-
Content Count
15,112 -
Joined
-
Days Won
5
About VBI
-
Rank
User
- Birthday 10/21/1971
Друго
-
Kaра
A64F 3.0Q/A4B7 1.8TQ
Контакти
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Gender
Мъж
-
Location
София
-
Interests
китайски технологии ...
Recent Profile Visitors
16,053 profile views
-
Мисля, че не, не и заводски с кодиране. Другия вариант е да се кодират с DRL, но не знам какви са фаровете в момента. DRL-a пак ще светва с даването на "контакт" обаче. Някакъв вариант е да се монтират допълнителни LED DRL, които вече ще могат да се направят да светват при запален двигател примерно, а не само при подаване на "контакт".
-
Нито едно релетата на схемата по-горе не е за стартера. Ако си минал от автоматична на ръчна скоростна кутия е останал отворен датчика/бутона за селектора за P и N и затова не задейства релето на стартера (мисли че си на скорост). Единия вариант е да дадеш на късо двата кабела за положението на селектора, а другия начин е да извадиш релето за блокировката на стартера и да му окъсиш с мостче превключващите контакти. Къде обаче е въпросното реле на С5 нямам идея. Ако някой има схема на релетата може да се види кое е търсеното реле.
-
Виж какви грешки има в контролера на двигателя.
-
Не, кодирането зависи от това какво имаш инсталирано на колата, но информацията я има на лепенката при резервната гума. Там по кодовете може да се ориентираш за типа спирачки и т.н. и да ги вкараш при кодировката на новия модул. Ако имаш стари логове на VAG-COM на ABS модула може да видиш дали я няма записана кодировката.
-
Вероятно трябва да се смени или ремонтира ABS модула - има доста теми по въпроса тук във форума.
-
Реално датчиците на Хол си ги има за всяка позиция на тази платка, но те са само информативни за кутията в кое положение се намира лоста горе на селектора. Самия лост е свързан механично чрез жило към скоростната кутия и вътре си има датчик, който следи за положението, което е зададено за самите скорости и отделно механично избира P, R, N, D, S. Затова ако има разлика горе на селектора и долу в кутията се записва грешка, но в твоя случай е за липсващ сигнал, за което причина може да е клеясал куплунг на скоростната кутия. Вече на коя скорост ще е кутията компа управлява чрез соленоидите. Компа и соленоидите, както и част от датчиците са вътре в самата скоростна кутия, а комуникацията ѝ с останалата периферия - двигател, АБС и т.н става по CAN шината, която също влиза през въпросния куплунг вътре в кутията. Така че пробвай с почистване на куплунга на скоростната кутия, огледай го за корозия.
-
Почисти куплунга на скоростната кутия на първо време и изтрий грешката - не е свързана с платката на селектора, а с липсващ сигнал към скоростите.
-
Първо за каква кола става въпрос? Трябва да видиш кой номер е твоя модул и дали поддържа преден и заден парктроник - някъде във форума бяха изброени всички номера кой какво поддържа.
-
Дай точния номер на грешката, защото проблема може да е в датчика на селектора в самата скоростна кутия, както беше при мен например или във връзката между въпросната платка и компа на скоростната кутия. Почистете куплунга на скоростната кутия долу с контактен спрей и се опитайте да изтриете грешката. Иначе на платката от снимката обикновено проблема е в магнитите на селектора (не в самата платка) - лекото им разместване оказва същото влияние, поне това което съм чел по другите форуми.
-
Извади куплунга на казанчето отдолу и трябва да светне - това за проверка на самата индикация. По принцип казанчето остава почти празно, когато светва. При теб на запален двигател може би още е минавал антифриз през датчика и затова не е показвал все още. Самия датчик по спомен са 2 "игли", които мерят съпротивление на антифриза. Датчика се сменя трудно в предвид, че е отдолу и може да протече защото казанчето малко или много си е променило размера заради годинките и стареенето на пластмасата, дори и да си сложил нов О-пръстен. Ако се съмняваш в датчика най-добре е да смениш цялото казанче в комплект с датчика - оригиналното е 50-60лв. Купувай само оригинално ако мислиш да го сменяш.
-
Ако пуши бяло и намалява нивото на антифриза може да е проблем с гарнитурата на главата на въпросния цилиндър или пукнатина в самата глава. Ако е много малка може да "закисва" от време на време и затова и проблема да е от време на време. Хубаво е да се провери в сервиз с лакмус за изгорели газове в охладителната система.
-
По принцип за тези коли се слага аларма с CAN шина по която се управлява всичко (централно и т.н.) и взима сигнал за капаци/врати по нея. По-добре се ориентирай към такъв тип аларма. Не е невъзможно слагане на обикновена аларма, но е свързана с много рязане и прозвъняване, а и трябва да се внимава да не изгори някой електронен модул по време на свързването.
-
Проблема вероятно е в маховика щом трака. От лагера ще вие при натиснат съединител.