VBI

Audi Club BG Member
  • Content Count

    15,227
  • Joined

  • Days Won

    5

About VBI

  • Rank
    User
  • Birthday 10/21/1971

Друго

  • Kaра
    A6C6 3.0iQ/JeepGC3.6

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    София
  • Interests
    китайски технологии ...

Recent Profile Visitors

16,894 profile views
  1. И внимавай с височината на акумулатора защото е монтиран под задната седалка и ако е по-висок може да опре и да даде "на късо"! Акумулатор само по каталог както пише колегата по-горе.
  2. Вероятно дебитомера е за смяна, пробвай първо с почистването му с контактен спрей и огледай около него да няма нещо хлабаво по маркучите и да смуче въздух. Почисти и огледай куплунга му да не е клеясал или да има прекъснат кабел. С VCDS може да се види какви единици въздух дава като стойности при пълно натоварване на двигателя (педала на газта до долу, на 3-та скорост). Всички замервания се правят само на бензин. От неизправност в дебитомера също ще дава грешки в ESP/ABS.
  3. Ако го няма ново и 2-ра употреба ще свърши работа, но с нови О-пръстени за да не смуче въздух покрай него.
  4. Няма нещо по-особено при смяната им, освен че трябва задължително да се сменят и гумените О-пръстени на всяка дюза за да не смуче въздух. Също така понякога е пукнато/счупено леглото на дюзата (прилича на бакелит като материал) и в този случай трябва да се смени и то заедно с О-пръстените му. Иначе първо отвиваш/разхлабваш от главата на инжекциона щуцера на тръбичката на съответната дюза, за да падне налягането на бензина (внимавай, че пръска бензин във всички посоки да не стане пожар или да ти пръсне бензин в окото!) и изваждаш нагоре самата дюза с армирания маркуч (внимавай да не пречупиш/скъсаш армирания маркуч към дюзата!). После развиваш армирания маркуч от дюзата и слагаш новата дюза - трябва да влезе добре на мястото си. След като смени всички дюзи може да се наложи обезвъздушаване на главата на инжекциона и повечко въртене докато не напълни главата на инжекциона, армираните тръбички и самите дюзи. Задължително при първо палене трябва да има някой да гледа да не текне бензин покрай дихтунките на щуцерите на главата на инжекциона или на самите дюзи отгоре и ако трябва да се притегнат още. Много трябва да се внимава да не се запали бензина от цигара или друго! Първия път ще запали доста трудно. Ако си въртял преди това реглажа на сместа на главата на инжекциона може да се наложи да се центрова отново. Ако не се чувстваш сигурен е по-добре да я закараш в сервиз, където са наясно с механичния инжекцион, да не стане така, че да не можеш да запалиш след смяната на дюзите.
  5. @ники 125кс. Може би и лагера е за смяна тогава
  6. Не се сменят реглажните пластини, просто с тях се регулира хлабината на конусовидния лагер на диференциала. Лагерите би трябвало да се продават отделно защото са отделна позиция на схемата. Все пак от хлабави/износени предни лагери може по-скоро да има шум/виене или леко "цъкване" при потегляне, но не и вибрации мисля защото от центробежната сила на въртене застават в определено положение и луфта намалява, особено при натоварване или връщане на газта . Обикновено винаги има малък луфт на фланците на полуоските - вече ако луфта е много голям или се чува виене от диференциала в един момент ще почне да пропуска и диференциално масло през семеринга на лагера и са си за смяна.
  7. Ако сменяш компа на скоростната кутия трябва да ходиш до Порше да му махнат Component Protection иначе ще дава на дисплея съобщение SAFE и ще работи само на 3-та скорост. Най-добре прати твоя комп на МиД авто Варна за да го оправят.
  8. Има капак отстрани на кутията и може да се извади диференциала заедно с лагерите за полуоските (като се свалят "чашките" на полуоските първо). Сега дали може на място (без сваляне на кутията) или само да се откачи от тампоните кутията зависи от мястото отстрани.
  9. Там има конусен лагер, който вероятно е за смяна. Смени и семеринга пред него за да не почне да тече масло после. Хубаво е да се сменят лагерите от двете страни на диференциала. Също така има едни пластини с които се прави реглаж на луфта на въпросните лагери - този, който ги сменя трябва да знае какво прави.
  10. Според мен е точно от т-датчика, който показва -50С. Виж да не му е скъсан кабела или клеясала буксата. При показания -50С няма да работи климатика и няма да запише грешка.
  11. Провери предпазителите, сигурно е изгорял този за климатика
  12. VBI

    Audi Q5 MMI Language

    Така като гледам е на руски език, но ако не става през менюто ще ти трябва VCDS за да си смениш езика през диагностичната букса в контролера на MMI.
  13. VBI

    Audi Q5 MMI Language

    Все пак коя версия и тип е MMI ? Другото е да се влезе с VCDS в MMI и да се кодира език "английски". После рестарт на MMI и би трябвало да се оправи.
  14. VBI

    Audi Q5 MMI Language

    Зависи какъв тип MMI е - 2G, 3G? Във всички в менюто има избор на език - просто с гугъл транслейт трябва да погледнеш на полски как е смяна на езика и да го намериш в менюто.
  15. Ако намериш дупчицата може да разтопиш пластмасата около нея с поялник и така да го залепиш.