Jump to content

Охлаждане А4 В5 1.8 125ps


teo63

Recommended Posts

Здравеите колеги, вчера следобед в най-голямата жега се връщах от Етрополе с включен климатроник и преди спускането към Правец се наложи да спра за 5-10мин. и след запалване на колата видях че темп. на таблото показва към 100гр като досега винаги е седяла само точно на 90гр. Направи ми също впечатление че като спрях колата не се чуваше да върти перката за охлаждане. Да поясня че досега съм карал само VW и при тях перката е електрическа и остава да работи и след загасяне на двиг. с цел по бързо охлаждане след спиране. Знам че Аудито е с виско но при високи темп. не трябва ли перката на климатика да остава да работи след загасяне на двиг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е като изгасиш двигателя температурата да се покачи с 5-10 градуса.А перките на този двигател Не остават да работят след изгасяне на мотора.Така,че като си запалил трябва нещата да са се оправили и да нямаш проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да след няма и минута след запалването темп. отново закова на 90гр но досега не ми се беше случвало да дигне градуси след загасяне. Явно защото Пасатите са с ел.перки които се управляват от датчици даже и при загасен двиг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...