,докато пипна педала на газта и се изкючва турбинатаедна от грешките беше 00575 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts