-
Мнения
177 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi 1,8T
Персонална информация
-
Локация
Sofia
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
zeroheat's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Само да поясня, че на надлъжните 1.8т, А4, а6, Пасат, през това малко маркуче не минава антифриз докато термостата не отвори, демек на студена кола няма как. Малкото маркуче е свързано с горния отвор на радиатора, а по този кръг не циркулира антифриза докато не почне да се отваря термостата.
-
Автоматична скоростна кутия тип ZF 5HP19 проблеми и недостатъци
zeroheat отговори в темата на PESHO OT MARS - Силово предаване
Може ли да изброиш сервизите? Поне за мен би било доста полезно. -
Автоматична скоростна кутия тип ZF 5HP19 проблеми и недостатъци
zeroheat отговори в темата на PESHO OT MARS - Силово предаване
Добре, а някой не е ли поръчвал торк конвертор директно от Германия? Предполагам не е чисто нов, но попаднах на това в ebay: https://www.ebay.co.uk/itm/Wandler-01V323571G-fur-Automatikgetriebe-01V-5HP19FL-A-VW-Audi-01V-323-571-G/273891995955?hash=item3fc53c3133:g:i64AAOSwITZdBnWt Доставката с GGBG е по 2лв на килограм ако не се лъжа. Демек би трябвало да излезне някъде около 300EU с доставката. -
Автоматична скоростна кутия тип ZF 5HP19 проблеми и недостатъци
zeroheat отговори в темата на PESHO OT MARS - Силово предаване
това до колко е смислено? нали тук правят същото, защо да плащаш луриери чак до Латвия? -
Автоматична скоростна кутия тип ZF 5HP19 проблеми и недостатъци
zeroheat отговори в темата на PESHO OT MARS - Силово предаване
Тези Рекро имат ли представителство в България? -
Автоматична скоростна кутия тип ZF 5HP19 проблеми и недостатъци
zeroheat отговори в темата на PESHO OT MARS - Силово предаване
Само за всеизвестния проблем със задната? -
Автоматична скоростна кутия тип ZF 5HP19 проблеми и недостатъци
zeroheat отговори в темата на PESHO OT MARS - Силово предаване
а за ремонт колко би излезнало? сигурно дори по-малко? дори за тея пари може да се сменят и други неща, които са се поизносили. Само предполагам де. Всмисъл цената за сваляне и качване на кутията винаги си я има, дали за ремонт дали за слагане на друга, така че тоя разход винаги го има. -
Автоматична скоростна кутия тип ZF 5HP19 проблеми и недостатъци
zeroheat отговори в темата на PESHO OT MARS - Силово предаване
Здравей, а колко ще струва да се поправи? Толкова ли са евтини 2ра ръка, че предпочиташ директно да я замениш? -
хахахаах е а кажи ми аз м/удругото се чудих не е ли по-добро място в багажника при самата помпа. Да се сложи точно на изхода на помпата? А ти иначе Киа ли си си купил и ако може да те питам на ЛС, че и мен ми допадат те?
-
Точно това имах предвид. Че снадките може да прокапят. Мен ми обясниха да го срежа преди рейката, демек точно над колекторите(над мотора), ако от там прокапе ....
-
Точно тея "майстори" най много ме притесняват. Досега само 2 пъти ми се е случвало да ходя на "сервиз/майстор" и да не трябва после сам да до оправям някакви неща, които те са пропуснали или да поправям други които те са счупили. Веднага мога да дам пример с един голям сервиз, казва се Колос. Отидох там с предишната си кола сеат Толедо за смяна на ремъци и обслужване. Всичко точно като взех колата, но още на 1вия светофар почнаха леко да треперят оборотите. Отне ми около 3 часа за да разбера, че са ми проболи една мембрана/клапан на картерната вентилация и от там винаги се смуква по малко не отчетен въздух, който не е минал през дебитомера. Добре, че си взех фактурата. На другия ден им направих рекламация, разбира се. И "майстора" призна, че му е било трудно да свали въздуховода, за да стигне до капака на ангренажния ремък. И като решение ми предложиха да пуснат картерната вентилация да си духа под мотора. Така било при Ладите и си работели идеално. не знам как да коментирам това. Имам сигурно над 10 подобни примера за коли в моето семейство и сигурно над 30 подобни на мои приятели. Един от супер забавните е на един приятел на астрата. При вдигане на колата на подемника "майстора" е забравил някакъв дълъг болт на едната ръка на подемника. Та въпросния болт пробива прага на астрата. След скандал за тая дупка от около 2см се навили да му я китосат и боядисат безплатно. Както можете да се досетите след по малко от 2 години там изби ръжда. Опелите и без това са податливи на ръжда. Та няма нужда да ми хвалите кадърността на "майсторите" и българите като цяло. Сигурно има читави де. Но са много трудно откриваеми. За сега съм намерил само едно горе долу читаво място, но уви там опашката е много голяма. Чака се по над 3 седмици за свободно записване. А някой път просто нещата са спешни, затова за жалост не мога за всяко нещо да ходя при тях. Не ми се обиждайте, но говоря от личен опит и на хора около мен. Имам и много примери за приятели купили си чисто нови и почти нови коли. Но не искам да спамя повече темата на човека. По представителствата също работят много мърльовци и некадърници, така че не мога да обвинявам само гаражните майстори. Но като цяло няма оправия. Такъв е материала, както казва бат Бойко. Затова гледам да се оправям сам доколкото мога. Защото от "майсторите" с една лява и една дясна ръка получавам сродно качество като от моите 2 леви ръце. просто освен нерви и време, губя и пари. За жалост нямам много свободно време. Но при 1ва възможност ще изследвам по обстойно проблема. И ще споделя какво е помогнало при мен.
-
На новата кола също ли наряза маркучите за гориво? Би ли споделил с какво образование си? Какво си завършил? Ако не е тайна разбира се. Звучиш ми като инженер И май не си виждал изгоряла кола от теч на гориво. Аз съм виждал остатъците от голф 3 и то дизел. Дори летите алуминиеви джанти се бяха разтопили. Беше останала само средната част с болтовете. А само за сведение бензина се пали доста по лесно от нафтата.
-
Ами сега точно чета как най-добре да си закача манометъра, за да измеря налягането в рейката преди 1вото палене, по време на паленето, след като запали и да кажем 10 15мин след като изгася двигателя. Аз по скоро бих си купил нова помпа с кошница за 500+ лева ако съм 100% сигурен, че проблема е в нея, отколкото да режа маркучи, да снаждам маркучи и тн. Бих опитал номера с клапана, за да съм по сигурен, че проблема е в помпата. Но от друга страна ако оправи проблема и снадките не протекат ... защо пък да не го оставя. Но 1во ще замеря налягането, според мен това е най-важното преди да се предприемат каквито и да е действия.
-
Ами не съм запознат със спецификите на горивните системи на всички авто производители. Знам, че при "нашите"/Ауди бензинови системи налягането е 4 бара. Ако тоя клапан е предвиден за по-ниско налягане? 1 2 бара? Може частите в клапана да почнат да се разпадат. А и никъде не е описано нищо за тоя клапан. Или всички бенз. Инжекционни системи по света работят на 4 бара налягане на горивото?