Jump to content

VBI

Член на Ауди Клуб България
  • Мнения

    15286
  • Присъединил/а се

Относно VBI

  • Рожден ден 21.10.1971

Друго

  • Kaра
    A6C6 3.0iQ/JeepGC3.6

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София
  • Интереси
    китайски технологии ...

Последни посетители

17890 профилни разглеждания

VBI's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

7

Community Answers

  1. Вземи си 2-ра употреба калник и броня и ги пребоядисай. Китайските калници нямат покритие и ръждясват след 1-2 години, а броните са твърди и се пукат от най-малкия натиск. Твоята броня може да се оправи без проблем, калника също не е много зле.
  2. Виж в някой ТВ сервиз дали не могат да го оправят.
  3. Благодаря за инфото, това е почти класически климатик с ел. компресор (не е на ремък) - интересно решение за кола без климатик .
  4. @TStanim Пусни линк на този електрически климатик, интересно е да се види какво представлява.
  5. VBI

    Проблем с мигачи

    Може би пак е релето, особено ако е сменяно с 2-ра употреба.
  6. С дълъг маркуч рискуваш зимата от конденза да замръзне и да се "затапи" картерната вентилация - имай едно наум.
  7. VBI

    Крива резба картер

    Направо смени картера, не е толкова скъп, но всичко ще е наред и няма да се притесняваш от течове, които в последствие може да повредят двигателя. Другото е да се залепи самата тапа, но маслото ще трябва да се сменя през щеката с машина и боклуците ще остават в картера - не е препоръчително според мен.
  8. Купуваш оптична тапа и почваш проверка по оптичния кръг докато намериш къде прекъсва - това е единствения начин. Всяко прекъсване на оптичния кръг (било от позеленял куплунг, хлабав бушон на някой модул или дефектен модул) ще прекъсва и MMI и всичко, което е закачено на оптичния кръг.
  9. Разликата е, че от турбото ще смуче и ще почне да гори и харчи много масло - НЕ го включвай там. В кутията на въздушния филтър няма такъв вакуум и е безопасно да се включи.
  10. Нищо не трябва да се затапва на изхода на картерната вентилация за да не се вдига налягането. За да не ти мирише може да изведеш изхода ѝ в кутията на въздушния филтър, щом има и кеч-кен няма да омаслява въздушния филтър и няма да мирише в купето.
  11. Значи всичко е свързано правилно, картерните газове излизат без проблем - не им трябва засмукване. Просто трябва да намериш подходящо място за маркуча от кечкен-а за да не мирише. Вероятно миризмата я вкарва през вентилатора на парното в купето, през дренажите за оттичане на водата между челното стъкло и коша на мотора.
  12. По-скоро потърси друго място, където да изведеш маркуча на картерната вентилация, след като огледаш дали и отдолу е свързана към кечкен-а.
  13. Преди всичко щом все още влизаш в АБС модула си запиши текущата му кодировка за да можеш да я поставиш на новия - това ще ти спести много главоболия. Вече с кои номера е съвместим твоя АБС модул - колегите ще кажат, мисля имаше и тема някъде.
  14. @Ели Николова За тази част ли става въпрос (това е за 1.2 мотор, но може да се избере друг) ЦЪК
  15. Има го във всеки магазин за авточасти, казват му "морков" за щеката на маслото. Вади се стария и се щраква новия
×
×
  • Create New...