Вземи си 2-ра употреба калник и броня и ги пребоядисай. Китайските калници нямат покритие и ръждясват след 1-2 години, а броните са твърди и се пукат от най-малкия натиск. Твоята броня може да се оправи без проблем, калника също не е много зле.
Направо смени картера, не е толкова скъп, но всичко ще е наред и няма да се притесняваш от течове, които в последствие може да повредят двигателя. Другото е да се залепи самата тапа, но маслото ще трябва да се сменя през щеката с машина и боклуците ще остават в картера - не е препоръчително според мен.
Купуваш оптична тапа и почваш проверка по оптичния кръг докато намериш къде прекъсва - това е единствения начин. Всяко прекъсване на оптичния кръг (било от позеленял куплунг, хлабав бушон на някой модул или дефектен модул) ще прекъсва и MMI и всичко, което е закачено на оптичния кръг.
Разликата е, че от турбото ще смуче и ще почне да гори и харчи много масло - НЕ го включвай там. В кутията на въздушния филтър няма такъв вакуум и е безопасно да се включи.
Нищо не трябва да се затапва на изхода на картерната вентилация за да не се вдига налягането. За да не ти мирише може да изведеш изхода ѝ в кутията на въздушния филтър, щом има и кеч-кен няма да омаслява въздушния филтър и няма да мирише в купето.
Значи всичко е свързано правилно, картерните газове излизат без проблем - не им трябва засмукване. Просто трябва да намериш подходящо място за маркуча от кечкен-а за да не мирише. Вероятно миризмата я вкарва през вентилатора на парното в купето, през дренажите за оттичане на водата между челното стъкло и коша на мотора.
Преди всичко щом все още влизаш в АБС модула си запиши текущата му кодировка за да можеш да я поставиш на новия - това ще ти спести много главоболия. Вече с кои номера е съвместим твоя АБС модул - колегите ще кажат, мисля имаше и тема някъде.