Jump to content

VBI

Audi Club BG Member
  • Posts

    15,240
  • Joined

About VBI

  • Birthday 10/21/1971

Друго

  • Kaра
    A6C6 3.0iQ/JeepGC3.6

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    София
  • Interests
    китайски технологии ...

Recent Profile Visitors

17,315 profile views

VBI's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

7

Community Answers

  1. Провери да не презарежда алтернатора и от това да гори бобината.
  2. Просто като сложиш новите крушки, ги завърташ докато на къси светлини не стане идеална линията.
  3. Закарай я в сервиз да измерят за газове в охладителната система - веднага ше се разбере дали надува от това.
  4. @royce Дай линк към гумите с които караш. На много места пишат, че при ниски скорости са ОК, но после стават шумни. А на някои All terrain гуми действително не може да се направи баланс и при високи скорости колата става нестабилна. Поне това съм чел по американските форуми, когато си избират гуми за джипките.
  5. Пулсирането на лампите при подаване на газ е сигнал за проблем с алтернатора - реле-регулатор, диоден блок или намотка. Може да презарежда от време на време и да почнат да горят и други работи.
  6. Това маркуче е за картерната вентилация - ако е сцепено или напукано може да играят ниските обороти.
  7. Въпроса е предния тампон да не опира в планката защото ще има вибрации. Разхлаби му планката и я регулирай да е на еднакво разстояние от тампона (крушата както му викат) без да опира.
  8. Закарай я в сервиз да проверят за изгорели газове в антифриза с лакмус. Може да има микропукнатина в главата, която да се затваря като загрее заради разширението.
  9. Провери релето на бензиновата помпа за нагар или "студени спойки".
  10. Провери си кабела между задния капак и колата - може да е почнал да се къса на сгъвката. Обикновено проблема е в него. Другото е да не дават добър контакт буксите/чинчовете на камерата - напръскай ги с контактен спрей.
  11. Може да е от лагер на главина (ако е като виене/стържене) - щом е при завой надясно вероятно ще е левия лагер на главината. Все пак е хубаво да се сменят и двата защото обикновено след известно време почва да шуми и другия лагер.
  12. Трябва да влезеш в 01 Engine -> 08 Measuring Blocks -> 2 -> "GO" . Данните се взимат при пълна газ (педала до долу) до 5500+ оборота, без да връщаш педала на газта. Съответните стойности които получиш ги пресмяташ по тази формула за изправен дебитомер: конски сили х 0.8 = грама в секунда т.е. за 163 коня двигател (BFB): 163 к.с. x 0.8 = 130 g/s Иначе на ниски обороти трябва да показва около 2.58 g/s
  13. Да се ремонтира според мен не си струва. Двигател 2-ра употреба (стига да е читав) заедно с поставянето и някоя и друга гарнитурка или маркуч ще излезе под 1000лв, но ще трябва да има документи ако искаш да си смениш регистрацията в талона и предвиждаш да я продадеш в бъдеще. Въпроса е, че 2.5 tdi е много капризен/проблемен двигател (така наречения душегуб) и дали си струва да го смениш, а после да гръмне помпа, турбо и т.н. и пак да дадеш сума пари.
  14. И внимавай с височината на акумулатора защото е монтиран под задната седалка и ако е по-висок може да опре и да даде "на късо"! Акумулатор само по каталог както пише колегата по-горе.
  15. Вероятно дебитомера е за смяна, пробвай първо с почистването му с контактен спрей и огледай около него да няма нещо хлабаво по маркучите и да смуче въздух. Почисти и огледай куплунга му да не е клеясал или да има прекъснат кабел. С VCDS може да се види какви единици въздух дава като стойности при пълно натоварване на двигателя (педала на газта до долу, на 3-та скорост). Всички замервания се правят само на бензин. От неизправност в дебитомера също ще дава грешки в ESP/ABS.
×
×
  • Create New...