Jump to content

Ел.схема на запалката (B3)


Nikkie

Recommended Posts

Така, мисълта ми е, чрез контролирано от мен напрежение да включвам и изключвам ел. магнитния клапан, който е на Keihin 1.

Целта, нормални обороти при включен климатик.

Идеята ми е след запалката да сложа ключе, а след ключето, клапана. За целта обаче искам да разбера кой аджеба е най-прекия и удобен път за прекарване на проводниците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това съм го правил вече колега...предполагам си видял ТЕМАТА ми :)/>/> От запалката не е оферта защото все пак напрежението е постоянно макар и през ключе.И без това се кара постоянно на фарове...пусни си го от габарит сложи бушонче и си ти :)/>/>

Иначе най-културно става като си вземеш + от климата и така като пуснеш климата клапана работи ,като изгазиш климата не :)/> макар ,че аз си мисля че на оригиналната букса която влиза в клапана трябва да има сигнал точно от климата...ама...

Редактирано от paccci
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, по дефолт трябва да си сработва, но до буксата не стига никакво напрежение. Пробвах със смяна на релето, нищо не стана.

За + мога да вържа директно бутона на климатика, както казваш ти, но ми е тъмна Индия покрай платката с бутоните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...