Evotech Публикувано 17 Май 2013 Доклад Share Публикувано 17 Май 2013 Здравейте колеги,днес следобяд правих няколко ръчки на колата,няколко старта от място и всичко си беше наред до последня старт,когато колата започна да пренадува и да забива муцуната.Имам буустметър налягането стига до 1.5 бара.Няма записани грешки,няма спукани маркучи,до буксата на н75 отиват 8-9 влота,самия н75 има около 30-32 ома съпротивление.Свалях клапана и като надуя от едниа изход минава въздух и през другите два.Възможно ли е уестгейта на турбината да е избушил,да му се скъсала мембраната и от там да идва този проблем.Как мога да разбера дали работи уестгейта?П.С Миналата година направи сащия проблем и тогава смених клапана Н75 с оригинален такъв,закупен от Порше.Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evotech Публикувано 18 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2013 Разбрах от каде идва проблема,оказа се че н75 пак се е прецакал...Искам да попитам,мога ли да сложа ръчен бууст контролер и да не се занимавам повече с този ел.клапан? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vas4e Публикувано 4 Август 2013 Доклад Share Публикувано 4 Август 2013 Колега какво стана?Сложи ли ръчен бууст контролер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване