Jump to content

Малък проблемс газта


Recommended Posts

Колеги ,помагайте,днес малка изненада с мойто Ауди.Значи пали си на бенз без проблем,но при превключване на газ вдига 2 100 оборота за около 10 сек,после оборотите се нормализират,като ,че ли сама се форсира.Моля някой ако знае от какво се получава това да ми обясни къде да търся причината.Ще бъда благодарен на всякакви коментари,нека заедно да открием проблема.Поздрави и лека и безаварийна на всички.

PS.AUDI 80 B4 2.0 90коня,абревиатурата на мотора не знам,моля подскажете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,и при мен се получава понякога този проблем,но като напръскам клемата на температурния датчик от който се влияе автоматичния смукач се опавя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,и при мен се получава понякога този проблем,но като напръскам клемата на температурния датчик от който се влияе автоматичния смукач се опавя.

Кой е той и къде се намира???Предварително благодаря..Поздрави :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен(В3 1.8 РМ):на маркуча от главата към радиатора на алуминиевото тяло има три датчика.Два отгоре и един отдолу.Този който е отдолу е за смукача.Поздрави и успех :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен(В3 1.8 РМ):на маркуча от главата към радиатора на алуминиевото тяло има три датчика.Два отгоре и един отдолу.Този който е отдолу е за смукача.Поздрави и успех :zustimm:

Ще го гледам утре,благодаря за съвета,извинявам се за невежеството си ,но просто до сега бях върл фен на Опел,по точно Кадет,там бях царо на ремонтите,после Ескорт и Пежо и от 8 месеца съм притежател на Ауди 80 Б4,пълен профан на марката,между другото колата е форумна,но е мачка у чувал,имам чувството ,че е сбироток отвсякъде,но вече съм се набил,кво да се прави,така,че ще търся още мнения за разни изненади по нея,за което предварително се извинявам и ви благодаря.Поздрави и лека и безаварийна колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тепърва ще започнеш да се възхищаваш на колата и марката,и ще съжаляваш,че не си я избрал по рано.

Дребни проблеми има всяка кола :bia:

Редактирано от kaloian_85
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно е така,но просто още не съм и свикнал с болежките и,докато при Опела за 5 год смених само едни накрайници,плюс консумативи,а скоро имах и един преход с Аудито до Гърция и съм доволен от возия и разход,но съм нащрек кое и кога ще изтропа,просто не съм в час със издържливостта на марката,щот при мен колите са работни,на ден по 50-80км ,като половината по черни пътища понякога,вет.лекар съм,така,че се налага да обикалям и по ферми в моя район,но Емси_ауто ми е под носа,така,че ще се старая да го поддържам като автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен(В3 1.8 РМ):на маркуча от главата към радиатора на алуминиевото тяло има три датчика.Два отгоре и един отдолу.Този който е отдолу е за смукача.Поздрави и успех :zustimm:

Нямам такова чудо като трети датчик,вече взе да се форсира на газ при всяко палене,но за по малко време,чудя се от какво ли да е???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... да пием по кафе и да полафим за колите...

Освен утре след 10:30 на по кафе в моргата при Емо и Иво. :gmorning: Пък и колата ще погледнем.

Редактирано от BaCeTo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок 10.30 съм там с черно Ауди 80 Б4 съм.Поздрави.

РS.Колко кафета да взема??

Редактирано от skype68
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти вземи 3 и аз 3 и все ще стигнат за всички. :lol:

Днес се видяхме с ВаСеТо,за което съм му благодарен,че ми отвори очите за някои проблеми по мойта кошница,живи и здрави,и нови и плодотворни срещи колега.Поздрави..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей това което трябва да знаеш твоя мотор е че е МОНОинжекцион. От там си има МОНО/КАРБОРАТОРНИ проблеми(поне си приличат по устройство) :hilezh: Опитвам се да го разделя така защото ти ще си имаш винаги 1/3 проблеми по мотора много различни от дизели, инжекции(било механични, или електрически). С разводняването до тука.

..

Вземи си една отвертка и отиди при колата. След това я запали и след загряване преми на газ. Изчакай да се успокой. След това провери най-лесното. С ръка натисни леко и внимателно кутията на въздушния филтър в различни посоки(трябва да е на газ). Ако почне да се форсира сама значи смуче въздух от "тампона който държи моноинжекцията към смукателния колектор". Търси го като нова част! Един от най-досадните и специфични за моно/карбуратор проблеми. Почти съм убеден че е това. При всички положения след сваляне на цялата моноинжекция ще разбереш на 100% дали е скъсан. Следващо засечи изчезва ли ти бензина докато караш на газ? Има възможност да се спука "мембранката на регулатора на налягане" на моното. След което започва да тече бензин в колектора. Почва да се дави и влошава празния ход. В зависимост от количеството бензин е възможно да се вдигне разхода и на газ ако постоянно се дави и ти за да се движиш я газиш яко. Ако наблюдаваш някакъв такъв симптом пробвай да махнеш бушона на бензиновата помпа. Това може да е само временна мярка понеже ако оставиш без бензин дюзата и мембранката на регулатора се опичат за нула време и после движението на бензин ще стане почти невъзможно.

Има още специфични проблеми, но аз не съм имал такава кола и мога да помогна само с горното. Мисля че този мотор е здрав и ще останеш доволен.

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей това което трябва да знаеш твоя мотор е че е МОНОинжекцион. От там си има МОНО/КАРБОРАТОРНИ проблеми(поне си приличат по устройство) :hilezh: Опитвам се да го разделя така защото ти ще си имаш винаги 1/3 проблеми по мотора много различни от дизели, инжекции(било механични, или електрически). С разводняването до тука.

..

Вземи си една отвертка и отиди при колата. След това я запали и след загряване преми на газ. Изчакай да се успокой. След това провери най-лесното. С ръка натисни леко и внимателно кутията на въздушния филтър в различни посоки(трябва да е на газ). Ако почне да се форсира сама значи смуче въздух от "тампона който държи моноинжекцията към смукателния колектор". Търси го като нова част! Един от най-досадните и специфични за моно/карбуратор проблеми. Почти съм убеден че е това. При всички положения след сваляне на цялата моноинжекция ще разбереш на 100% дали е скъсан. Следващо засечи изчезва ли ти бензина докато караш на газ? Има възможност да се спука "мембранката на регулатора на налягане" на моното. След което започва да тече бензин в колектора. Почва да се дави и влошава празния ход. В зависимост от количеството бензин е възможно да се вдигне разхода и на газ ако постоянно се дави и ти за да се движиш я газиш яко. Ако наблюдаваш някакъв такъв симптом пробвай да махнеш бушона на бензиновата помпа. Това може да е само временна мярка понеже ако оставиш без бензин дюзата и мембранката на регулатора се опичат за нула време и после движението на бензин ще стане почти невъзможно.

Има още специфични проблеми, но аз не съм имал такава кола и мога да помогна само с горното. Мисля че този мотор е здрав и ще останеш доволен.

Здравей колега,този тампон под карба съм го сменил преди 20 дни,интересното е ,че форсажа при преминаване на газ става само при самото превключване на 2000 оборота,при преминаване или палене на бенз проблема го няма.Също и не ми чезне бензина при каране на газ.Поздрави и благодаря за мнението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...да пием по кафе и да полафим за колите...

Ти пък си много несериозен. Защо не дойде в събота да пием кафе?

Ванка, успокоителя на оборотите му ги задържа по-дълго време. Иначе колата си работи "чук" на празни обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...