Jump to content

zeroheat

Members
  • Мнения

    177
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 1,8T

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

zeroheat's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. zeroheat

    1.8Т прегрява

    Само да поясня, че на надлъжните 1.8т, А4, а6, Пасат, през това малко маркуче не минава антифриз докато термостата не отвори, демек на студена кола няма как. Малкото маркуче е свързано с горния отвор на радиатора, а по този кръг не циркулира антифриза докато не почне да се отваря термостата.
  2. Може ли да изброиш сервизите? Поне за мен би било доста полезно.
  3. Добре, а някой не е ли поръчвал торк конвертор директно от Германия? Предполагам не е чисто нов, но попаднах на това в ebay: https://www.ebay.co.uk/itm/Wandler-01V323571G-fur-Automatikgetriebe-01V-5HP19FL-A-VW-Audi-01V-323-571-G/273891995955?hash=item3fc53c3133:g:i64AAOSwITZdBnWt Доставката с GGBG е по 2лв на килограм ако не се лъжа. Демек би трябвало да излезне някъде около 300EU с доставката.
  4. това до колко е смислено? нали тук правят същото, защо да плащаш луриери чак до Латвия?
  5. а за ремонт колко би излезнало? сигурно дори по-малко? дори за тея пари може да се сменят и други неща, които са се поизносили. Само предполагам де. Всмисъл цената за сваляне и качване на кутията винаги си я има, дали за ремонт дали за слагане на друга, така че тоя разход винаги го има.
  6. Здравей, а колко ще струва да се поправи? Толкова ли са евтини 2ра ръка, че предпочиташ директно да я замениш?
  7. хахахаах е а кажи ми аз м/удругото се чудих не е ли по-добро място в багажника при самата помпа. Да се сложи точно на изхода на помпата? А ти иначе Киа ли си си купил и ако може да те питам на ЛС, че и мен ми допадат те?
  8. Точно това имах предвид. Че снадките може да прокапят. Мен ми обясниха да го срежа преди рейката, демек точно над колекторите(над мотора), ако от там прокапе ....
  9. Точно тея "майстори" най много ме притесняват. Досега само 2 пъти ми се е случвало да ходя на "сервиз/майстор" и да не трябва после сам да до оправям някакви неща, които те са пропуснали или да поправям други които те са счупили. Веднага мога да дам пример с един голям сервиз, казва се Колос. Отидох там с предишната си кола сеат Толедо за смяна на ремъци и обслужване. Всичко точно като взех колата, но още на 1вия светофар почнаха леко да треперят оборотите. Отне ми около 3 часа за да разбера, че са ми проболи една мембрана/клапан на картерната вентилация и от там винаги се смуква по малко не отчетен въздух, който не е минал през дебитомера. Добре, че си взех фактурата. На другия ден им направих рекламация, разбира се. И "майстора" призна, че му е било трудно да свали въздуховода, за да стигне до капака на ангренажния ремък. И като решение ми предложиха да пуснат картерната вентилация да си духа под мотора. Така било при Ладите и си работели идеално. не знам как да коментирам това. Имам сигурно над 10 подобни примера за коли в моето семейство и сигурно над 30 подобни на мои приятели. Един от супер забавните е на един приятел на астрата. При вдигане на колата на подемника "майстора" е забравил някакъв дълъг болт на едната ръка на подемника. Та въпросния болт пробива прага на астрата. След скандал за тая дупка от около 2см се навили да му я китосат и боядисат безплатно. Както можете да се досетите след по малко от 2 години там изби ръжда. Опелите и без това са податливи на ръжда. Та няма нужда да ми хвалите кадърността на "майсторите" и българите като цяло. Сигурно има читави де. Но са много трудно откриваеми. За сега съм намерил само едно горе долу читаво място, но уви там опашката е много голяма. Чака се по над 3 седмици за свободно записване. А някой път просто нещата са спешни, затова за жалост не мога за всяко нещо да ходя при тях. Не ми се обиждайте, но говоря от личен опит и на хора около мен. Имам и много примери за приятели купили си чисто нови и почти нови коли. Но не искам да спамя повече темата на човека. По представителствата също работят много мърльовци и некадърници, така че не мога да обвинявам само гаражните майстори. Но като цяло няма оправия. Такъв е материала, както казва бат Бойко. Затова гледам да се оправям сам доколкото мога. Защото от "майсторите" с една лява и една дясна ръка получавам сродно качество като от моите 2 леви ръце. просто освен нерви и време, губя и пари. За жалост нямам много свободно време. Но при 1ва възможност ще изследвам по обстойно проблема. И ще споделя какво е помогнало при мен.
  10. На новата кола също ли наряза маркучите за гориво? Би ли споделил с какво образование си? Какво си завършил? Ако не е тайна разбира се. Звучиш ми като инженер И май не си виждал изгоряла кола от теч на гориво. Аз съм виждал остатъците от голф 3 и то дизел. Дори летите алуминиеви джанти се бяха разтопили. Беше останала само средната част с болтовете. А само за сведение бензина се пали доста по лесно от нафтата.
  11. Ами сега точно чета как най-добре да си закача манометъра, за да измеря налягането в рейката преди 1вото палене, по време на паленето, след като запали и да кажем 10 15мин след като изгася двигателя. Аз по скоро бих си купил нова помпа с кошница за 500+ лева ако съм 100% сигурен, че проблема е в нея, отколкото да режа маркучи, да снаждам маркучи и тн. Бих опитал номера с клапана, за да съм по сигурен, че проблема е в помпата. Но от друга страна ако оправи проблема и снадките не протекат ... защо пък да не го оставя. Но 1во ще замеря налягането, според мен това е най-важното преди да се предприемат каквито и да е действия.
  12. Ами не съм запознат със спецификите на горивните системи на всички авто производители. Знам, че при "нашите"/Ауди бензинови системи налягането е 4 бара. Ако тоя клапан е предвиден за по-ниско налягане? 1 2 бара? Може частите в клапана да почнат да се разпадат. А и никъде не е описано нищо за тоя клапан. Или всички бенз. Инжекционни системи по света работят на 4 бара налягане на горивото?
×
×
  • Create New...