VBI

Audi Club BG Member
  • Content Count

    15,112
  • Joined

  • Days Won

    5

About VBI

  • Rank
    User
  • Birthday 10/21/1971

Друго

  • Kaра
    A64F 3.0Q/A4B7 1.8TQ

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    София
  • Interests
    китайски технологии ...

Recent Profile Visitors

16,053 profile views
  1. Не, няма никаква разлика дали ще ги включваш ръчно или ще се включват автоматично на "контакт".
  2. Мисля, че не, не и заводски с кодиране. Другия вариант е да се кодират с DRL, но не знам какви са фаровете в момента. DRL-a пак ще светва с даването на "контакт" обаче. Някакъв вариант е да се монтират допълнителни LED DRL, които вече ще могат да се направят да светват при запален двигател примерно, а не само при подаване на "контакт".
  3. Нито едно релетата на схемата по-горе не е за стартера. Ако си минал от автоматична на ръчна скоростна кутия е останал отворен датчика/бутона за селектора за P и N и затова не задейства релето на стартера (мисли че си на скорост). Единия вариант е да дадеш на късо двата кабела за положението на селектора, а другия начин е да извадиш релето за блокировката на стартера и да му окъсиш с мостче превключващите контакти. Къде обаче е въпросното реле на С5 нямам идея. Ако някой има схема на релетата може да се види кое е търсеното реле.
  4. Виж какви грешки има в контролера на двигателя.
  5. Не, кодирането зависи от това какво имаш инсталирано на колата, но информацията я има на лепенката при резервната гума. Там по кодовете може да се ориентираш за типа спирачки и т.н. и да ги вкараш при кодировката на новия модул. Ако имаш стари логове на VAG-COM на ABS модула може да видиш дали я няма записана кодировката.
  6. Вероятно трябва да се смени или ремонтира ABS модула - има доста теми по въпроса тук във форума.
  7. Реално датчиците на Хол си ги има за всяка позиция на тази платка, но те са само информативни за кутията в кое положение се намира лоста горе на селектора. Самия лост е свързан механично чрез жило към скоростната кутия и вътре си има датчик, който следи за положението, което е зададено за самите скорости и отделно механично избира P, R, N, D, S. Затова ако има разлика горе на селектора и долу в кутията се записва грешка, но в твоя случай е за липсващ сигнал, за което причина може да е клеясал куплунг на скоростната кутия. Вече на коя скорост ще е кутията компа управлява чрез соленоидите. Компа и соленоидите, както и част от датчиците са вътре в самата скоростна кутия, а комуникацията ѝ с останалата периферия - двигател, АБС и т.н става по CAN шината, която също влиза през въпросния куплунг вътре в кутията. Така че пробвай с почистване на куплунга на скоростната кутия, огледай го за корозия.
  8. Почисти куплунга на скоростната кутия на първо време и изтрий грешката - не е свързана с платката на селектора, а с липсващ сигнал към скоростите.
  9. Първо за каква кола става въпрос? Трябва да видиш кой номер е твоя модул и дали поддържа преден и заден парктроник - някъде във форума бяха изброени всички номера кой какво поддържа.
  10. Дай точния номер на грешката, защото проблема може да е в датчика на селектора в самата скоростна кутия, както беше при мен например или във връзката между въпросната платка и компа на скоростната кутия. Почистете куплунга на скоростната кутия долу с контактен спрей и се опитайте да изтриете грешката. Иначе на платката от снимката обикновено проблема е в магнитите на селектора (не в самата платка) - лекото им разместване оказва същото влияние, поне това което съм чел по другите форуми.
  11. Извади куплунга на казанчето отдолу и трябва да светне - това за проверка на самата индикация. По принцип казанчето остава почти празно, когато светва. При теб на запален двигател може би още е минавал антифриз през датчика и затова не е показвал все още. Самия датчик по спомен са 2 "игли", които мерят съпротивление на антифриза. Датчика се сменя трудно в предвид, че е отдолу и може да протече защото казанчето малко или много си е променило размера заради годинките и стареенето на пластмасата, дори и да си сложил нов О-пръстен. Ако се съмняваш в датчика най-добре е да смениш цялото казанче в комплект с датчика - оригиналното е 50-60лв. Купувай само оригинално ако мислиш да го сменяш.
  12. Ако пуши бяло и намалява нивото на антифриза може да е проблем с гарнитурата на главата на въпросния цилиндър или пукнатина в самата глава. Ако е много малка може да "закисва" от време на време и затова и проблема да е от време на време. Хубаво е да се провери в сервиз с лакмус за изгорели газове в охладителната система.
  13. По принцип за тези коли се слага аларма с CAN шина по която се управлява всичко (централно и т.н.) и взима сигнал за капаци/врати по нея. По-добре се ориентирай към такъв тип аларма. Не е невъзможно слагане на обикновена аларма, но е свързана с много рязане и прозвъняване, а и трябва да се внимава да не изгори някой електронен модул по време на свързването.
  14. Проблема вероятно е в маховика щом трака. От лагера ще вие при натиснат съединител.