Jump to content

1.8т АЕБ-Overboost


Evotech

Recommended Posts

Здравейте колеги,днес следобяд правих няколко ръчки на колата,няколко старта от място и всичко си беше наред до последня старт,когато колата започна да пренадува и да забива муцуната.Имам буустметър налягането стига до 1.5 бара.Няма записани грешки,няма спукани маркучи,до буксата на н75 отиват 8-9 влота,самия н75 има около 30-32 ома съпротивление.Свалях клапана и като надуя от едниа изход минава въздух и през другите два.
Възможно ли е уестгейта на турбината да е избушил,да му се скъсала мембраната и от там да идва този проблем.

Как мога да разбера дали работи уестгейта?

П.С Миналата година направи сащия проблем и тогава смених клапана Н75 с оригинален такъв,закупен от Порше.
Благодаря предварително!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах от каде идва проблема,оказа се че н75 пак се е прецакал...Искам да попитам,мога ли да сложа ръчен бууст контролер и да не се занимавам повече с този ел.клапан?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...