VBI

Audi Club BG Member
  • Content Count

    14,551
  • Joined

  • Days Won

    5

About VBI

  • Rank
    User
  • Birthday 10/21/1971

Друго

  • Kaра
    A64F 3.0Q/A4B7 1.8TQ

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    София
  • Interests
    китайски технологии ...

Recent Profile Visitors

14,578 profile views
  1. Лоша регулировка на дебитомера, смуче въздух покрай гофрирания маркуч (сцепен/хлабав) или вакуумните маркучета, пикаещи дюзи, ниско налягане от помпата на инжекциона като поработи малко, повреден термо-датчик на ЕКУ-то, изпарителя на АГУ-то е с повредени мембрани и пуска газ непрекъснато, което прави сместа на бензин много богата ... Като за начало докато работи на газ затвори крана на бутилката отзад и я остави да угасне заради липса на гориво. Откачи клемата на акумулатора за 10-на минути или ако имаш ВАГКОМ изтрий грешките в контролера на двигателя. След това мини на бензин и покарай няколко дни само на бензин за да видиш дали ще почне да пали и топла на бензин. Ако почне значи изпарителя на АГУ е заминал.
  2. От форума @to4k0 ги рециклира и стават също като нови - правил съм преди няколко години при него и съм много доволен от резултата.
  3. Ако акумулатора се свърже обратно ще изгорят сума модули, така че дано не си объркал + и – при свързването.
  4. Ако не пали най-добре я закачи с VCDS да видиш какви грешки дава в контролера на имобилайзера и на двигателя, изтрий ги и пробвай да запалиш. Ако си автомат предполагам лоста е на положение P или N - иначе няма да върти стартера. Ако си с ръчни скорости при някой модели трябва да се натисне педала на съединителя за да завърти стартера.
  5. Аз съм си сложил LED крушки на OSRAM за DRL-a без допълнителни резистори, в тази тема съм писал модела и какво трябва да се направи за да работят и да не дават грешки:
  6. Като покараш малко трябва да угасне ESP-то - загубило си е адаптациите при свалянето на акумулатора, нормално е, винаги светва при откачане на клемите. Може да се изчистят грешките и в контролера на ABS-a с VCDS. Аз лично като сменям акумулатор винаги ги карам да свържат отпред на клемите за даване на ток допълнителен акумулатор с кабели и чак тогава му откачам клемите. Така не се появяват никакви грешки, не се изчистват показанията на дневния километраж, няма нужда да се сверява часовника, да се обучават стъклата и т.н. Така че следващия път ги накарай да закачат допълнителен акумулатор с кабели преди да откачат твоя.
  7. Почисти фасунгата, напръскай с контактен спрей куплунга на фара отвън и фасунгата - може някъде да е клеясало. Новата крушка е 12V/21W стандартна нали?
  8. Смени крушката на дневните светлини на десния фар - понякога ако са стари крушките им се променя съпротивлението и компа го отчита като грешка.
  9. Провери да не е скъсан/сцепен/хлабав гофрирания маркуч на инжекциона, огледай добре вакуумите около всмукателния колектор, да не смуче въздух покрай плочката на газовото. Виж с ВАГКОМ какви грешки има записани в контролера на двигателя.
  10. Механично знам как да го намаля, но не ми се сваля цялото табло само заради това ...
  11. Добави цена в обявата, както изискват правилата на форума.
  12. Трябваше като свалях таблото миналата година за Андроидската мултимедия да лепна на зумера едно тиксо отгоре за да не пищи толкова силно. Все пак дано да има начин да се регулира силата на звука с VCDS.
  13. Може би тампони на горни/долни носачи или биалетка. Трябва да си огледаш окачването в сервиз да ти кажат как са тампоните им.
  14. Знае ли някой дали може да се намали звука на зумера на таблото? Примерно като изпише фис-а, че трябва да се долива течност за чистачките или друго - много силно изписква зумера и чак е стряскащо докато караш.