Jump to content

АУДИ 90 2.3Е


DOBRINAK70

Recommended Posts

Здравеите колеги ,въпроса мие относно помпата за маслото за моита 90-ка ,смениха ми помпата в един сервиз в варна ,и слет година норм, работа мтказа да ми вдига маслото смених втора помпа от автоморга сложих я но и тя не покачва нищо нито смуче нито нищо та накрая реших да тонинговам и експериментирам с др помпа от вектра само че хидравлична за управлението та въпроса ми е кум всички ,може ли да се монтира на местото на компресора др помпа която да смуче маслото от картера и същевременно да го препраща през оригиналната помпа на двигатела през същата труба на оригиналната помпа на двигатела, идеята ми е такава- като се свърже смукатела на старата помпа към смукатела на допълнително монтираната помпа (от вектра) и исхода на доп.монтираната помпа да препраща маслото през помпата на двигатела през масл.филтър и т.н  тъи като оригиналната ми помпа се е скапала а новата ми е мн скъпа като цена е 5.40 лв купих втора употреба от др 90-ка но и тя не работи ако някои може да разбере идеята ми нека пише ще съм му благодарен ,вярвам че които има 90-тка петак ще ме разбере понеже на 80-тките и 90-тките помпите за маслото на двигат са различни и нема как да стане, пишете ако сте съгласни с моята тема а ако не сте..... ще експериментирам и ще пиша какво съм направил и естествено ще снимам всичко което съм направил  :zustimm:  :verweis:  :dance:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МИСЛЯ ЧЕ ПРОБЛЕМА ТИ НЕ Е В ПОМПАТА. ВЗЕМЕТЕ ГО ОГЛЕДАЙТЕ ОСНОВНО ТОЗИ ДВИГАТЕЛ. ИМАХ НА ВРЕМЕТО ПЕТАК ,МИНАХ МНОГО КИЛОМЕТРИ С НЕГО , НО ПРОБЛЕМ С ПОМПИ НЯМАХ. НЕМОГА ДА ПОВЯРВАМ ЧЕ ЗА 1 ГОДИНА ЩЕ СКАПИШ НОВА ПОМПА. КОЛКОТО ДО ПРИСПОСОБЛЕНИЯТА , АЗ ЛИЧНО СЪМ ЗА , НО НЕ И ЗА ТОВА. БИХ ОГЛЕДАЛ СМУКАТЕЛЯ ДА НЕ Е ЗАПУШЕН ИЛИ ПУКНАТ. ПРОВЕРКА НА МАГИСТРАЛИТЕ. ФИЛТЪРА  ИМА КАЛАПАН  КОЙТО МОЖЕ ДА Е ЗАСЕДНАЛА ( СЛУЧВАЛО МИ СЕ Е С ЧИСТО НОВ) .ОТ РЕМЪКА ДО ПОМПАТА ОГЛЕДАЙТЕ ВСИЧКИ ПРИВОДИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега тази хидравлична помпа ще я опечеш за норматив . в хидравликата няма такава температура каквато има в агргата. по добре е да ревизирате маслена магистрала включително основни и биелни лагери

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

остава пак помпата тъи като сме продухали всичко с компресор след това с нафта и всичко уж си е добре пръскалките на 4-ти и 5-ти цилиндър не бяха мн добре но слет като ги извадихме и по4истихме се оправиха а помпата я излъгахме принудително като и наляхме масло но на втория ден пак отказа ,а сега докато въртим на стартер тя нито засмуква нито нищо одвили сме и тоя щуцер за клапанчето с пружинката но пак нищо а по принцип поне тр малко от малко да засмучи пръста като запушим отвора за клапанчето  :huh:  :bia:



колега тази хидравлична помпа ще я опечеш за норматив . в хидравликата няма такава температура каквато има в агргата. по добре е да ревизирате маслена магистрала включително основни и биелни лагери

ами търсим за сега проблема но все още от никгде нищо ,уж всичко си е добре с изклиучение на тая помпа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другари колеги приятели и господа :-) днес успях да излъжа помпата и ми вдигна масло ,но за колко ще е така ,един господ знае ,утре ще завъртя пак на стартер и ще си проличи ,и благодарение на компресора стана работата инак щяхме да се мъчим пак като грешни дяволи  :nixweiss: ,за целта напълних маркуча на компресора с дв. масло и под налягане директно през щуцера за клапанчето ,слет което завинтих щуцера обратно ,завъртях на стартер и хоп маслото горе при разпред. вал ,слет това сложих капака и др-е джунджурии но не смогнах да сложа свещите и да пробвам да запаля,докарах белезите на шаибите за центровката и утре с божия помощ дано запали, разбира се ако не е отказало пак маслото да изкачи баирчето до разпр вал ,пойелавам наслука на всички с потърпевши с моя проблем, благодаря лично на колегата shturco за идеята с клапанчето и ако утре пак ми откаже пустата помпа навярно ще тр да търся друг или нов клапан ,лека и спок вечер на всички  :flehan:  :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не блокираш двигателя с тези доработки по мазилната система. Налягането на маслото трябва да е в определени граници - не е препоръчително да е по-високо от необходимото. Според мен ако можеше да се прави с външна помпа никой нямаше да я монтира вътре в картера. Едно скъсване на ремък или маркуч в движение и двигателя е „чао”. По-добре виж от къде идва проблема и си оправи колата както си е оригинално с маслената помпа. Маслената помпа е много важен агрегат и ако има проблем с нея се подменя с НОВА. Аз също мисля, че проблема може изобщо да не е в помпата, а в износени лагери на коляновия вал - от това да пада и налягането.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слава богу че не било от лагери ами от самото клапанче на помпата ,и явно е издишвало от някаде но сега си тръгна нормално вдига си маслото горе и през два дена три я въртя и маслото си се качва все едно не е правила проблеми ,но преди това още докато не ми качваше ,одвих щуцерчето извадих пружинката и мисля че маи клапана не го бях вадил и наместо щуцера навих една тръбичка с резба и към маркуча на компресора като преди това налях масло в него ,пуснах компресора и стана като инжекция като същевременно вартя и дигателя на стартер и взе че се получи :-) след това свалих маркуча и сложих пак пружинката и щуцера и докато завъртях и маслото си тръгна нормално ,е за сега още не ми е отказало тва но не знам занапред от три дни не бях вартял и днес докато завартях на стартер и отново си дигна маслото нормално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...