Jump to content

VBI

Audi Club BG Member
  • Posts

    15,312
  • Joined

About VBI

  • Birthday 10/21/1971

Друго

  • Kaра
    A6C6 3.0iQ/JeepGC3.6

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    София
  • Interests
    китайски технологии ...

Recent Profile Visitors

19,887 profile views

VBI's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

7

Community Answers

  1. Най-добре е да сложиш универсален катализатор - без него трудно ще минеш, просто много са затегнати правилата. Един съвет от мен, преди да влезеш в канала за прегледа мини на бензин и не казвай, че имаш газ.
  2. Възможно е да е от катализатора, няма да от къде другаде да има запушване и да загрява толкова много турбината
  3. Вероятно горна (на педала) или долна помпа (в скоростите) са за ремонт/смяна.
  4. Да, тези петна са от теч на антифриз, обърни внимание на втората снимка - оттам вероятно е теча, някъде отгоре, вижда се голямо петно.
  5. Изгоря и 2-та крушка (на десния фар), така че смених и нея. Всъщност не горят самите крушки, а драйверите им. Така, че средно 4 години е добро постижение за LED крушка. Сега ще видим новите колко ще изкарат .
  6. Пуска повече гориво заради регенерацията, което не успява да изгори и малка част от него минава покрай сегментите на буталото и цилиндъра и слиза в картера. Смесва се с маслото и се вдига нивото му.
  7. Да не би да са за смяна гарнитурите на капаците на клапаните - може да се стича капка масло, която пада на генерацията и пуши?
  8. Това, което пишат по англоезичните форуми е или повредени/замърсени бензинови инжектори или смуче въздух от някъде. Обикновено смуче въздух от всмукателния колектор (на две части е и се изкривява от високата температура) или от картерната вентилация - маркуч, клапан или друго.
  9. На D3S/D2S/D1S LED крушките след като се монтират във фара и преди да се затвори капачката отзад трябва да им се регулира фокуса за да е правилна линията на светлинния поток. За целта тези крушки са направени да се въртят вътре в самия цокъл - просто се завъртат бавно докато не стане отрязана черта отгоре.
  10. @venko74 Компа хваща ако не върти помпата и набива грешка, но просто може да е изгоряла и затова да не върти - както се случи при мен, но парното си духаше яко топло и без нея.
  11. Не записва от въздух в системата, просто не топли както трябва. Помпата дори и да не работи ако е обезвъздушена системата, парното топли както трябва.
  12. Няма как софтуерно да се изключи чек-а за да не дава грешки. Явно LED крушките са неподходящи. Вариант е вътре в багажника на кората, да закрепиш допълнителен плафон с обикновена крушка, който да се захранва от осветлението на задния номер. Така хем ще свети в багажника по-силно, хем няма да дава грешки. Аз така съм го направил на А6-цата от доста години и всичко е наред.
  13. Нормално е, докато е пуснат климатика ел. перката да върти постоянно, като натиснеш ECON спираш климатика и съответно спира да върти и ел. перка.
  14. Изгорял предпазител за часовника и зануляването, а относно силата на светене - завърти потенциометъра, може да е сложен на минимум.
×
×
  • Create New...