HitBikini Публикувано 24 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2012 Здравейте колеги, от дълго време имам проблеми с ремъка на компресора, та установихме днес че проблема идва от факта че ролките на копресора са изместени напред(навън) от тази на вала с около 5мм(1канал на ролката). и ремъка седи под ъгъл. Някой ако знае как се решава този проблем нека сподели ще сам му безкрайно благодарен, защото ми писна да сменям ремъци през 1 месец. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 24 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2012 Вероятно или компресора е сменян или шайбата на коляновия вал и затова не води с другите ролки. И при мен беше така ,когато я взех но я оправихме! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 25 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2012 колко канален е ремъка. и той само за компресора ли е . Ако е както при мен ремъка е само за компресора може да сложиш по тесен ремък с една писта и няма да има проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HitBikini Публикувано 25 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2012 колеги благодаря за отговорите,след много бира и главоблъскане мисля че намерих удачно решение следва само да го осъществя ако стане добре ще пиша какво сам направил та хора със същия проблем да не се чудят ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 25 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2012 Вероятно или компресора е сменян или шайбата на коляновия вал и затова не води с другите ролки. И при мен беше така ,когато я взех но я оправихме! Е напиши на колегата как сте я оправили де.Той нали това пита - как да я оправи.., Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 25 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2012 (Редактирано) Е напиши на колегата как сте я оправили де.Той нали това пита - как да я оправи..,При него е малко по-друго положението. Колегата е с А4 1,8Т и трябва да е с климатроник т.е. всичко да е оригинално.Аз съм с А4 1,6 с допълнително слаган климатик и шайбата на коляновия вал беше сменяна с друга пак от А4 -(демпферна с двоен канал) но беше по-навътре с 4мм.и не водеше с компресора и другите ролки.Реших проблема ,като поръчах да ми струговат и шлайфат една подложна шайба 4мм. ,която е под тази на коляновия вал. Вече пета година всичко е ОК и климатика работи,като луд... Редактирано 25 Септември 2012 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HitBikini Публикувано 6 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2012 (Редактирано) колеги ето какво се оказа след разглабяне на цялата предница, стойката на компресора се оказа от А4 дизел и затова бяга с един канал явно предишния собственик не му се е занимавало да търси стойка от бензиновата а4-ка. Лошото в случая е, че неможе да се разпробие нова дупка за болтовете понеже самата стойка не го позволява, та решихме проблема по стария начин с рязането на един канал на ремъка... и си пасна чудесно, само сега ще видя дали няма да ми го "яде" по бързо ... Редактирано 6 Октомври 2012 от HitBikini Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване