Jump to content

вьншна температура


lubomir73

Recommended Posts

привет колеги.имам едно малко проблем4е.не показва правилно вьншната температура,смених си дат4ика с нов като мислех 4е е скапан и след това оба4е остана сьщия проблем,след което проверих кабелите и там го оправихимеше малко зеленясало и сега вси4ко е наред и пак показва грешна тем.става вьпрос за дат4ика които е зад предната броня.а колата е 1.9тди 2004 година.има и още нещо катоо отка3а дат4ика остава да показва температура,мисла 4е не е нормално,обикновено като се извади дат4ика от буксата показва 4ерти.кажете има ли някаде още един дат4ик или просто даите малко инфо.благодаря ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

външната температура я взима и от двата датчика, затова си оправи другия.

виж на климатроника колко показват и двата и ще разбереш каде е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предишните А4, а и на доста други модели на Ауди, можеше да се ползва климатроника като диагностичен уред. Влизаше се в "диагностичен режим" чрез натискане на два или три бутона.

За А4 В6 обаче не знам дали може да се направи, щото аз поне съм пробвал няколко комбинации от бутони, но не се получи нещо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е тва го бях пропуснал че е б6. извинявам се. тогава на ваг-ком ще се види кой колко показва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е тва го бях пропуснал че е б6. извинявам се. тогава на ваг-ком ще се види кой колко показва.

То и за него трябва да го има, но как се активира, така и не разбрах!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

привет мом4ета сега си разглобих вьздушния филтьр,и не намерих никакьв дат4ик там.имам само дат4ик които седи само на филтьра на климатика, но друг няма.пак ще пиша колата е ауди 1.9 тди 131 коня 2003 г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мом4ета но по рано в темата писахте 4е е вьздушния филтьр а не на климатика.и да се смени този дат4ик е необходимо яко разглобяване и днеска като гледах от страната на мотора не е вьзможно и маи ще трябва да се разглобява таблото.от кьм мотора само се вижда дат4ика и за да се добера до него както трябва маи е нижно да се разлепи котията на филтьра на климатика и още много гадост.ако сло4аино някои знае безболезнен на4ин моля пишете или ако има снимки пратете.БЛАГОДАРЯ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-безболезненият начин е да свалиш жабката и от там да бръкнеш между вентилатора и радиатора на климатика, покрай моторчетата на клапите, и да завъртиш датчика настрани, като преди това откачиш буксата му, и да го издърпаш внимателно от мястото му. После да сложиш друг датчик по обратния начин и да монтираш жабката.

После да седнеш на масата и да си отвориш една бира.

Редактирано от Pav3l
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...