bkolev Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Здравейте колеги От 10 дни колата от време на време ( не всеки ден ) започна да прави мизерии предимно при потегляне, най-вече при първа предавка, но ми направи проблем веднъж и при 2-ра. Проблема се изразява в това, че като подам гас да тръгна, колата потегля и изведнъж оборотите от 1500 слизат на 900 и колата забива предница. Ако не натисна достатъчно бързо съединителя, колата изгасва. Ходих при майстора ми, който провери потенциометъра на газта ( той е ОК ), имаше съмнение и за дюза, като ми обясни да следя когато ми направи проблем дали ми светва ESP. Наблюдавах внимателно таблото, като ми прави проблема и не, не светва ESP-то. Погледнахме разпределителния вал, окабеляването на дюзите - всичко е ОК. В компютъра бе записана грешка за N239, но най-вероятно записва грешка като изгасне колата докато е в движение. Гледах доста в нет-а за този проблем и като цяло открих само една тема, в която не се казва нищо особено, което естествено ме притеснява Ако някой се е сблъсквал с това досадно нещо, ще бъда благодарен да го сподели с мен Благодаря предварително и хубав ден ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dondobri Публикувано 21 Май 2014 Доклад Share Публикувано 21 Май 2014 колега чак сега прочетох имах подобен проблем на единия от пасатите ,излезе ми клапата за мекото гасене на мотора,пробвай да я исключиш и да я оставиш на отворено ако е добре поне ще се насочиш към проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bkolev Публикувано 23 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2014 Къде се намира тя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dondobri Публикувано 23 Май 2014 Доклад Share Публикувано 23 Май 2014 https://www.google.bg/search?q=%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BF%D0%B0+%D0%B7%D0%B0+%D0%BC%D0%B5%D0%BA%D0%BE+%D0%B3%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=G3F_U734DerP0AXWz4DYCg&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=634#facrc=_&imgdii=_&imgrc=Lvc4wDt-eCJUaM%253A%3BM1TbTlZJCeS2tM%3Bhttp%253A%252F%252Fimg826.imageshack.us%252Fimg826%252F4319%252F20120611043.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.vwclub.bg%252Fforum%252Fviewtopic.php%253Ff%253D24%2526t%253D361276%3B800%3B600 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bkolev Публикувано 24 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2014 Абсолютно си прав колега ! Вчера ходих на майстор, който след доста мислене ми откачи маркучето за плавно гаснене и колата се оправи ! Обясни ми, че нямало смисъл да се занимавам да купувам нова клапа, но аз не съм на същото мнение. Ти купувал ли си клапата или си я оставил отворена ? Ако си я купувал горе долу какви парички е стъпила ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dondobri Публикувано 24 Май 2014 Доклад Share Публикувано 24 Май 2014 значи аз имах проблем с клапана който оправлява вакума към неяпросто изолирах това нещо малко се растриса като гасне ама нямах ядове с нея повече след това продадох колата и незная какво става след това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bkolev Публикувано 24 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2014 Странно... аз не намирам абсолютно никаква разлика в гасенето преди и сега. Както и да е. Благодаря отново за помощта Хубав уикенд ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dondobri Публикувано 24 Май 2014 Доклад Share Публикувано 24 Май 2014 благодаря,на мен беше почнал да ми се разбива маховика след като сложих доста добре напомпан софтуер и карах само на педала,можеби затова имаше разлика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bkolev Публикувано 30 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 Такаааа, и при мен започна да се усеща това притрисане, за което колегата казва в горния пост. На мен също ми е тръгнал маховика.., но за момента няма да го сменям. Някой дали има представа ако сменя този въпросен клапан за плавното гаснене, дали колата ще спре да забива. Гледам, че клапата се намира на самия ЕГР, та ми идва в главата и друга мисъл - да не би да има проблем и с ЕГР клапана. В момента и клапата и ЕГР-а са затапени, съответно на таблото ми бие грешка за чека (ваг-кома открива грешка в ЕГР - 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent ), което много ме дразни и искам да го оправя това нещо. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dondobri Публикувано 30 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 колега тука несъм компетентен за тази грешка която ти набива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване