Jump to content

Evotech

Members
  • Мнения

    47
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Passat 1.8t AEB

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Evotech's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Evotech

    1.8т АЕБ-Overboost

    Разбрах от каде идва проблема,оказа се че н75 пак се е прецакал...Искам да попитам,мога ли да сложа ръчен бууст контролер и да не се занимавам повече с този ел.клапан?
  2. Evotech

    1.8т АЕБ-Overboost

    Здравейте колеги,днес следобяд правих няколко ръчки на колата,няколко старта от място и всичко си беше наред до последня старт,когато колата започна да пренадува и да забива муцуната.Имам буустметър налягането стига до 1.5 бара.Няма записани грешки,няма спукани маркучи,до буксата на н75 отиват 8-9 влота,самия н75 има около 30-32 ома съпротивление.Свалях клапана и като надуя от едниа изход минава въздух и през другите два. Възможно ли е уестгейта на турбината да е избушил,да му се скъсала мембраната и от там да идва този проблем. Как мога да разбера дали работи уестгейта? П.С Миналата година направи сащия проблем и тогава смених клапана Н75 с оригинален такъв,закупен от Порше. Благодаря предварително!
  3. Писах още в началото.1.8т АЕБ от завода излиза с различен ангренаж и хидравичен оптегач,който в последствие се заменя с друг ангренаж и оптегач(с един зъб повече мисля)за това бяга малко белега на разпределителния вал.На моята кола миналата година сменях ремъците и белега не съвпадна,застана точно като на снимката,която колегата petio е постнал,това е нормалното положение на ремъка...Вече ако ви е обърнато зъбното колело е друг въпрос,попринцип при смяна на ремъка то не се сваля,освен ако майстора,който е правил колата не е някой тесен специалист.
  4. Ето този модел,може и само две да са: За връзка на лично или тел:0878376675
  5. Джантите са перфектни със леки козмоетични забележки.Нямат криво и не са заварявани. Цена:380лв При интерес може да се сложат 4ри гуми 205/55/16 и цената става 420лв. Коментар на цената. тел:0878376675
  6. Не съм написал един зъб,а около един зъб.И както и да го гласиш с този ремък и оптегач,които се продават в момента няма да може да го нагласиш точно,просто си седи с малка разлика.А това,че може да се видят белезите без да се разглобва предницата не го знаех. П.С Този мотор е с една ламбда сонда,няма никакъф проблем да се махне катализатора.
  7. Според мен щом не ти записва грешки датчика на хол,значи центровката си е добре.Иначе за да видиш белезите трябва да бишнеш цялата предница(броня,маска,радиатори,перки,абе всичко),поне аз не се сещам за друг начин.Ако решиш да разглабяш,ако е прехвърлен един зъб си личи,нищо че бяга малко от белега,както съм написал по-рано.Аз когато слагах на моята ремъка без да искам прехвърлих с един зъб и си личеше,че не е както трябва. П.С Ако са ти сменяли ремъците в сервиз,немога да си обесня какви тесни специялисти трябва да са,че да не го сложат както трябва.
  8. Виждам,че пишете за белези на ангренажа и искам да допълня за 1.8т АЕБ спрециялно,ако колегата си проверява белезите.Точно на този мотор не съвпадат напъно(поради факта,че при поизвеждането му хидравличния оптегач е бил друг и ремъка е бил с 1 зъб по-малко или повече не помня).Понеже сам си сменях ремъцире го забелязах,и със стария и със новия ремък имаше с около един зъб отклонение от белега.
  9. Evotech

    Blow off на 1.8т АЕБ

    Нали ти казах,искам да вика "цссссссссс"... В крайна сметка ще поръчам това.
  10. Evotech

    Blow off на 1.8т АЕБ

    Тва вече е друго нещо,мерси много
  11. Evotech

    Blow off на 1.8т АЕБ

    Не нямам намерения,ако имаш да кажеш нещо по темата го кажи,не се заяждай!
  12. Evotech

    Blow off на 1.8т АЕБ

    Никаде другаде не съм пускал такава тема не говори глупости...
×
×
  • Create New...