Jump to content

Кого да слушам?


filio

Recommended Posts

Карам Ауди 80 1.8Е. Отидох за диагностика на двигател. Сервиза се намира в Дружба, зад представителството на Ауди. Bosh. Оставих им колата след два часа ми се обаждат, викат лоша работа. Отивам, тука нещо трака, казват. Това ти е бутало на двигателя, трябва да се отваря. Приготви си казват 1000 лв. за ремонт. На другия ден я грабвам и я закарвам в Студентски град. Пак Bosh пише на сервиза. Като минеш по малката уличка между посолствата, сервиза е точно на изхода на Симеоновско шосе. Не има казах диагнозата от другия сервиз. Едно младо момче гледа на компютара, вика тоя двигател е перфектен. Викам ами какво трака? Той я форсира малко, казва повдигачи. Хидравлични са и се износват, ама не е страшно, 90% от хората така си ги карат. Тогава му казах какво са ми казали от другия сервиз, той вика абсурд, ако имаше такова нещо компютъра щеше да покаже. Освен, че трака има ли някакви проблеми в поведението, обороти, мощност да губи? Викам няма. Вика, карай си я не се притесняваи, нищо и няма. ???? И аз сега на кого да вярвам и къде да ходя. Те може във всеки сервиз различни мнения да ми дават. Дайте акъл, моля!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това че на сервиза пише Бош, не ги прави автоматично най-великите. Разкажи по-подробно как, кога и на какви режими чука пущината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм "прост шофьор". Не разбирам. При форсиране чука. Чука така, че на мен никога не ми е правело впечатление, докато майстора не в първия сервиз не ми каза. Явно и този във втория не му обърна внимание, защото чак като му казах се заслуша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами след като си "прост" шофьор, няма да те вкарвам в играта "чуй това" и "направи това", защото явно няма да се оправиш. Съветвам те да потърсиш и трето мнение, без да споменаваш диагнозите на предишните.По принцип бутало/ бутален болт или биелен лагер/ чукат различно от повдигач.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във този случай е най-добре да се измери компресия за разлики между цилиндрите, а другата проверка ако евентуално е бутален болт се изключват кабелите на цилиндрите един по един - ако е от буталния болт спира чукането - ако си я карал доста време така най-вероятно е повдигачи, защото ако е от буталния болт досега да е надрала най-малкото цилиндър и съптветно компресията ще е ниска там. Дано съм помогнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчайте някой читав сервиз, където да ми кажат истинска диагноза! И тая цена от 1000 лв за бутало? На мен нещо не ми се връзва. За толкова пари двигателя ще сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, има ЦЯЛА тема с препоръчани сервизи, забодена НАЙ-горе. Освен това ако се разровиш малко ще прочетеш, че тук главно се препоръчват сервизите на Мишо, Ваското1 и Жоро.

Мое мнение е, че ти трябва поне още едно мнение от ЧИТАВ майстор. А на теб не ти е работа да си разбирач за да ти е в час колата - просто трябва да ходиш при верният майстор.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ето този сервиз на Бош аз препоръчвам(освен клубните майстори) и досега съм оставал винаги доволен от него - писал съм за него в препоръчани сервизи.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отговорите. Оказа се, че без да знам съм оцелил един от препоръчаните сервизи - този на ЮВЕ. Но като разрових форума за други мнения относно същия сервиз, срещнах и някои отрицателни.

Надявам се да са били прави, че са повдигачите. Мисля да отида в този бош до сточна гара, гледам че и него много го хвалят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...