-
Мнения
721 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
D.Stoykov's Achievements

Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
@Raziell и в двата режима COMFORT и AUTO съм го тествал и няма разлика! Тампони не съм проверявал, колата е на 110 хил. км от които 90 са карани в Германия и мисля че е рано за тампони, но на Б7 цата два пъти съм сменял тампона на ск. кутия, защото при влизане в един паркинг понякога опира точно в него бордюра и явно като го натисне и отлепя гумата от металната планка. Външно изглежда здрав и като нов, но като го свалиш планката играе. Усеща се при смяна на предавките от D на R с лек удар и прихлопване. - Тампоните на двигателя би трябвало да са изпуснали масло (червено), ако са зле - поне така беше на Б7, при Б9 пак това ли да гледам? - "Наливай по хубаво гориво" как да го разбирам да го опитвам или направо да слагам домашна грозданка По принцип не зареждам на всякакви бензиностанции, дори на OMV вече не зареждам след лош опит с цял резервоар не знам какви боклуци или вода имаше, но пушеше като за световно Б7 цата и докато не отворих резервоара и източих нафтата до дъно не спря. Зареждам предимно Лукоил или Шел.
-
@DanielHr Има ли развитие по проблема? Понякога и при мен се случва същото и мисля, че се дължи на много ниските обороти при качване на предавка. Обикновено на 1000 оборота сменя предавка и се опитва да държи тези обороти. В града се движа с около 60 км. и вече е на 6-та предавка и 1000 оборота. Опитай да покараш на режим Sport дали ще има промяна! Забелязвам, че дори в спортен режим не качва особено оборотите.
-
досадно ми се струва всеки път при влизане в колата да се появява избор на потребител и ако не избереш ръчно (а аз съм само с един потребител), чакаш 15-20 сек. докато зареди ММИ и можеш да го ползваш! Само радиото тръгва преди да е запалил ММИ Реших този проблем с VCDS така: Деактивиране на екрана за избор на потребител: Блок 5F → Адаптация → menu_IAA_PSO_ over_threshold_high: Деактивиране на menu_IAA_PSO_clamp_15_off: Активиране menu_IAA_PSO: Деактивиране → Прилагане код 20113 ако иска
-
Ако си с автоматична кутия е нормално, използва повече задните при спиране и стоене на място.
-
По скоро виж ако има сервизна история и дали и кога е сменяно, защото на тези километри със сигурност е за поне две смени
-
А маслото на кутията и трансмисия сменяно ли е? На какви км. е колата?
-
Запитване - препоръка за сервиз гр. Варна
D.Stoykov отговори в темата на Novkov - Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
Следя темата и аз, все пак има много Ауди фенове във Варна. Аз повече от 25 години карам Ауди и обслужвам в Radeff's garage. Щом и до сега го правя там е излишно да казвам, че съм оценил компетентността, знанията и уменията им, както и че им имам пълно доверие! Единственото с което ще трябва да се примириш при тях е че имат много клиенти и не става от днес за утре и понякога се налага да почакаш за да те включат в график, но има изключения и с повече късмет съм влизал в бокса и без чакане Определено си разбират от работата, а опита зад гърба им е богат наистина. -
Не ги щади тези "майстори" и кажи къде да НЕ ходим, че виждам си от Варна
-
Обслужването е същото, като нямаш ангажимент с DPF. За кутията вече имаш впечатления от ZF, S tronic е уж с една идея по бързо превключване, но не носи на голямо натоварване. Не случайно слагат само ZF на най силните мотори. Освен на състоянието, което е задължително да те устройва, гледай история и как е поддържана колата (ако има история), че с тези дълги сервизни интервали ги убиват. Реални километри и брой собственици. Аз лично, ако видя повече от 3-ма собственика за 5 год. - смятам, че всеки се спасява от нещо, което не харесва 🙃 Една проверка в свестен сервиз ще ти спести много нерви в бъдеще, както и проверка по VIN. Успех!
-
Ако Ви е досаден екрана на ММИ (MIB3) за избор на потребител при стартиране, може да го изключите и така ММИ стартира мигновено със включване на контакт: Деактивиране на екрана за избор на потребител: Блок 5F → Адапттация → menu_IAA_PSO_ over_threshold_high: Деактивиране на menu_IAA_PSO_clamp_15_off: Активиране menu_IAA_PSO: Деактивиране → Прилагане
-
Здравейте, моля някой знаещ да погледне грешките, които редовно ми записва и да каже има ли нещо притеснително! НА табло нищо не свети и няма проблем - всичко си работи. Слагам файла тук, като за улеснение съм оставил в него само грешките, останалото съм изтрил. Ще съм благодарен за компетентно мнение. Faults code.txt
-
Привет на всички. Имам мерак да направя Пристигане / напускане на дома светлините да е със DLR (дневните светлини). В момента е с къси и не искам да е с тях, дневните светят достатъчно за тази цел, а са по малък консуматор за акумулатора. Намерих това, но при мен освен че е на байт 7 изборът на опции е по малък и няма това което искам Помагайте .... ето снимка със ситуацията при мен. Контролен модул: [09 – Cent. Elect.] Функция: [Кодиране - 07] "Помощник за дълго кодиране" Байт 6 при мен е 7 Бит 1 - Пристигане вкъщи активно Бит 2 - Напускане на дома активно Бит 3 - Пристигане/напускане на дома с активен DRL Бит 4 - Пристигане/напускане на дома с активни къси светлини (ксенон) Бит 5 - Пристигане/напускане на дома с активни светлини за мъгла Бит 7 - Активно пристигане/напускане на дома, контролирано чрез шофьорската врата
- 80 отговора
-
- vim
- зелено меню
-
(и %d още)
Тагове:
-
При мен нивото беше на 80% от скалата , но странно от няколко дни показва 100%, а скоро не е правила регенерация. Днес покарах малко и нивото отново слезе на 80%. Не знам какво става, явно го измерва при определени условия и не пази предна стойност. Тъкмо се канех да дръпна 300 грама, но не се наложи.