Jump to content

VBI

Член на Ауди Клуб България
  • Мнения

    15297
  • Присъединил/а се

Относно VBI

  • Рожден ден 21.10.1971

Друго

  • Kaра
    A6C6 3.0iQ/JeepGC3.6

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София
  • Интереси
    китайски технологии ...

Последни посетители

19023 профилни разглеждания

VBI's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

7

Community Answers

  1. Проблема вероятно е повредена акумулаторна батерия на сирената, а не в самата аларма. Има доста теми със снимки в нет-а по въпроса.
  2. На отделен бушон е всяко, просто трябва да му сложиш и оптична тапа, както писах по-рано.
  3. Изолирай го и виж, другия вариант е да му извадиш и бушона (отзад вдясно зад кората на багажника се намира) освен оптичната тапа за да си сигурен, че е от него.
  4. Опитай се да изправиш клапата и да настроиш мех. инжекцион - има цяла тема със снимки как става. При теб вероятно само с изправяне на клапата и поставянето ѝ на точното място ще се оправят нещата. Другото е да провериш да не се е сцепил/скъсал гофрирания маркуч или нещо около него - при най-малък пропуск на въздух няма да работи и пали на бензин. Относно гърмежите на газ е важно къде точно е вързана газта - преди клапата или на дросела. И в двата случая трябва добра настройка на газта за да не гърми. Обикновено освен от свещи/кабели/бобина/палец може да гърми и от бедна смес. Ако газта е закачена директно на дроселовата клапа е хубаво преди нея да се сложи клапа, която да отваря при гърмене за да не поврежда мех. инжекцион.
  5. Поне напиши какъв е проблема ...
  6. VBI

    Проблем с MMI 2, Audi A6, 4F, C6

    @OvivO При мен директно спря звука навремето като ъпдейтвах до 5570 и се наложи премахване на СР за да заработи отново.
  7. VBI

    Проблем с MMI 2, Audi A6, 4F, C6

    След ъпдейт понякога се включва Component Protection (CP) и изчезва звука. Виж дали имаш грешки за СР и ако има трябва да отидеш да ти го махнат.
  8. Вчера смених LED крушките защото шофьорската почна да дава грешка и да гаси фара. Оказа се, че самата LED крушка е здрава, но драйвера ѝ (жълтата кутийка на снимката) се е повредил - вижда се, леко стопено на едно място. Така че крушките изкараха малко повече от 3 години и половина. Поръчах от Тему тези LED D2S XsTORM . Отзивите са добри и в Тему и в Алиекспрес. Засега смених само тази на шофьорския фар за да видя дали ще изгори скоро и дясната крушка. Новите LED крушки са с светодиоди от двете страни и нямат външен драйвер. Ще видим как ще светят и колко ще изкарат.
  9. Щом грее от страна на шината, значи там е слаба връзката - сменете кабела или самата кабелна обувка към шината.
  10. Това са дневните светлини ако фара е без LED отдолу, може да не са пуснати/кодирани.
  11. Вземи си 2-ра употреба калник и броня и ги пребоядисай. Китайските калници нямат покритие и ръждясват след 1-2 години, а броните са твърди и се пукат от най-малкия натиск. Твоята броня може да се оправи без проблем, калника също не е много зле.
  12. Виж в някой ТВ сервиз дали не могат да го оправят.
  13. Благодаря за инфото, това е почти класически климатик с ел. компресор (не е на ремък) - интересно решение за кола без климатик .
  14. @TStanim Пусни линк на този електрически климатик, интересно е да се види какво представлява.
  15. VBI

    Проблем с мигачи

    Може би пак е релето, особено ако е сменяно с 2-ра употреба.
×
×
  • Create New...