Tsvetelin Dobrev Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Здравейте колеги, днес с голям кеф си купих Б6-ца, но уви още на първата вечер осъзнах, че има най-лошите фарове с които съм шофирал. Модела е Bi-Xenon на Valeo от тези описани по-горе. Вероятно рефлекторите са за рециклирани и търся съдействие някаде във Варна. Може ли да ми препоръчате сервиз където да отида. Положението е критично :| Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Twiner Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Колега най-добре ги прати за рециклиране в Стрелча. Хората там си знаят работата и работят качествено.Можеш да се свържеш с Герака, той има оборотни такива рефлектори готови така че няма да ти се наложида чакаш много време. Има доста успешни пороекти с рециклиране на фарове можеш да намериш тематаму и да погледнеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinjiata Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 На мен в Плевен за 2лупи ми взеха 30лв и стана супер,без такива ръбове като на колегата.колега, Бобчо ли ти прави фаровете в Плевен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinjiata Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 аз моите фарове на B6-цата ги свалях и давах на Бобчо за цялостно почистване, доволен съм от работата му разбира се, но имах проблем с тази никелирана пластмаса която е по цялото продължение на фара (тази която е веднага зад стъклото, и е пред рефлекторите), и оказа се че трябва да се положи ново покритие, но проблема е че понеже не е метал, става по-бавно, един младеж в едно развиващо се "предградие" на Плевен ги прави, резултата е много добър, след тяхната намеса положението със осветеността на пътя се подобри в пъти, та колеги необходимо е на определен период от време да се прави профилактика, лошото е че "нашите" фарове не са като на B7-цата, залепени със силикон и стегнати с пластини (с една термо камера за 15 мин. става цялата операция, намирате си един кашон от кроасани, две парчета стиропор за дъното на кашона,пистолет за горещ въздух и отвор в единия край на кашона за да влезе накрайника на пистолета, и термо камерата е готова), тук всичко е лепено, и трябва да се реже цялото стъкло по протежението на фара, и трябва да се борави внимателно, защото всички знаем какви са цените на оригиналните фарове ако нещо се обърка.КОЛЕГИ, ако фара е спукан някъде и има влага, или още по-лошо влиза вода, то влагата/водата е...т майката на тези пластмаси, и всичко отива по дяволите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване