Nikkie Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Така, мисълта ми е, чрез контролирано от мен напрежение да включвам и изключвам ел. магнитния клапан, който е на Keihin 1. Целта, нормални обороти при включен климатик.Идеята ми е след запалката да сложа ключе, а след ключето, клапана. За целта обаче искам да разбера кой аджеба е най-прекия и удобен път за прекарване на проводниците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paccci Публикувано 24 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 (Редактирано) Това съм го правил вече колега...предполагам си видял ТЕМАТА ми :)/>/> От запалката не е оферта защото все пак напрежението е постоянно макар и през ключе.И без това се кара постоянно на фарове...пусни си го от габарит сложи бушонче и си ти :)/>/>Иначе най-културно става като си вземеш + от климата и така като пуснеш климата клапана работи ,като изгазиш климата не :)/> макар ,че аз си мисля че на оригиналната букса която влиза в клапана трябва да има сигнал точно от климата...ама... Редактирано 24 Януари 2013 от paccci Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikkie Публикувано 25 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2013 Да, по дефолт трябва да си сработва, но до буксата не стига никакво напрежение. Пробвах със смяна на релето, нищо не стана.За + мога да вържа директно бутона на климатика, както казваш ти, но ми е тъмна Индия покрай платката с бутоните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване