Divko Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Здравейте колеги искам да си направя по широка генерация на аудито. Има кой да ми го направи -човек който умее да заварява с каквото и да е... но не се занимава точно с тази дейност. Искам да ви попитам няколко неща и да ме опътите за да се получи нещо наистина хубаво и полезно .Намерил съм от къде да си купя тръби и резонатори . Трябва да намеря естествено и някое хубаво крайно гърне . Колата е ауди А4 1.8 Т куатро , така като гледах генерацията отдолу почти цялата е права при куатрото има доста малко чупки ... за въпросните чупки мисля да използвам колена от същата фирма от където гледах тръбите .... Въпросите са ми следните : 63 мм добре ли ще са за колата? (стоковата мисля че беше 55) . Другото което е каква да бъде дебелината на стените на тръбата и не на последно място с по 1 резонаторно гърне на местата на гърнетата и крайно гърне естествено дали ще е адски шумна колата ?За момента разкарахме катализатора ... Който знае нещо по въпроса да споделя в темата и на лични ! Благодаря ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 9 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2013 Мойта се чува нормално без катализатор и краъно гарне! Имам само средно гурне и отзад заварен накрайник! Мен ми е интересно какво мога да сложа на мястото на катализатора понеже мойто само саму изпразнили червата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Divko Публикувано 10 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2013 ами на моя катализатор на мястото е права тръба под наклон ,слизаща на долу ( подобие на така наречения downpipe ) Иначе с оригиналните гърнета ли си и генерацията като цяло не ти е по широка от стоковата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 11 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2013 Стандарната е оригиналното средно гърне и това е! Задно гърне няма и катализатора е празен! Колега ак онети е проблем направи една снимка на катализатора да видя как е при теб. Тя ламда сондата не седи ли върхо катализатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Divko Публикувано 12 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2013 Да там седи даже при мене са две ламда сонди едната е отпред на катализатора едната отзад. Сега и двете стоят на тази тръба навити на такива гайки на каквито си стоят. Засега нямам никакви ядове , втората сонда и е сложена някаква джаджа вътре да я лъже ,защото по принцип следи работата на катализатора .Снимки ще ти направя днес Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sportakus Публикувано 12 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2013 И аз съм със същото Ауди като твоито и се чудя къде да си махна катализатора, а втората ландада да не ми светка чека, ще се радвам, ако дадеш повече инфо и качиш снимки!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Divko Публикувано 13 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2013 Ако си от София мога да ти кажа къде направиха моето. Ето снимките , които ви обещах засега с чека нямам ядове вече един месец , а единствената разлика в шума е че някак си се "чува" дейноста на турбината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване