Jump to content

Audi A4 1.8T проблем с температурата на таблото


dr-niki

Recommended Posts

Нормално ли е без климатик уредът за температура на таблото да показва 90 градуса, а като включа климатика пада на 70 градуса.Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално. Моята като загрее си държи 90 градуса независимо какво съм включил и къде се движа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Audi A4 1.8 проблем с температурата на таблото,сменен е термостата и колата вдига на 65-70 градуса и пада на 60 (дори и на място). Сменени са и двата радиатора,а преди това нямаше проблем. Къде може да е проблема колеги ? :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти си ги сменял как я обезвъздуши после ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не се обезвъздушава сама. И аз го играх този филм. Обърни внимание на двата маркуча които влизат в купето за парното. На единия има една малка дупчица след скобата. Запали двигателя и когато загрее развиваш скобата колкото да можеш да издърпаш маркуча така че да може дупката да има касателство с антифриза. Провери я първо да не е запушена. После даваш газ и от нея когато излезе плътна струя антифриз - набутваш маркуча , стягаш скобата и доливаш в разширителното казанче. Същите номера ми ги правеше и на мен, направих това което ти писах и сега си кове на 90 градуса.

П.П. Коя година ти е колата и с какъв двигател е?

Редактирано от Zdravkicha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не се обезвъздушава сама. И аз го играх този филм. Обърни внимание на двата маркуча които влизат в купето за парното. На единия има една малка дупчица след скобата. Запали двигателя и когато загрее развиваш скобата колкото да можеш да издърпаш маркуча така че да може дупката да има касателство с антифриза. Провери я първо да не е запушена. После даваш газ и от нея когато излезе плътна струя антифриз - набутваш маркуча , стягаш скобата и доливаш в разширителното казанче. Същите номера ми ги правеше и на мен, направих това което ти писах и сега си кове на 90 градуса.

П.П. Коя година ти е колата и с какъв двигател е?

двигателя ми е адр,но сега се връщам от маистор и се оказа че е омаслен самият датчик за температурата там под буксата където са четирите клеймички имаше маслена утайка.та е давало на късо.

от към обезвъздушаването,се обезвъдушава сама,защото преди обед и сменях термостата(така както се оказа безмисленно)и маистора само и върна антифриза обратно във казанчето,след което я запалих и не след дълго затопли маркучите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...