Jump to content

Seat Ibiza 1.9 TDI


Recommended Posts

Продавам Сеат Ибиза :

Дата на производство: 2000 година
Тип двигател : дизелов, 1900 кубика            
Мощност    : 110 конски сили
Скоростна кутия    : Ръчна
Пробег : 173 734 км
Цвят : Тъмно син металик
Екстри : 4 ел. стъкла, климатроник, АBS, TCS (Traction control), халогени, централно заключване, аларма, лети джанти, хидравлика, стерео уредба, кожен салон, ел. огледала, подгрев на огледалата, ел. седалки.

Колата е купена от автокъща във Варна през 2009-та година на 144 000 км, което ще рече, че съм й навъртял малко над 30 000 км. През тези километри е обслужвана напълно редовно.

На 6-ти януари тази година маслото беше сменено като отново сложих Motul 5W-40. Заедно с моторното масло беше сменено и маслото на скоростната кутия, понеже това не го бях правил откакто съм купил колата. Естествено сменен и маслен филтър, а за свое успокоение съм сменил и горивния филтър, понеже имаше малко мехурчета въздух по маркуча :

5ujlnm.jpg

Скоро след това ми се разхлопа заден лагер, който бях сменял преди по-малко от 5000 км. Явно бях попаднал на менте, затова последва смяна със такъв на марката FAG :

IMG_20140116_192100.jpg

Коженият салон е свързан електрически и работи. Едната седалка е с пръсната опора от еърбег, понеже при първоначалните опити да се свърже се направи грешка. Затова и пръснатото е точно по шева и подлежи на поправка.

Поради опасенията на някои хора от ниското окачване колата вече е със стандартното "спортно" окачване с което я купих. В момента е достатъчно висока, не представлява трудност движението по цветущите варненски пътища.

Относно ремонти мога да кажа, че съм сменил температурен датчик, защото стрелката за загряване не искаше да се вдига. В момента е с този :

SAM_0101.jpg

Колата се кара с червен антифриз G12 на Fuchs.

Профилактично скоро чистих дебитомера със спрей за тази цел :

SAM_1121.jpg

Стига толкова за поддръжката. Преминавам към основните снимки :

SAM_1125.jpg
SAM_1126.jpg
SAM_1127.jpg
SAM_1128.jpg
SAM_1129.jpg
SAM_1130.jpg
SAM_1131.jpg
SAM_1132.jpg
SAM_1133.jpg

Към колата давам също така 4 летни Барум 195/50/15 с доста добър грайфер :

IMG_20140204_162225.jpg
IMG_20140204_162247.jpg

Смених си и гърнето като сложих отново оригиналното с което купих колата. На снимките може да видите и като цяло състоянието на генерацията, а то е перфектно без изгнило :

IMG_20140206_172833.jpg
IMG_20140206_172840.jpg

Колата има забележки по външния вид като повечето коли втора употреба: драскотини и паднал лак на предния капак :

SAM_1141.jpg
SAM_1142.jpg
SAM_1143.jpg
SAM_1144.jpg
DSC03580.jpg

През последните студени дни във Варна когато температурите бяха минусови нямах проблеми с паленето, единствено с размразяването на вратите. Доброто палене се дължи на акумулатора, който е:

SAM_1139.jpg

Задната чистачка съм я вземал от Голф 5 или Октавия, нямам спомен вече, но сега си върши идеално работата.
Моркова на щеката за маслото е сменян заедно с маслото, защото предния по не знам каква причина беше счупен.
Отпред до ЕГР клапата имам едно скъсано кабелче, което не знам за какво е. Работата на колата не ми се е повлияла по никаъв начин от това, като единствено има записана грешка именно за N239.
В единият ми халоген беше влязла вода и крушката е изгоряла. По-нататък планирам да видя откъде пропуска халогена и да го поправя, но исках просто да изтъкна причината за леко потъмнелия халоген.
Държа да отбележа за централния дисплей - работи перфектно и показва всякакви данни : средна скорост, среден разход, моментен разход, време след стартиране на двигателя, изминато разстояние както и индикация за почивка на всеки два часа.
Проблемът тук е енкодерът за усилване и намаляне - това е масов проблем на всички ибизи този модел и все още не съм видял такава с нормално работещо копче. Даже съм го сменял и с ново, но ефект нямаше - усилване и намаляне на музиката може да се прави, но е малко изнервящо.

Колата има пълно автокаско до ноември месец !! Не е на вноски, а платено наведнъж, тоест може да си покриете евентуални щети веднага.
Гражданска има до 25-ти февруари тази година, а прегледа е до ноември месец.

Това е общо взето, 100% съм пропуснал много неща, но останалото на място вече. Идваха хора на оглед, питаха ме разни неща - каквото мога обяснявам. Все пак не съм автомобилен майстор и не мога за всичко да дам обяснение.

Автомобилът се кара ежедневно из улиците на Варна, не стои прашясал на някой паркинг.

ЦЕНА : 3500 лева
Град : Варна
Телефон : 0 8 8 3 3 4 4 4 6 осем
скайп : steyn_
email : steyn.juventus@gmail.com

Бартери вече не се приемат, понеже съм капарирал Ауди.

Линкове към карс и мобиле:
http://www.mobile.bg/11391799811207530
http://www.cars.bg/c605761

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...