vasilaki87 Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 Здравейте колеги, от скоро съм в клуба на 4-те колеленца и днес ми се случи нещо много гадно. Аудито 1,9 тди 110 к.с.. Акумулатора като рекох да я запаля го нямаше никаккъв, добре че имах парици и си взех нов, но проблема е в това - когато ми остана време преди малко, махнах акумулатора и замерих кабелите - дават ми консумация от 0,46в, което не ми се струва нормално. Ако някой може да помогне, да казва евентуално какво да търся. Иначе нито една от видимите лампи не светеше по време на замерване и сд-то не беше вкл. Благодаря Ви предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nike7o0 Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 Колега,няма такова нещо като 0,46в консумация.Консумацията е ток и съответно се мери в ампери.Ако си премерил 0,46 ампера консумация наистина е много.Сигурен ли си,че мериш правилно,колко време изчакваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasilaki87 Публикувано 18 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 Да де, ампери, сори. За времето на замерването - може и да не го правя както трябва, но едното на -, др. на + и го задържам така (клемите са махнати от акумулатора) 10-15 сек. Показанието не се променя. Сега като се поразрових малко във форума, видях че за да се разбере къде по-точно е, трбва да се замери при бушоните, всеки един, ама малко не ми е ясно как да стане това, че тоя мултицет малко ми е мъка с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 така като те слушам май нищо не си свършил, потърси теми как точно се прави и измери отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nike7o0 Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 Колега,сваля се само минуса на акумулатора и се мери между клемата и минуса на акумулатора,иначе казано слага се последователно амперметъра.И трябва да се изчака,докато се успокои електрониката.Ако измерената стойност е по-голяма от 0,060 А то значи има завишена консумация и тогава се вадят 1 по 1 бушоните да се види откъде е.Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasilaki87 Публикувано 18 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 Това го прочетох, разбрах как става и измерих следното :0,34 с всички бушони0,07 без бушона на сд-то0,02 без бушона сд-то и на климатроникаВсички др са си както си трябва. Остава да се намери решение, което да си включва работеща музика + субове и т.н.По принцип колата си беше с оригинален концерт бета, а аз си сложих сонито от фиата в тая и суб пайнер 12" дето се води много ватове, не знам дали и преди е имала тая утечка или се е появила с монтирането на сонито. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nike7o0 Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 а погледна ли като сложиш мултицета цд-то дали не се включва и затова да е толко висока премерената стойност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasilaki87 Публикувано 18 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 оказа се, че като се замерва, вратите трябва да са затворени, а аз мерих на отворени врати. отидох при профи и се оказа, че съм се вкарал във филма излишно - всичко си е наред. Изглежда просто акумулатора си е бил мъртвец и от не карането на колата една седмица си е починал в мир Все пак благодаря за отзивчивостта ви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 КАто правиме нещо...трябва да знаеме какво правиме...особено като искаме да мериме нещо...дето не ни е ясно какво е ! С други думи...нито си наясно с мултимери...нито с тоци..., мериш ватове и ти показват волтове ! Добре, че си отишъл дето е нужно, че да се свърши сагата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts