Kapone Публикувано 11 Май 2021 Доклад Share Публикувано 11 Май 2021 По въпроса за дневните светлини на бабичките достигнах до задоволителен резултат и по тази причина реших да го споделя. На светлините за мъгла сложих лед крушки, 25 ватови, 4500келвина. За да се наврат на Н3 цокъла е необходимо да се откачат лостчетата, с които се променя "отрязването" на късите. Тези лостчета и без друго не ни трябват. На снопа с кабелите, които отиват към буксата на десния фар намираме този за светлините за мъгла. Ако някой реши да го прави и го мързи да си го намери ще проверя кой цвят беше. Кабелът не се прерязва (за да светва бутона в купето и да знаем, че дневните са включени) , а само се забелва половин сантиметър. Вземаме (+) от някъде, примерно клемата с капачето пред поленовия филтър или на алтернатора. Масата е ясна. Намираме си един китайски модул, който да пали при достигане на 13 волта. За по-сигурно му сложих едно яко реле, защото не бях сигурен тоя модул колко ток ще понесе и до модула връщаме проводник от снопа с кабели на късите. Задължително търсим модул, който гаси дневните при включване на къси. Другия вариант е ако нямаме такъв модул да се ползва нормално затворено реле или тази позиция на реле с 5 крачета. Слагаме предпазител и готово. Първо това го бях направил без да сменям крушките, ама нали картинката да е пълна, сега във фара нямам халогенни крушки. Свети отлично, изглежда фабрично, не заслепява и щади рефлекторите. Поздрави от мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване