Jump to content

проблем с ГНП 19 тди Б4


bai kiro

Recommended Posts

имам проблем с гнп,неможе да държи обороти , ходих на майстор и ми каза че главата на помпата е износена и трябва да се смени,или да се взема направо ГНП , може ли да се сменя само главата, и маже ли да се намери продавали се или само по моргите ,може ли да се сложи помпа от ауди а4 110к ? моя мотор е Z1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само глава няма кой да ти продаде. Заедно с помпата се продават.

Няма начин да стане от 110 кс. Търси от А4 90 кс и се преправя буксата.

Няма мотор Z1. Има 1Z.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не знам по к'ви майстори си ходил, ама ако имаш път към Варна, мини през Ifidik, да ти излекува помпата - по-точно да ти я диагностицира като хората, да не те хвърлят по върбите разни пишман тарикати, дето гледат да те изкундят за некой друг лев в тия гладни години! Т'ва е моя съвет, изпитан от много други колеги - разрови се из форума има достатъчно инфо и контакти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, за да не отварям нова тема, ще питам в тази. Преди месец си оправях моята ГНП на б4 IZ- 90. Преди ремонта, както и след това, задържа газта. Сменям като новобранец, за смях станах пред сестрата. Майсторчето ми каза, че това не било от помпата, а от педала на газта. Верно ли може да е така или ми замаза очите и ако е е възможно някаква идея как се ремонтира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото и съветите, аз съм от СЗ и Варна ми е малко пристарни :D ама ако имам път ще се отбия сигурно, а за газта немога да кажа нищо моята няма проблем, а за буксата знам той майстора ми каза че само ще сложи моята и готово ама каза че и от 110к ще стане даже и от форд галакси,от шаран от сеат пак ставали до 98г,каза намери читава помпа или глава /ел.блок/ няма проблем ще стане, незнам той уж хакер вади едни лаптопи закача вика всичко се настройва /компа /и незнам чудя се да се захващам ли ? :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхлаби плочката на помпата (мисля, че бяха 4 или 5 еврейски звезди) и премести плочката малко напред или назад (пробвай и двата начина и ще видиш при кой ще се оправи, че не помня коя беше посоката да впръска по-малко гориво) след това стягаш, пробваш и така докато ти хареса. Имай в предвид, че преместването трябва да е доста малко и по-добре я бележи преди да започнеш.

Редактирано от O_X_I_G_I_N
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преместването се прави със закачен ВАГ и е въпрос на десета от милиметъра. На око само ще я осере още повече. Не го съветвам да го прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...