ilkatabn Публикувано 14 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2014 (Редактирано) Здравейте колеги ,Карам Ауди А4 2.0 ТДИ 140 к.с. 2006г. автоматик 7 скорости- имам следния проблем .-Когато мотора е загрял като се опитам да запаля има едно притропване , не задържа обороти и не пали , ако задържа обаче ключа малко по дълго си пали след притропването и после няма проблем работи си в перфектни обороти и т.н.Когато двигателя е по-студен този проблем липсва като цяло.Ходих при Жоро аудито срещу Пирогов , каза ми че е от маховика но да си я карам за сега докато не започне да претропва повече. Редактирано 14 Юли 2014 от ilkatabn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 14 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2014 маховика , ама не. проблема се нарича Топъл старт и се оправя софтуерно. също може да се оправи с нов стартер и акумулатор, но след време пак се появява.затова се коригира картата за паленето, така че да подава минимално количество гориво преди 250 оборота и забравяш за проблема завинаги. Всеки който прави чиптунинг би трябвало да може да ти го направи. Аз също, но за цена пиши на лично, да не излезе като реклама. ето малко от чичко гугълhttps://www.google.bg/search?q=tdi+%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%8A%D0%BB+%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%82&source=lnms&sa=X&ei=i5bDU82wKMP8ywPr6oDIDg&ved=0CAcQ_AUoAA&biw=1600&bih=1099&dpr=1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilkatabn Публикувано 14 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2014 Благодаря ти колега не знаеш колко ме успокоява това ако е истина .Ще ти пиша на лично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 Здравейте, аз карам същата и при мен при топъл мотор паленето е трудно, но по скоро трудно (бавно) завърта двигателя. Създава впечатление за слаб акумулатор, но не е от него. Странно, че този проблем се появява само след дълго пътуване и добре загрял двигател. Мисля си, че може да са затегнали втулки на стартера и при загряване да се разширяват още и трудно да завърта?! Моля за мнение ако някой вече се е сблъсквал с този проблем! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 5 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2014 ако може да се самопоправя, че като видях каква глуост съм написал и ми стана лошо.Изобщо не съм погледнал че колегата е с автомат и при него не е от това проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4okara Публикувано 12 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 Имах проблемите с палене на загрял двигател на същата кола. При мен се оказаха уплътненията на дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 16 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2014 Здравейте колеги ,Карам Ауди А4 2.0 ТДИ 140 к.с. 2006г. автоматик 7 скорости- имам следния проблем .-Когато мотора е загрял като се опитам да запаля има едно притропване , не задържа обороти и не пали , ако задържа обаче ключа малко по дълго си пали след притропването и после няма проблем работи си в перфектни обороти и т.н.Когато двигателя е по-студен този проблем липсва като цяло.Ходих при Жоро аудито срещу Пирогов , каза ми че е от маховика но да си я карам за сега докато не започне да претропва повече.Аз имах същият проблем. Ако тресе двигателя при палене - това е маховик! Случва се при загрят двигател, когато пластините са вече меки разхлабени. Смених го с такъв на Lukas и всичко се оправи! Казват, че се сменя на 120-130 хил. км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване