teo63 Публикувано 23 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2013 Здравеите колеги, вчера следобед в най-голямата жега се връщах от Етрополе с включен климатроник и преди спускането към Правец се наложи да спра за 5-10мин. и след запалване на колата видях че темп. на таблото показва към 100гр като досега винаги е седяла само точно на 90гр. Направи ми също впечатление че като спрях колата не се чуваше да върти перката за охлаждане. Да поясня че досега съм карал само VW и при тях перката е електрическа и остава да работи и след загасяне на двиг. с цел по бързо охлаждане след спиране. Знам че Аудито е с виско но при високи темп. не трябва ли перката на климатика да остава да работи след загасяне на двиг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
j1360 Публикувано 23 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2013 Нормално е като изгасиш двигателя температурата да се покачи с 5-10 градуса.А перките на този двигател Не остават да работят след изгасяне на мотора.Така,че като си запалил трябва нещата да са се оправили и да нямаш проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teo63 Публикувано 23 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2013 Да след няма и минута след запалването темп. отново закова на 90гр но досега не ми се беше случвало да дигне градуси след загасяне. Явно защото Пасатите са с ел.перки които се управляват от датчици даже и при загасен двиг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване