Peter Stanev Публикувано 11 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 Привет на всички!Проблемът ми е следния, като завивам и на пътя има неравности, при удара в колелата усещам претракване някъде в зоната на рейката или карето на волана. Като въртя волана не усещам тракане, има го основно, когато колелата срещнат препятствия. Тракането е глухо чаткане, а във волана ясно усещам ударите в колелата. Дано съм успял да обясня за какво става въпрос. Проблемът се задълбочава между другото, т.е. тракане се усеща вече дори при най-леките неравности, но само ако завивам, когато колелата са направо няма тракане по дупките. Нивото на хидравличната течност е на мах, а течността е бистра, но не е много зелена на цвят.Предния собственик е сменял маркуча за високото налягане, по-точно е рециклиран, след спукване. Маркуча за ниското налягане е оригиналния и е доста напукан, но не изпуска. Накрайниците изглеждат добре, но е хубаво да ги погледне специалист все пак.Ще съм благодарен за всеки съвет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 11 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 (Редактирано) Ами може би правилно си се ориентирал.Има и вътрешни накрайници,може и те да се видят.На изгасена кола като клатиш волана има ли (луфт)хлабина или някакво тракане. Редактирано 11 Октомври 2012 от Petkovm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Incorect Публикувано 11 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 Подобен шум аз имах и идваше от вътрешните накрайници. Прегледай ги както каза колегата Petkovm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter Stanev Публикувано 11 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 (Редактирано) Сега забелязах, че не съм написал каква е колата, тя е Ауди А4 1996 Avant Quattro с 1.8 /125 к.с./ ДВГ.Не, на изгасен двигател няма тракане. На място няма тракане нито на работещ, нито на изгасен двигател. Редактирано 11 Октомври 2012 от Peter Stanev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 11 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 Възможно е и носач да има.Според мен щом няма нищо на загасен двигател вероятно не е в кормилния механизъм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zeroheat Публикувано 13 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2012 А да предложите читав сервиз за тея рейки на А4ките? За тези в ТУ получих негативни отзиви от форума на VW. Там ме пратиха при един Иван в Люлин, който май си свърши добре работата, но ми е тафнал чистак новата бутилка с хидравлична течност, която бях оставил в багажника в тайника над гумите(колата е комби). Утре ще я прегледам обстойно отдолу и ще вида каква работа са свършили. Факт е, че теча ми намаля осезаемо, но продължавам да губя хидравлична течност. Така че, ако сте посещавали читав майстор на тея рейки, моля споделете да го пробвам и аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefanaki74 Публикувано 14 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2012 (Редактирано) Колега,аз преди 2 месеца рециклирах моята рейка тук и съм доволен засега,дават и 3 месеца писмена гаранция,но бях при друг майстор за монтаж-демонтаж Редактирано 14 Октомври 2012 от stefanaki74 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogata_b4 Публикувано 1 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2012 и аз имам подобен проблем но при мен се появи след удар на лява гума но при мен се чува един звук от рода на "тън" смених накраиник. шернир и пак се чува този звук прожината е здрава и това го прави при пален ляв и десен завои при трагване на заден ход Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts