Jump to content

VBI

Член на Ауди Клуб България
  • Мнения

    15249
  • Присъединил/а се

Относно VBI

  • Рожден ден 21.10.1971

Друго

  • Kaра
    A6C6 3.0iQ/JeepGC3.6

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София
  • Интереси
    китайски технологии ...

Последни посетители

17488 профилни разглеждания

VBI's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

7

Community Answers

  1. Мисля, че няма на А4 В6, на моето А4 В7 също нямаше. Просто сменяш акумулатора. Ако колата ти е в гараж се продават в алито устройства, които са за поддържане на акумулатори по време на дълъг престой - 40-50лв са и вършат работа. Оставаш го включено към акумулатора и го поддържа жив без да го презарежда. "Accumulator maintainer" мисля му беше името, аз лично съм много доволен как работи и не го мисля акумулатора ако се налага дълго да не се кара някоя от колите.
  2. Обикновено лазера заминава и не чете дисковете - лазера се продава отделно, виж във форума има тема със снимки. Самите дискове с картите се записват по специален начин на много ниска скорост - има доста информация във форума по този въпрос. Също така последните карти за тези навигации са от 2019г. и не знам дали въобще си струва да се поправя навигацията.
  3. @Diido0 Светят перфектно, не дават грешки, никакви проблеми нямам с тях от както са монтирани. Ако си взел "читава" марка - няма да имаш проблеми .
  4. Питай в сервиз 6 плюс, до Практикер в Люлин е.
  5. При смяна на помпа задължително се сменя и горивния филтър защото ако е запушен може да изгори новата бензинова помпа. Дори първо се сменя горивния филтър и ако след това налягането от помпата е ниско се сменя и горивната помпа.
  6. VBI

    80 Б4 АБК не пали

    Щом изчезва искрата при въртене, това е най-вероятния проблем.
  7. VBI

    Вибрации на място

    @mitakaaa19 Все пак първо провери за грешки в двигателя и скоростите за да не сменяш залудо здрави части, огледай и меките връзки на генерацията.
  8. VBI

    Вибрации на място

    Може да не е от скоростите, а от тампон на двигателя примерно , закарай я първо в сервиз да на оглед. Виж дали има грешки в контролера на двигателя и на скоростите.
  9. Виж първо какви грешки има записани в контролера на скоростите за да те насочи какво има за ремонт. Само със смяна на масло и филтър едва ли ще се оправи.
  10. Провери да не презарежда алтернатора и от това да гори бобината.
  11. Просто като сложиш новите крушки, ги завърташ докато на къси светлини не стане идеална линията.
  12. Закарай я в сервиз да измерят за газове в охладителната система - веднага ше се разбере дали надува от това.
  13. @royce Дай линк към гумите с които караш. На много места пишат, че при ниски скорости са ОК, но после стават шумни. А на някои All terrain гуми действително не може да се направи баланс и при високи скорости колата става нестабилна. Поне това съм чел по американските форуми, когато си избират гуми за джипките.
  14. Пулсирането на лампите при подаване на газ е сигнал за проблем с алтернатора - реле-регулатор, диоден блок или намотка. Може да презарежда от време на време и да почнат да горят и други работи.
  15. Това маркуче е за картерната вентилация - ако е сцепено или напукано може да играят ниските обороти.
×
×
  • Create New...