novobraneca Публикувано 16 Март 2014 Доклад Share Публикувано 16 Март 2014 Здравейте,севтосах я и моята булка най-сетне...! Резултатът е добре спукан ляв стоп! Бихте ли ме посъветвали как да постъпя...цял нов стоп ли да търся, само пластмасата ли се сменя, с пълно каско ще ми го възстановят ли?Какъв е реда на възстановяване на хармонията по колата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 16 Март 2014 Доклад Share Публикувано 16 Март 2014 Трябва да отидеш на оглед и най вероятно ще ти го възстановят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 16 Март 2014 Доклад Share Публикувано 16 Март 2014 Дай снимка на стопа. Иначе процедурата с каското е: отиваш на оглед, записват щетата, плащат ти и ти си купуваш друг стоп. После като дойде време да я подновиш, понеже си регистрирал вреда ти вземат по голяма сума за каското. Ако обаче сам си поправиш вредата (която в твоят случай няма да е толкова скъпа и не им кажеш нищо и не претендираш за вреда) цената следващият път ще ти е същата. И все пак дай снимка на стопа ако може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
novobraneca Публикувано 16 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2014 (Редактирано) Х'ето го потърпевшия... Като го гледам, си мисля, че е можело да се постарая повече Редактирано 16 Март 2014 от novobraneca Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 16 Март 2014 Доклад Share Публикувано 16 Март 2014 Идеален е Ходи си заведи щета утре и ще ти го платят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 16 Март 2014 Доклад Share Публикувано 16 Март 2014 Отиваш пишеш протокол какво се е случило, снимат ти колата, до 14 дни ти плащат сумата за стопа. Ванка, до колкото знам аз цената за следващото каско се вдига след 3 изплатени щети(поне към Армеец). Иначе да знаеш, че след всяка щета ти спадат по 10% от крайната сума която по която е оценена щетата! Това важи за всички застрахователи, не само за Армеец Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 16 Март 2014 Доклад Share Публикувано 16 Март 2014 Еми не помня как беше точно щото аз така и не съм завеждал щета. Говоря по спомени от това което ми обясниха в самото начало. И все пак ако платят хубава пара добре дошло. И колега тоя стоп да не го изхвърлиш, като вземеш новия! Ако смяташ да го хвърляш ще ти дам адрес Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
novobraneca Публикувано 16 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2014 Адаш, ще те имам предвид! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 17 Март 2014 Доклад Share Публикувано 17 Март 2014 Да не отварям и аз нова тема... като е станало въпрос тука за каското.. Преди няколко месеца на един паркинг от много маневри .. се забих леко в един камион Резултата е че огънах капака на колата... много леко най-отпред.Вдлъбна се навътре и там където се огъна 7-8см падна боята.Какво мога да очаквам от Булстрад!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 17 Март 2014 Доклад Share Публикувано 17 Март 2014 Много зависи дали колата е Бентли или В3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 17 Март 2014 Доклад Share Публикувано 17 Март 2014 Венкста, както казах всичко се оценява по шлаке, очакваш цена на чисто нова боя и ремонт заради огънатия капак. Много внимателно гледай документите коя степен на щета ще ти напишат! Мен така ме цъкнаха за счупена очиларка, че била за ремонт, а тя беше директно за чисто нова... ама пак минах по тънката линия в крайна сметка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 17 Март 2014 Доклад Share Публикувано 17 Март 2014 Ми ако ти пишат пребоядисване на целия капак, ще ти платят повечко. Ако ще се боядисва с преливане (частично), не очаквай нещо сериозно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 17 Март 2014 Доклад Share Публикувано 17 Март 2014 Най-важното е винаги да си гледате документите преди да си тръгнете... ако има нещо да се преправя да се прави на момента.. защото тези които са ги сложили там все гледат и те да ви прекарат, да не сте на печалба вие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 18 Март 2014 Доклад Share Публикувано 18 Март 2014 Какво е това пребоядисване с преливане ?! По принцип какво би ми излязло ако отида да го оправя някъде (ориентировъчно) ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 18 Март 2014 Доклад Share Публикувано 18 Март 2014 Ами боядисването с преливане представлява частично боядисване на детайл. Примерно ти е сгънат предния калник откъм бронята и мигача, но назад всичко е здраво и няма грам охлузено. Изправят ти калника китосват го и след това боядисват само там където е китосано и съвсем малко от там където е оригиналната ти боя. Много е важно да се подбере точният цвят. И най важното е бояджията да е много добър в това което прави. Имай в предвид че много малко бояджии вече се навиват да правят това нещо. И в крайна сметка ако все още има разлика в боядисаното и небоядисаното едно пастиране и полиране на целия детайл оправя работата, но това в случай, че разликата е много малка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване