Jump to content

А4 1.9тди 110+ проблем


Sm1rNoFF

Recommended Posts

Здравейте, колеги имам проблем с моя афн за сега си е със стоковото турбо ,чипче и кулерче челно, трябва да държи налягане от 1.3бара с пик на 1.5. От няколко дена се получи проблема пиква си на 1.5 обаче не държи налягането на 1.3 а пада на 1 бар от какво може да е кулера здрав,Н75 също геометрията не е запекла движи си се нормално, вакум маручетата ги смених също . За н75 не съм сигyрен, защото ми казаха че е същия като този на егр-ра смених ги за проба но пак същото :( 

 

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

 

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to Plus - Intermittent

 

.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Вземи от някой Н75 за проба. Аз съм с такъв мотор и при мен проблема беше, че пренадува и влиза в авариен режим. Оказа се от точно този прословут клапан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да почистиш комбинирания датчик (температура ,налягане),който се намира на всмуквателния колектор. за почистването му може да използваш спрей за почистване на карбуратори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...