VBI

Audi Club BG Member
  • Content Count

    14,746
  • Joined

  • Days Won

    5

About VBI

  • Rank
    User
  • Birthday 10/21/1971

Друго

  • Kaра
    A64F 3.0Q/A4B7 1.8TQ

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    София
  • Interests
    китайски технологии ...

Recent Profile Visitors

14,968 profile views
  1. Това е датчика на селектора и е закачен към компютъра на скоростите - вариант е смяна на компа на скоростите (но има Component Protection и трябва да се маха) или да го изпратиш за рециклиране във Варна.
  2. Провери си тампоните на носачите.
  3. Вероятно т-датчика за температурата в купето, който е монтиран в блока на климатроника има вентилаторче за обдухване и от него идва този звук. Предполагам, че се чува най-силно от малката решетка на управлението на климатроника?
  4. Да не скърца самото моторче на парното щом е на определени степени?
  5. Супер щом се е оказало от датчика - мислех, че са проверени? Таблото може би е по-добре да си го запазиш вместо да го продаваш ако смяташ да караш още дълго време колата.
  6. Замери с манометър навит на мястото на датчика за налягане на маслото дали е в норма на ниски обороти и после на 2000 оборота. Това при напълно загрял (90С) двигател. Ако показанията са в норма проблема е в самото табло и може да се наложи да свалиш чек-а и да запоиш кабела от датчика за налягане директно да управлява лампата за да си сигурен, че ако светне ще е от ниско налягане на маслото. Откачаш и сигнала на зумера да не пищи при 2000 оборота. Просто на тези години чек-овете на повечето табла са дефектни.
  7. Да, разгледах възможностите на AGAMA - добре е направена. С Musicolet (ползвам го и на телефона си) също се вижда песента в долната част, просто в момента на снимката плейъра е спрян.
  8. Инсталирах си нов лаунчер на мултимедията - сложих AGAMA по съвет на @lavatrice . Получи се много добре, много е интуитивен и позволява да се конфигурира всеки бутон, както и поведението на самото меню в зависимост от това какво е стартирано. МР3 плейъра може да се командва директно от началния екран на лаунчера (отдолу), има възможност за динамична промяна на информацията в уиджета в средата (където е емблемата) в зависимост от това какво се ползва в момента - показва скорост, часовник, компас, навигация със стрелки, антирадар и т.н. (направена е интеграция към някои от известните навигации и GPS антирадари). За МР3 плейър си инсталирах Musicolet, за видео плейър качих VLC, за ТВ конфигурирах Булсатком. За телефон инсталирах TruePhone защото това ползвам и на мобилния си телефон и много ми харесва като възможности и външен вид. Изкарах си и Carista на един от бутоните за да я ползвам с OBD адаптера. Сложих в мултимедията екстра SIM на А1 за телефония и интернет, така че вече ползвам мобилен интернет вместо да го шервам през WiFi от телефона. Горе вляво показва каква е връзката с интернет и колко сателита лови GPS-a на колата. Ако се пипнат иконките излиза меню, което може да се конфигурира какво да прави - аз избрах конфигурация на мобилния интернет. Естествено като основна навигация си оставих WAZE, а HERE е за офлайн навигация. Връщането към MMI менюто на колата става с натискането на бутона MEDIA отляво на волана, може би ще го изкарам и като допълнителен бутон на AGAMA лаунчера. Позволява гласово избиране на команди, има уиджет за времето/градуси, като локацията я взима от GPS-a на Андроидската мултимедия. Може да се зададе да сменя силата на осветяване в зависимост от това дали е ден, нощ или автоматично (според изгрев/залез). Може да се сменя цветовата гама според вкуса или подсветката, аз засега съм си оставил тази по подразбиране: Изображението може да се "опъне" на целия екран или да е само в средата, засега така като че ли ми харесва повече. Снимката на екрана е с по-ниско качество защото я намалих, че нямам много място за снимки във форума, на живо изглежда супер . Едит: инсталирах TeamViewer Host на Андроидската мултимедия и вече мога да я управлявам дистанционно през телефона - много е удобно ако се возиш на задната седалка или съм дал колата друг да я кара .
  9. @martinelli35 Само там където ги рециклират могат да го проверят или в електро сервиз да замерят колко пада напрежението докато въртиш на стартер. Реално стартера може да затяга ако някоя дюза изпуска нафта след като загасиш двигателя и пълни цилиндъра, но тогава ще ти се покачва нивото на двигателното масло защото нафтата отива там през сегментите на буталото.
  10. Телефона е много стар и няма такива опции за зареждане на 80%. Досега в годините на 2 телефона, които са стояли 24/7 включени в зарядното им се е подувала батерията - на единия от това се счупи дисплея, другия оцеля защото му се отвори задния капак . Подуването на батерията не става от веднъж, минават месеци или година и ако телефона не ти пред очите или не го провериш нарочно разбираш чак когато се е изключил. Така че това си е голям проблем, поне за Андроидските телефони.
  11. Пробвах снощи какво се случва като се рестартира рутера и шеринга през USB сработва автоматично ако в Developer options на телефона се зададе при свързване към USB винаги да стартира "USB Tethering" (шерване на интернета през USB). Засега остава проблема с непрекъснато зареждащата се батерия на телефона, но като се надуе ще я разглобя и ще ползвам само контролера ѝ, като към него ще вържа външна 3.7V зареждаща се батерия тип 18650 - ЦЪК . Така поне лесно ще се сменя, когато се налага.
  12. Ако изобщо не върти на стартер проблема по-скоро ще е в стартера (четки, колектор, втулки ако затяга и т.н.) или ел. инсталацията до стартера отколкото в помпата.
  13. Поддържа level 1 - качих програмката тази сутрин за да видя какво показва.
  14. @lavatrice Безплатно е ако имаш поне един приемник на Булсатком за който плащаш. Съответно гледаш на няколко мобилни устройства каналите за които си платил на основния приемник.