Chobanov Публикувано 12 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2013 Здравейте колеги, забелязах, че кулера се омаслява доста, като мия колата през под-калника го пръскам светва и след 1 месец примерно пак е омаслен, отворих маркуча които влиза в ЕГР-а няма грам нагар, системата е чиста, някакви идеи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 12 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2013 (Редактирано) Като начало си провери картерната вентилация и най-вече черната кутия на капака на клапаните дали не са задръстени...другото ,е че като има повишено налягане в картера ,налягането на маслото към турбото избива през уплътнителните пръстени и директно към кулера.. Редактирано 12 Септември 2013 от nuvoari Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rasing Solutions Публикувано 12 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2013 маслото в двигателя намалявали провери Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chobanov Публикувано 13 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 (Редактирано) Като начало си провери картерната вентилация и най-вече черната кутия на капака на клапаните дали не са задръстени...другото ,е че като има повишено налягане в картера ,налягането на маслото към турбото избива през уплътнителните пръстени и директно към кулера.. Ами да ти кажа, като изкарам тръбичката за картерните газове, бая силно понадухва.. ?Ми да ти кажа не губи масло. Редактирано 13 Септември 2013 от Chobanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zanusix Публикувано 14 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2013 Провери филтара на нафтата отгоре има ( незнам за какво слижи) една джаджа която се хваща с една щипка, та ако не е добре сложена излиза нафта и варви надолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chobanov Публикувано 15 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2013 Не няма да е от това, още не мога да разбера защо така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ranji Публикувано 15 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2013 Изолирай картерните газове и виж дали пак ще цапа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chobanov Публикувано 15 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2013 Освен да ги изкарам с маркуч надолу някъде ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ranji Публикувано 15 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2013 Или направо маркуч надолу или с кеч оил танк. Sent from my GT-P6800 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване