STEYN Публикувано 15 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 Продавам Сеат Ибиза :Дата на производство: 2000 годинаТип двигател : дизелов, 1900 кубика Мощност : 110 конски силиСкоростна кутия : РъчнаПробег : 173 734 кмЦвят : Тъмно син металикЕкстри : 4 ел. стъкла, климатроник, АBS, TCS (Traction control), халогени, централно заключване, аларма, лети джанти, хидравлика, стерео уредба, кожен салон, ел. огледала, подгрев на огледалата, ел. седалки.Колата е купена от автокъща във Варна през 2009-та година на 144 000 км, което ще рече, че съм й навъртял малко над 30 000 км. През тези километри е обслужвана напълно редовно.На 6-ти януари тази година маслото беше сменено като отново сложих Motul 5W-40. Заедно с моторното масло беше сменено и маслото на скоростната кутия, понеже това не го бях правил откакто съм купил колата. Естествено сменен и маслен филтър, а за свое успокоение съм сменил и горивния филтър, понеже имаше малко мехурчета въздух по маркуча :Скоро след това ми се разхлопа заден лагер, който бях сменял преди по-малко от 5000 км. Явно бях попаднал на менте, затова последва смяна със такъв на марката FAG :Коженият салон е свързан електрически и работи. Едната седалка е с пръсната опора от еърбег, понеже при първоначалните опити да се свърже се направи грешка. Затова и пръснатото е точно по шева и подлежи на поправка.Поради опасенията на някои хора от ниското окачване колата вече е със стандартното "спортно" окачване с което я купих. В момента е достатъчно висока, не представлява трудност движението по цветущите варненски пътища.Относно ремонти мога да кажа, че съм сменил температурен датчик, защото стрелката за загряване не искаше да се вдига. В момента е с този :Колата се кара с червен антифриз G12 на Fuchs.Профилактично скоро чистих дебитомера със спрей за тази цел :Стига толкова за поддръжката. Преминавам към основните снимки :Към колата давам също така 4 летни Барум 195/50/15 с доста добър грайфер :Смених си и гърнето като сложих отново оригиналното с което купих колата. На снимките може да видите и като цяло състоянието на генерацията, а то е перфектно без изгнило :Колата има забележки по външния вид като повечето коли втора употреба: драскотини и паднал лак на предния капак :През последните студени дни във Варна когато температурите бяха минусови нямах проблеми с паленето, единствено с размразяването на вратите. Доброто палене се дължи на акумулатора, който е:Задната чистачка съм я вземал от Голф 5 или Октавия, нямам спомен вече, но сега си върши идеално работата.Моркова на щеката за маслото е сменян заедно с маслото, защото предния по не знам каква причина беше счупен.Отпред до ЕГР клапата имам едно скъсано кабелче, което не знам за какво е. Работата на колата не ми се е повлияла по никаъв начин от това, като единствено има записана грешка именно за N239.В единият ми халоген беше влязла вода и крушката е изгоряла. По-нататък планирам да видя откъде пропуска халогена и да го поправя, но исках просто да изтъкна причината за леко потъмнелия халоген.Държа да отбележа за централния дисплей - работи перфектно и показва всякакви данни : средна скорост, среден разход, моментен разход, време след стартиране на двигателя, изминато разстояние както и индикация за почивка на всеки два часа.Проблемът тук е енкодерът за усилване и намаляне - това е масов проблем на всички ибизи този модел и все още не съм видял такава с нормално работещо копче. Даже съм го сменял и с ново, но ефект нямаше - усилване и намаляне на музиката може да се прави, но е малко изнервящо.Колата има пълно автокаско до ноември месец !! Не е на вноски, а платено наведнъж, тоест може да си покриете евентуални щети веднага.Гражданска има до 25-ти февруари тази година, а прегледа е до ноември месец.Това е общо взето, 100% съм пропуснал много неща, но останалото на място вече. Идваха хора на оглед, питаха ме разни неща - каквото мога обяснявам. Все пак не съм автомобилен майстор и не мога за всичко да дам обяснение.Автомобилът се кара ежедневно из улиците на Варна, не стои прашясал на някой паркинг.ЦЕНА : 3500 леваГрад : ВарнаТелефон : 0 8 8 3 3 4 4 4 6 осемскайп : steyn_email : steyn.juventus@gmail.comБартери вече не се приемат, понеже съм капарирал Ауди.Линкове към карс и мобиле:http://www.mobile.bg/11391799811207530http://www.cars.bg/c605761 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване