Jump to content

VBI

Член на Ауди Клуб България
  • Мнения

    15244
  • Присъединил/а се

Относно VBI

  • Рожден ден 21.10.1971

Друго

  • Kaра
    A6C6 3.0iQ/JeepGC3.6

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София
  • Интереси
    китайски технологии ...

Последни посетители

17454 профилни разглеждания

VBI's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

7

Community Answers

  1. VBI

    80 Б4 АБК не пали

    Щом изчезва искрата при въртене, това е най-вероятния проблем.
  2. VBI

    Вибрации на място

    @mitakaaa19 Все пак първо провери за грешки в двигателя и скоростите за да не сменяш залудо здрави части, огледай и меките връзки на генерацията.
  3. VBI

    Вибрации на място

    Може да не е от скоростите, а от тампон на двигателя примерно , закарай я първо в сервиз да на оглед. Виж дали има грешки в контролера на двигателя и на скоростите.
  4. Виж първо какви грешки има записани в контролера на скоростите за да те насочи какво има за ремонт. Само със смяна на масло и филтър едва ли ще се оправи.
  5. Провери да не презарежда алтернатора и от това да гори бобината.
  6. Просто като сложиш новите крушки, ги завърташ докато на къси светлини не стане идеална линията.
  7. Закарай я в сервиз да измерят за газове в охладителната система - веднага ше се разбере дали надува от това.
  8. @royce Дай линк към гумите с които караш. На много места пишат, че при ниски скорости са ОК, но после стават шумни. А на някои All terrain гуми действително не може да се направи баланс и при високи скорости колата става нестабилна. Поне това съм чел по американските форуми, когато си избират гуми за джипките.
  9. Пулсирането на лампите при подаване на газ е сигнал за проблем с алтернатора - реле-регулатор, диоден блок или намотка. Може да презарежда от време на време и да почнат да горят и други работи.
  10. Това маркуче е за картерната вентилация - ако е сцепено или напукано може да играят ниските обороти.
  11. Въпроса е предния тампон да не опира в планката защото ще има вибрации. Разхлаби му планката и я регулирай да е на еднакво разстояние от тампона (крушата както му викат) без да опира.
  12. Закарай я в сервиз да проверят за изгорели газове в антифриза с лакмус. Може да има микропукнатина в главата, която да се затваря като загрее заради разширението.
  13. Провери релето на бензиновата помпа за нагар или "студени спойки".
  14. Провери си кабела между задния капак и колата - може да е почнал да се къса на сгъвката. Обикновено проблема е в него. Другото е да не дават добър контакт буксите/чинчовете на камерата - напръскай ги с контактен спрей.
  15. Може да е от лагер на главина (ако е като виене/стържене) - щом е при завой надясно вероятно ще е левия лагер на главината. Все пак е хубаво да се сменят и двата защото обикновено след известно време почва да шуми и другия лагер.
×
×
  • Create New...