feri Публикувано 26 Май 2014 Доклад Share Публикувано 26 Май 2014 Колеги здравейте.Искам да ви попитам какви са ви плочките за този карбуратор.Мойта е с отвор ф36мм това добре ли е.И още един въпрос тройника за реглаж на газта с един винт ли е или с два кое по добре според мен с един винт е по добре.Ето това е плочката.Кажете как е при вас ако има още коли с карбуратори от този тип.Предварително ви благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prodan Публикувано 29 Май 2014 Доклад Share Публикувано 29 Май 2014 (Редактирано) Здравейте, моята плочка е БРЦ поставена комплект газова БРЦ в Италия. Поставена е отгоре на карбуратора. Ако държиш ще ти сваля размера . Не знам да ли твоят модел плочка е по- добър или има някакви разлики в карбураторите ни. Представлява тръба с два щуцера отиващи на долу. На снимката долу ляво - не съм сигурен да ли е същият номер, защото щуцерите ми идват малко по в средата. Върви колата , държи си обороти стабилно . Тройника е с две кранчета. Редактирано 29 Май 2014 от prodan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feri Публикувано 29 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2014 Колега ако не ти представлява трудност виж размера да знам със сигурност иначе моя калбуратор е кейхин1 с ръчен смукач. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prodan Публикувано 30 Май 2014 Доклад Share Публикувано 30 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Моят е същият карбуратор с ръчен смукач. Кой точно размер искаш ф на тръбата предполагам. Височина на плочката мисля , че не е от значение защото е отгоре. Ако оцеля време да не вали утре ще измеря и ще направя снимки. Редактирано 1 Юни 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prodan Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 Малко се забавих колега. Отвора на плочката е 55 мм и се надява върху карбуратора от горе. Диаметър външен на щуцерите е около 10мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feri Публикувано 9 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2014 Малко се забавих колега. Отвора на плочката е 55 мм и се надява върху карбуратора от горе. Диаметър външен на щуцерите е около 10мм. Колега благодаря ти за снимките.Тръбичката на първата дроселна клапа не ти ли пречи на смукача като го дърпаш.И ако е възможно щом си от София да го погледна на жива как се е получило защото само такава плочка не съм слагал.Разхода как е на колата градско извън вървеж и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prodan Публикувано 9 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2014 Пратих ти координати на лично. Иначе с Люси от Орландовци я резнах ме и сега е добре. Той го забеляза ,че 3 мм не затваряше смукача.. Тези дни мисля да сменям гарнитура на капак на клапани и ще има достъп до нея . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prodan Публикувано 26 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2014 Ето нови снимки.Свалил съм размерите с шублер,но ме мързи да начертая читава схема. По каталог на Вюрт дават около литър по - малък разход на гориво с карбуратор Кейхин от другите модели. Газовата аз съм си я настройвал, ако имам газ анализатор ще си я направя перфектно. Не знам къде има читав газаджия и затова така си карам. Доволен съм. Влез ми в мненията май писах преди време ядовете с газаджия.Виж ми разхода.https://www.spritmonitor.de/en/overview/3-Audi/15-80.html?fueltype=3&vehicletype=1&constyear_s=1985&constyear_e=1989&power_s=61&power_e=71&gearing=1На мен колите винаги ми горят повече, явно стилът ми на шофиране е такъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване