Jump to content

VBI

Член на Ауди Клуб България
  • Мнения

    15319
  • Присъединил/а се

Относно VBI

  • Рожден ден 21.10.1971

Друго

  • Kaра
    A6C6 3.0iQ/JeepGC3.6

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София
  • Интереси
    китайски технологии ...

Последни посетители

20129 профилни разглеждания

VBI's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

7

Community Answers

  1. Търся моторче за предни чистачки без механизъм на Audi 80 B4, по възможност ново.
  2. Може да има сцепена тръбичка или гумен тройник и като надува (заключва) да изпуска, а като заключваш (свива се) няма пропуск на вакуум и заключва. Най-лесната проверка е да откачиш компресорчето на централното и с уста за засмукваш и после да надуваш в тръбичката за да видиш дали изпуска отнякъде. Обикновено, ако проблема не е в някоя от бравите на вратите (сцепена мембрана) е от гумените тройници покрай вратите и отзад, където вървят и се разклоняват тръбичките на централното.
  3. Да не би да си кодирал нещо по компа на колата и да си пуснал автоматичните фарове и понеже не намира модулите да дава тази грешка? Самите грешки са непостоянни, т.е. ту ги има ту не щом пише "intermittent"
  4. Обикновено на 4Ф-ките им тракат задните спирачни апарати, увери се от къде точно трака. При леко натискане на спирачките тракането трябва да изчезва ако проблема е от спирачните апарати.
  5. Просто трябва да се провери в друг ел. сервиз и по-важното е като се свали моторчето от предните чистачки да му се подаде външно захранване (не от колата) за да се види дали ще завърти - може да е изгоряло, да са нагорели пистите вътре или да са му свършили четките. Предполагам, че другото моторче, което сте слагали за проба също не е ново и не се знае дали е изправно. Вече ако е сигурно, че моторчето за предните чистачки е изправно се гледа модула, който ги управлява - да не е откачен/клеясал кабел на куплунга или друго.
  6. Грешката, която дава е за проблем на левия и десния модул за управление на автоматичните фарове - т.е. самите фарове ще си светят, но вероятно няма да се пускат автоматично. Също така от типа на самата грешка излиза, че няма захранване към модулите - погледни им куплунзите и виж дали не им е изгорял предпазителя.
  7. Аз лично не съм, но не виждам и причина. Ако се вдигне версията на Андроида освен евентуални проблеми със съвместимост с електрониката на колата най-вероятно ще се забави и самата мултимедия. Новите версии на андроид искат повечко рам, по-бързи процесори и повече вградена памет за да може да се инсталира.
  8. Най-добре е да сложиш универсален катализатор - без него трудно ще минеш, просто много са затегнати правилата. Един съвет от мен, преди да влезеш в канала за прегледа мини на бензин и не казвай, че имаш газ.
  9. VBI

    1.8Т АЕБ Турбо

    Възможно е да е от катализатора, няма да от къде другаде да има запушване и да загрява толкова много турбината
  10. Вероятно горна (на педала) или долна помпа (в скоростите) са за ремонт/смяна.
  11. VBI

    Петна по маркучи

    Да, тези петна са от теч на антифриз, обърни внимание на втората снимка - оттам вероятно е теча, някъде отгоре, вижда се голямо петно.
  12. Изгоря и 2-та крушка (на десния фар), така че смених и нея. Всъщност не горят самите крушки, а драйверите им. Така, че средно 4 години е добро постижение за LED крушка. Сега ще видим новите колко ще изкарат .
  13. VBI

    Ниво на маслото

    Пуска повече гориво заради регенерацията, което не успява да изгори и малка част от него минава покрай сегментите на буталото и цилиндъра и слиза в картера. Смесва се с маслото и се вдига нивото му.
  14. Да не би да са за смяна гарнитурите на капаците на клапаните - може да се стича капка масло, която пада на генерацията и пуши?
×
×
  • Create New...