kostadyn Публикувано 11 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2006 Във връзка с едни проблеми по празния ход и т.н. сле ддиагностика и няколкократно замерване на различни датчици мисля че локализирах проблемите.Единият се оказа т.нар TPS - хвана го управлението на автоматика, докато за двигателя нямаше грешки.Неяснотата тук е че по описание (а и според майсторите) този датчик за този инжекцион дава инфо само за пълно натоварване/ празен ход.Тоест не е потенциометър. Да, но за автоматика датчикът е друг (с друг номер и още един кабел).Та се чудя това че е потециометър променя ли работата на ЕКУ -то, тоест чете ли то постоянно колко газ се подава (колко е отворена дроселната клапа) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
puhy Публикувано 11 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2006 Trottle Position Sensor ли ще рече това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostadyn Публикувано 11 Октомври 2006 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2006 Да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbogti Публикувано 15 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2006 TPS-ът е потенциометър и не можеш да го сбъркаш със системата с двете ключета, която се използва в по-старите инжекции, за да може компютърът да прецени дали педалът е в положение отпуснат или напълно отворен дросел. Казвам, че не може да се сбъркат, защото ТПС-ът е нашит на оста на дроселовата клапа - отдолу, а и ключетата се чуват как си цъкат. Имай впредвид, че ТПС помага на ЕКУ-то да обогати сместа при рязко ускорение и по принцип проблемът ще се изразява в по-мудно тръгване на колата, а не в каквото и да било друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostadyn Публикувано 15 Октомври 2006 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2006 TPS-ът е потенциометър и не можеш да го сбъркаш със системата с двете ключета, която се използва в по-старите инжекции, за да може компютърът да прецени дали педалът е в положение отпуснат или напълно отворен дросел. Казвам, че не може да се сбъркат, защото ТПС-ът е нашит на оста на дроселовата клапа - отдолу, а и ключетата се чуват как си цъкат. Имай впредвид, че ТПС помага на ЕКУ-то да обогати сместа при рязко ускорение и по принцип проблемът ще се изразява в по-мудно тръгване на колата, а не в каквото и да било друго. Ясно, но проблемът е в това че чета по мануалите, че КЕ-Мотроник няма TPSА освен по-мудното тръгване бърка и празния ход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts