dr-niki Публикувано 11 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2012 Нормално ли е без климатик уредът за температура на таблото да показва 90 градуса, а като включа климатика пада на 70 градуса.Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 11 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2012 Не е нормално. Моята като загрее си държи 90 градуса независимо какво съм включил и къде се движа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viktor_nov Публикувано 11 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2012 Смени термостата и ще си решиш проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dr-niki Публикувано 11 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2012 Смени термостата и ще си решиш проблема Сменен е колега, ще пробвам със смяна на датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 11 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2012 На 51 - ви канал на климатроника, какво е показанието?Sent from плодзеленчука Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavlio Публикувано 20 Август 2012 Доклад Share Публикувано 20 Август 2012 Audi A4 1.8 проблем с температурата на таблото,сменен е термостата и колата вдига на 65-70 градуса и пада на 60 (дори и на място). Сменени са и двата радиатора,а преди това нямаше проблем. Къде може да е проблема колеги ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 20 Август 2012 Доклад Share Публикувано 20 Август 2012 Ако ти си ги сменял как я обезвъздуши после ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavlio Публикувано 20 Август 2012 Доклад Share Публикувано 20 Август 2012 Ако ти си ги сменял как я обезвъздуши после ?сама се обезвъздушава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 20 Август 2012 Доклад Share Публикувано 20 Август 2012 (Редактирано) Не, не се обезвъздушава сама. И аз го играх този филм. Обърни внимание на двата маркуча които влизат в купето за парното. На единия има една малка дупчица след скобата. Запали двигателя и когато загрее развиваш скобата колкото да можеш да издърпаш маркуча така че да може дупката да има касателство с антифриза. Провери я първо да не е запушена. После даваш газ и от нея когато излезе плътна струя антифриз - набутваш маркуча , стягаш скобата и доливаш в разширителното казанче. Същите номера ми ги правеше и на мен, направих това което ти писах и сега си кове на 90 градуса.П.П. Коя година ти е колата и с какъв двигател е? Редактирано 20 Август 2012 от Zdravkicha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavlio Публикувано 20 Август 2012 Доклад Share Публикувано 20 Август 2012 Не, не се обезвъздушава сама. И аз го играх този филм. Обърни внимание на двата маркуча които влизат в купето за парното. На единия има една малка дупчица след скобата. Запали двигателя и когато загрее развиваш скобата колкото да можеш да издърпаш маркуча така че да може дупката да има касателство с антифриза. Провери я първо да не е запушена. После даваш газ и от нея когато излезе плътна струя антифриз - набутваш маркуча , стягаш скобата и доливаш в разширителното казанче. Същите номера ми ги правеше и на мен, направих това което ти писах и сега си кове на 90 градуса.П.П. Коя година ти е колата и с какъв двигател е?двигателя ми е адр,но сега се връщам от маистор и се оказа че е омаслен самият датчик за температурата там под буксата където са четирите клеймички имаше маслена утайка.та е давало на късо.от към обезвъздушаването,се обезвъдушава сама,защото преди обед и сменях термостата(така както се оказа безмисленно)и маистора само и върна антифриза обратно във казанчето,след което я запалих и не след дълго затопли маркучите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts